Author: No One
•luni, aprilie 22, 2013
O sa o scriu acuma in focul momentului si ca sa nu las pe maine cand nu o sa mai scriu.

Ma intristeaza ca nu ma pot abtine sa fucked it up cu alti oameni. Ma simt ca un ceas defect. Poate e doar in capul meu. Probabil e in capul meu. Habar n-am. Ma simt plin de defecte atunci cand ma lovesc de ceilalti oameni. Ca fac ce fac si iese aiurea cumva. Poate nu e dar asa o simt. Si nici nu mai stiu daca ce am vazut e defect sau nu e. E aiurea sa vezi altii reactionand ca fiind un defect si tu sa nu simti ca e asa.

Poate vreau sa fiu sigur de cine sunt si sa nu am indoieli.

Dar sunt "batran", dragii mei. Prea obosit ca sa mai stresez la un nivel adevarat. Parca mai mult mimez stresarea. Nici nu mai stiu, nici nu mai stiu.

Pun pariu ca suna ca si cum m-as tresa. Iar se streseaza asta, iar gandeste mult. Sunt doar ganduri pe care le exprim aici. La cald, pe moment. Maine... maine poate nici nu as mai scrie ce am scris acum. De asta am si scris acum si nu maine.

Am senzatia asta ca sunt solitar pe lumea asta. Ca orice as zice aici sau in alta parte, ca orice as face, la sfarsit, cand inchid lumina, numai eu cu mine sunt. Acum vreau doar sa ma pregatesc ca sa duc viata asa cum o vad ca va fi. Asta incerc sa fac in ultimii astia ani. Sa ma solidific, ca stiu ca altfel nu va fi. Sa ma pregatesc ptr ce va fi. Bleak. Ok dar bleak.

Parca ma astept din nou sa fiu tras de urechiuse. "Nu e bine ce faci, nu e bine ce faci". Stiu si eu asta. Stiu ca postari ca asta am scris o mie. Stiu ca par dramatic si stresat. Nu vreau sa creez o imagine de mila. "Dar poate te minti, poate chiar asta faci de fapt", ar zice un cititor. Ahhh :))) Vreau doar sa stiu sigur unde stau toate pe raft. In legatura cu mine adica. Nu-mi place sa fiu confuz. O mai repet ca pare, acum, important: nu-mi place sa fiu confuz. De asta nici nu-mi plac oamenii care emana confuzie. Mai ales femeile care fac asta.

Iar am senzatia stupida ca deviez si incep sa aberez : |

Am chestia asta in care gandesc ptr altii inainte sa o gandesca ei. Anticipez ce ar putea sa gandeasca. Sunt sigur ca daca stau si ma gandesc acum, mai in adancime asa, probabil ca o sa fac niste conexiuni de unde vine asta si de unde se trage. Si cum se imbina cu alte chestii. Ferice de cei ignoranti fata de persoana lor.

Si voiam sa scriu doar 2-3 paragrafe. Pot sa rad virtual? :)

:))

Later Edit: Scriu ca sa ma eliberez. Asta e scopul blogului. Nu ca sa ma smiorcai. Acum ca suna smiorcait.... hai cu ticu' verbal,  hai cu ticu' verbal.... asta e. Ha :))

ps la Later Edit: e ok daca cred ca pot sa fiu si eu amuzant? :)) In felul meu, in felul meu. Asa, ca sa nu creez impresia ca sunt sufletul petrecerii, the funny smiley guy. Ma multumesc cu ceva dark, dry, sarcastic, rautacios, absurd humour. Spus dintr-un colt asa. Ha :)

inca un ps: folosesc trei smile-uri mari si late. Zambet [:)], ras [:))] si cand e mai mult decat rasul standard [:)))]. "Lol" e o minciuna daca folosesc. Eu is mai retinut decat un lol :D Ahh si D-ul cand zambesc si sunt mandru de mine :))

Ptr un om tacut in lume (pot sa stau pe o banca ore intregi si sa nu scot o vorba) am tendinta sa vorbesc destul de mult.

This entry was posted on luni, aprilie 22, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.