Author: No One
•miercuri, mai 08, 2013
Paguboasa minte mai am, sa stiti. De la un punct incolo numai scenarii negative trec prin mintea mea. De fapt e probabil un singur scenariu cu variatiile sale. O chestie probabil numai buna ptr un psiholog sa-mi explice de ce mi-e frica in realitate. Si nu, nu ma pot opri sa nu ma gandesc la ele. Pur si simplu vin din nou.

Ieri am dormit pana la 8 seara. Nu mai tin minte cand m-am culcat. Probabil pe la unu sau doua. M-am culcat la 4 sau 5 dimineata (vb de ieri) si m-am trezit pe la 11 si ceva. Am avut o treaba si dupa amiaza m-am culcat din nou. M-am trezit la 8. Am vazut in film in plina noapte. Si acum, la 9 dimineata, nu mai pot sa inchid un ochi desi stiu ca o sa obosesc gradat pana diseara. Practic mi-am stricat somnul.

Am zis ca am o minte paguboasa in care uneori infloresc scenariile negative? Am zis.

Later Edit: Si sa mai zic un lucru. Ma gandesc la oameni din trecut. Cand dai de un om, nu te gandesti ca intr-o zi nu vei mai vorbi cu el. Uneori nici nu crezi ca va fi asa. Si totusi iata-ma, eu aici, ei undeva acolo in alta parte. E trist cand ma gandesc ca si cei ce vor veni vor avea aceeasi soarta. Nu ca as vrea eu asta, ci parca ăsta pare mersul lucrurilor pe lumea asta.

This entry was posted on miercuri, mai 08, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.