Author: No One
•duminică, aprilie 07, 2013
Maybe I'm loosing my mind in here.

As fi vrut sa las articolul lui Roger Ebert mai mult timp, ca fiind primul ce apare, in semn de respect. Si sa simt cumva ca pare un blog care nu e plin de prostiile mele. Cel putin la prima vedere.

Ma cam enervez mai usor zilele astea. Sunt intr-o enervare aproape constanta. Da sunt rautacios si cu un simt al superioritatii fata de altii. Cred ca e adevarat acum de vreme ce cred, sau am ajuns la concluzia, ca e adevarat. Imi sunt insuportabili oamenii priviti in general si ceea ce fac, mai ales cand e vorba de micile lor rahaturi. Probabil e perioada asta, probabil acum iese la suprafata. Doamne ce as vrea sa fiu rautacios doar de dragul de a fi si sa o zic chiar si in fata. Asa numa' de al dracu. Si sa o fac fara sa-mi mai pese ce impresie las. Cine stie poate inca mai e speranta ptr mine :)

Bine ca am inchis comentariile si ca nu mai vorbesc cu nimeni in general. Cred ca n-as fi in stare sa ma mai cenzurez.

Tot ce poti sa faci sa nu te gandesti la ceva este sa ignori, sa incerci sa nu-ti pese si sa treci pe langa. In doze mici si facut cu bun simt poate sa fie chiar bine ptr tine dar daca maresti nepasarea la dozaje mai mari pur si simplu nu mai vrei sa iti pese. Am vazut oameni care nu dau doi bani, care sunt rai, care nu le pasa ca poate fac rau, ca poate fac sa sufere. Am zis ca asa nu vreau sa fiu. M-am "temut" (in ghilimele ca nu traiam in teroare :)) ) sa nu devin si eu asa. Acum pur si siimplu nu mai vreau sa ma controlez, sa ma cenzurez. O voi face in continuare cumva dar nu cred ca ma mai tin nervii sa imi pastrez bunul simt asa cum as vrea eu, sau cum se cuvine ca om cuviincios ce trebuie sa fii ptr altii.

Cum imi ziceau unii oameni peste care am dat in toti anii astia ai mei de viata: "Vai John [sau numele meu real] nu ma asteptam la asta de la tine", de parca sunt un sfant cu un suflet minunat ce traieste intr-un copac. Bitch, n-ai idee atunci.

Am crezut ca pot sa fiu mai bun, ca pot sa fac eu diferenta fata de altii, fata de mine. Dar toti ne balacim si ne manjim in aceeasi mocirla.

This entry was posted on duminică, aprilie 07, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.