Author: No One
•vineri, mai 31, 2013
E... ciudat? aiurea? trist? nu stiu cum sa-i zic... sa trec prin toate chestiile din mine, prin toate trarile, prin toate gandurile, singur. N-am cu cine sa ma impart. Si nu te poti imparte totusi cu oricine. Cu cine sa stau cu adevarat de vorba. Care sa inteleaga cum vine cu adevarat treaba cu mine. Folosesc acest "cu adevarat" ptr ca vreau sa nuantez ca nu pot gasi o conexiune ca asta pe toate drumurile. Insusi faptul ca scriu aici, la un calculator, singur intr-o camera, "vorbind" prin postarea asta cu oameniii care citesc, arata aceasta singuratate. Voi anonimi cititori sunteti ultima reduta, sa zic asa, in care ma mai impart cu cineva. De asta si scriu aici, printre altele. Cu cine sa impart mica bucurie tembela, de exemplu, ca am din nou cinematograf in orasul meu si sa imi inteleaga entuziasmul stiind cat imi doresc sa vad un film la cinema in acelasi timp cu alte orase sau tari? Cu cine sa impart faptul ca mai fascineaza teribil parul scurt la o femeie, si sa nu para asa o chestie puerila zisa de un om la un pahar? Cu cine sa-mi impart drumul la Bucuresti? Faptul ca a inceput sa-mi placa orasul? Entuziasmul meu ptr Men of Steel? Dorinta de a vorbi cu cineva anume care parca nu mai exista acum pe pamantul asta? Dorinta mea de a avea o casuta in Bucuresti si un Mini Cooper? Cuvintele mele zise la plesneala sau zefleamea? Naivitatea mea? Seriozitatea mea? Rantul meu? Comportamentul meu (cred eu uneori) de "pusti"? Tristetea mea? Orele multe in care as vrea sa trancanesc si sa nu ma mai opresc, si sa fiu ascultat cu rabdare? Dorinta mea de a ma lipi de cineva intr-un mod altfel, unic, fata de amicitiile si prieteniile obisnuite? De a fi inteles si a fi placut tocmai asa cum sunt?

"Dar, vezi, eu am vrut sa vorbesc cu tine si tu nu ai apreciat. Nu poti sa scrii despre asta, si sa mai vrei asta acum, cand poate ti s-a dat sansa." Ce pot sa zic? Ca sunt pretentios? Sunt. Ca vreau sa fie intr-un anumit fel si ca vreau sa simt ca exista cu adevarat o conexiune acolo? Vreau. Nu vreau sa ma simt vinovat ptr ca "sunt" si ptr ca "vreau".

This entry was posted on vineri, mai 31, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.