Author: No One
•sâmbătă, aprilie 20, 2013
Ma intreb cat de aiurea o sa va par acum :)) Dar am sa incep spunand ceva ca sa intelegeti. Citeam mai demult (acum cativa ani) o gagica sau doua (probabil prin niste comentarii sau postari) ca vai domne dupa 30 de ani te ofilesti ca femeie, nu mai arati bine. Si desi e adevarat ca unele femei care trec de 30 nu se mai mentin (am vazut femei de 30 si ceva la care din pacate le-ai da mai mult) sunt totusi alte femei care se mentin, unele chiar aratand foarte bine. Acum serios 30 nu e varsta imbatranelii, desi pentru unele devine deja o varsta de tranzitie. Ce vreau sa zic e ca depinde de femeie, cat e genetic si cat are grija de ea. Eu zic ca 40 e varsta unde e pragul care se simte. Si totusi daca esti "norocoasa" genetic si ai grija de tine si la 40 poti sa arati bne. Si la 50. Si asa mai departe. Bineinteles in limta data de varsta, dar totusi nu devi babeta cum treci de 40.

E o loterie, uneori te ajuta corpul, alterori nu. Dar depinde si de persoana. Asa cum depinde si de mine daca nu vreau sa arat ca un mos la 40 si ceva. Stiu barbati care arata de 50 si ceva desi au 40 si ceva. Orice sex ai fi trebuie sa te ingrijesti. Poti sa nu fi o frumusete dar daca ai grija de tine poti sa arati bine.

Traim intr-o lume superficiala din punct de vedere a perceptiei fizice si nu am facut nici un secret ca nici eu nu sunt departe de aceasta perceptie.

Da, barbatii imbatranesc mai... altfel? Acolo pragul vine undeva la 50. Din pacate femeia, care e considerata sexul frumos, are o imbatranire mai evidenta (tocmai si ptr ca e sexul considerat frumos), mai rapida, mai in your face. Dar din nou zic, depinde si de persoana, nu la toti e la fel. Unii sunt mai atenti si mai norocosi, altii... nu prea. Nici barbatii astia nu au grija de ei, tocmai ptr ca nu li se cere (asa cum li se cere femeilor) si pentru ca nu-i intereseaza. Regula e la fel (asa cum o cer si ei de la femei), vrei sa fii placut, incearca sa arati bine (cat poti). Nu? Atunci sa nu ai pretentii.

Am deviat ceva. Ideea e ca stiu o colega de a lu' maica-mea, la 40 si ceva, cu copil la facultate, si ma uitam la ea si nu puteam sa nu remarc ca are trasaturi ale fetei frumoase, ca arata bine. E o femeie frumoasa. Deci 40 nu e capat de tara. Si maica-mea arata bine pentru varsta ei. Stiu, folosesc "ptr varsta ei" care poate suna aiurea dar nu arata nici una dintre ele de varsta pe care o are.

In alta ordine de idei am luat bilet la Eddie Izzard. Ieiii :) Acum pana nu-l primesc in mana o sa am o indoiala ca l-am luat (e primul bilet luat pe net, cu cardul nonetheless). Abia astept. Imi place tipul, foarte amuzant, foarte inteligent, foarte informat si destul de englez. Am si scris o postare acum aproape 2 ani despre el.

This entry was posted on sâmbătă, aprilie 20, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.