Author: No One
•vineri, aprilie 12, 2013
Voi credeti in acupunctura? Probabil ca nu. De fapt unii credeti, altii nu. "Ce-s prostiile astea cu ace in mana, picioare, in corp? Mi se par niste prostii ptr creduli. Eu sunt o persoana care crede in logica si sens. Nu exista astfel de prostii". Si totusi exista. Si totusi sunt reale. Si totusi chiar isi fac efectul de a face mai bine.

In mare, ca nu stiu in detaliu, acupunctura se ocupa de partea energetica a corpului. Ptr ca, da, avem si o parte, o retea poate, a noastra energetica care tine de corpul nostru. Cum arata ea si cum este pozitionata, asa n-am ideea clar, ca stiu ca face parte din noi si e ori in corpul nostru, ori la suprafata lui, ori ambele.

Am purtat azi o discutie ce m-a facut sa vreau sa scriu aici. Mama face Su Jok, varianta sud-coreeana a acupuncturii chinezesti. Acum daca sunt mai multe asfel de metode de acupunctura in Coreea printre care si Su-Jok-ul, nu stiu. Sau poate e singura acupunctura coreeana. Ideea e ca ea zice ca isi face efectul (i-a scazut hipertensiunea intraoculara; nu e acelasi lucru, sa intelegeti, cu tensiunea in sistemul circulator pe tot corpul, poti sa ai tensiune si sa fie si intraoculara, poti sa ai intraoculara si sa nu ai tensiune). Stiu persoana la care se duce. Stiu si de alte cazuri (cel putin asa zic cei care au fost si ei) in care au fost rezultate. Voi fi si atentat la maica-mea de acum incolo sa vad cum progreseaza. Interesant e ca doctorul ei oftalmolog face si el acupunctura si ca intelege despre ce e vorba. Altii nu cred in prostii de astea.

Nu pot sa nu ma abtin acum sa spun ce voi zice. De asta am ce am cu unii ateisti. Aia nesimtiti, de aia zic. Nu in legatura cu Dumnezeu ci cu aittudinea asta ca daca crezi in ceva ce ei cred ca sunt basme si prostii atunci esti un inapoiat batut in cap. Acum intreb si eu: esti sigur ca nu te inseli? Ca ce crezi tu ca sunt basme de fapt poate nu sunt? De unde poti sa fii asa sigur? Stiinta? Nici ea se pare ca nu poate explica totul. Ca sa fac o paranteza eu cred ca "basmele" astea se pot explica si stiintific intr-o zi, atunci cand vom fi mai evoluati si mai deschisi la minte. Pana atunci ignoranta e cat cuprinde, la toti toti, in orice ar crede ei si orice credinta ar avea.

Dar atunci, oare nu ma insel si eu? E posibil. Am un motto: "Asteapta-te la orice". Asa ca ma astept la orice. Si la confirmare si la infirmare. Si la iubire si la singuratate. Si la fericire si la nefericire. Si ca voi reusi si ca nu. Orice e posibil.

This entry was posted on vineri, aprilie 12, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.