Author: No One
•joi, mai 02, 2013
Hai sa incercam o postare neutra.

Aveam impresia ca Sala Palatului e imensa. Dar e mica :P. Adica e mare, dar nu parea asa de mare cum credeam eu ci mai mica :)) Am prins loc pe mijloc (locul 15). Eram exact perpendicular cu privirea pe scena. Sectorul A, randul 20, locul 15 :P Comandata de pe net.

Eddie Izzard a fost superb. A avut si momente foarte bune si unele mai "tacute" din partea noastra. Dar tipul e spontan si vine cu chestii pe loc. Nu stiu daca a fost cel mai bun show al sau dar a fost bun. Eu il stiu de aproape 2 ani ca stand-up comedian si de mai multi ani ca actor. Cand l-am descoperit ca stand up comendian am incercat sa-i urmaresc showurile, la inceput diferite parti pe tub si apoi tot show-ul de pe torrente. Nu le-am vazut pe toate dar am vazut o mare parte din ele. Eu nu sunt genul sa rad in gura mare (cel mult sa hihihaiesc in mine) cand vad ceva singur dar acolo in sala am ras "pe fata" la destule poante. E atmosfera care se creaza, l-a asta ma gandeam si atunci. Cand m-am asezat inainte sa inceapa show-ul ma gandeam ca o sa imi placa dar nu o sa rad, dar mi-am dat seama ca atmosfera ma va face si ca voi intra in joc :P. Chiar in timpul show-ului faceam comparatie intre rasetele din sala si cele pe care le auzeam in show-urile vazute la calculator. Si sala parea mica. Cum ziceam ma asteptam sa fie imensa, dar era doar ca un cinematograf comunist mai mare :P Iar in intuneric in timpul show-ului era si mai mica, mai ales ca nu eram la o distanta mare de scena.

Eddie a facut show-ul in doua reprize, cu o pauza de 15-30 min intre. Practic am intrat pe la 19 si ceva. Cred ca a inceput la 20 si am iesit la vreo 22 si 20 si ceva minute. La sfarsit publicul a aplaudat inca o data, mult si in picioare. Un bis? Da, si Eddie a revenit pe scena. Vader :)) Publicul a izbucnit. Stiam ce era. "Death Star Canteen" sau "Star Wars Cantina/Canteen". E cea mai cunoscuta "scena" a sa pe YouTube. A facut o variatie a ei cu personajele ce au aparut prin tot show-ul. Mi s-a parut dragut din partea sa ca a revenit pe scena si ca ne-a facut "cadou" aceasta scena. Poate asa face la fiecare show, dar momentul a fost frumos si a fost cireasa de pe tort. Jos palaria, dear sir :)

Am plecat de acasa pe la 15:35, dupa ce mi-am calcat camasa si pantalonii si am fost inainte in oras sa-mi scot ceva bani (de drum, biletul il comandasem deja si era la mine). Am incercat sa ma "autoinvit" la un prieten in Bucuresti sa stau peste noapte acolo. Si cand vorbeam la telefon mi-am dat seama ca am fost prea "din oala" (trebuia sa sun totusi cu o zi doua inainte) si ca puteam sa deranjez asa picat de niciunde.asa ca am intors si am zis ca daca nu am drum acasa o sa-l sun la o anumita ora sa-l anunt. Stiam deja ca nu-l voi suna si ca voi prinde un tren noaptea.

Am plecat cu microbuzul la 16:15. Ma temeam ca nu o sa ajung la timp la sala dar stiam ca ma misc repede la mers si pe strada. Am ajuns la Obor, am luat metroul spre piata Victoriei, am schimbat spre Universitate si am iesit exact langa cladire. Ma informasem deja acasa pe Maps pe ce strazi sa merg (scrisesem si pe o foaie dar am uitat-o acasa). Am iesit la Universitate, noroc ca am vazut Intercontinentalul pe harta acasa si il aveam acum ca reper cand am iesit din metrou. Am luat-o mai mult din instinct pe Bldv. Elisabeta (am vazut ce strada e cand deja mergeam pe ea), la intersectie pe Calea Victoriei, mers pe partea stanga pana am dat de Ion Campineanu (stiam de strada asta si de Walter Maracineanu, care acum imi dau seama ca era daca continuam pe Elisabeta si nu mergem pe Victoriei). Am mers pe strada asta pana am vazut Sala. Usor. Am ajuns la 18:30. In juma de ora sau putin mai mult. Era lume pe scari si in fata ei. Nu am fost niciodata aici. Asa ca m-am asezat pe trotuar exact in fata cladirii (pe celalalt trotuar, al parculetului aluia din fata intrarii). Si am stat asa pe loc, singur, uitandu-ma la unul la altul. Multi tineri. Si cativa englezi ici si colo (ii recunosteam si dupa mutra :)) ). Dar tineri multi dintre ei. Marea majoritate cu cel putin inca o persoana cu ei. Oameni care aratau bine. Bucuresti. Alta lume. La asta ma gandeam cand ma uitam la ei. 1-2 tipi cu tatuaje pe brat, 2 tipe cu tatuaj la baza cefei (una un lotus cred, alta un cerc cu desen in el). Alta lume. Una din care eu nu eram. Probabil eram ciudatel singur asa pe trotuar cu fata inspre cladire, dar nu cred ca cineva statea sa se gandeasca la asta. Sunt obisnuit sa fiu singur undeva, asa ca ptr mine nu e o problema in sine.

Am intrat si m-am asezat. Stiam cam pe unde vine locul ptr ca ma uitasem pe net la o "harta" cu locuri a interiorului. Incet incet s-au ocupat si locurile din aria mea. Cupluri. Doua cupluri in fata mea, un cuplu in stanga mea, un tip, si el singur, in dreapta mea. Si cupluri pe langa. Si mici grupuri. Asta e micul impact asupra mea. Plec din lumea mea, atat interioara dar si fizica, si ma asez (ptr un timp) in alta lume (care nu e a mea evident). Bucuresti, tineri de oras mare, cupluri, oameni cu oameni. Si creaza ceva in mine, micut dar sesizabil ptr mine. Dar tin ptr mine (si evident scriu putin de asta aici). Parca sunt o insula intr-o mare. Asa e senzatia. Desi e mai mult de atat in gandurile mele.

Am iesit la 22:30 (am trecut pe langa Micutzu la iesire pe scari, un stand-up comedian roman). Tup-tup-tup inapoi pe acelasi drum. Numai ca acum din Piata Victoriei am luat-o inspre Gara. Ajung acolo la 23:05. Stau la casa de bilete. Unii in fata mea (3 tineri, o ea si 2 ei) se cacaiau acolo cu biletele (probabil ca faceau schimb undeva de trenuri). Ma gandeam sa nu pierd ultimul tren despre care stiam ca e la 23:30 (sau era oare la 23:20?, ma gandeam eu atunci). Altfel stateam in gara pana dimineata :)). Am luat bilet, nu am mai luat nimic de mancare si m-am urcat in tren. Pe langa mine numai tineri. Si 2 tipe dragute in fata mea (mai ales cea exact din fata mea). Am sunat-o pe maica-mea sa zic ca vin acasa peste ceva timp (nu i-am zis ca plec la Bucuresti, ea inca stie si acum ca am fost in oras, si tinand cont de istoria mea i se pare nu stiu ce chestie fantastica ca am stat atatea ore in oras :)) ). Si am inchis ochii (si ptr ca nu voiam sa ma holbez la tipa din fata mea sau sa dau impresia asta) si am asteptat asa in mine pana aproape de casa. Bineinteles ca la coborare erau niste tigani galagiosi inaintea mea. Ma gandeam "uite ce impresie lasa orasul meu" :P Parem de parca suntem de la tara. De fapt cred ca ptr multi din orasele mari, orasul meu (care e un oras mediu) e la tara. Nu ajuta nici ca orasul in sine e urat si nu iese cu nimic in evidenta.

Si cam atat. Am venit acasa, am scris "Si sunt din nou acasa" pe Twiiter si m-am culcat.

This entry was posted on joi, mai 02, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.