Author: No One
•miercuri, mai 29, 2013
OK, m-am uitat azi-noapte la Monsters, si pe langa faptul ca mi-a placut filmul (e de fapt un scurt road trip oarecum romantic intr-o zona infestata de alien creatures), m-a fascinat teribil parul actritei (Whitney Able) Pur si simplu nu-mi puteam lua ochii de la el si prin extensie de la chip. Blond, scurt. In unele secvente era ciufulit si tot ii statea bine :)) (ehh bine, stiti cum e cu parul in filme, cand si cel nearanjat e de fapt aranjat :P ).

Si din nou (a cata oara?) imi dau seama ca sunt intradevar fascinat de parul scurt la femei. Bine nu toate felurile de coafuri, dar cred ca majoritatea. Acum la parul scurt, mai mult decat la cel lung, coafura trebuie sa se potrivesca cu forma fetei si chipul femeii, ca altfel nu merge. Am mai zis-o aici dar eu consider par scurt evident de la periuta pana cand ajunge la umeri fara sa-i atinga (desi aici poate deja fii considerat mediu). Citeam mai demult, la o poza cred, comentarii in care se scria ca parul scurt nu e feminin. Ei aş, si voi acum. Ptr mine e destul de feminin. Da, e mai baietos (unele coafuri mai mult ca altele) dar femininatatea nu se pierde. Singurul punct in care si eu zic ca e prea baietos e cand e foarte foarte scurt, eventual periuta, desi... uneori (rar), in functie de chip, poti sa ai surprize placute :P Pentru mine parul lung lung si lins (cu carare pe mijloc) sau prins in coada mi se pare feciorelnic si virginal. Si nu-mi place sa vad feciorelnic si virginal la o femei :)) Trebuie sa aiba putina ciufuleala acolo, o ondulare usoara ceva, niste suvite peste ochi/frunte, ceva sa scape din imaginea clasica sa zicem. Un lucru care il are parul mai lung fata de cel scurt e ca cel lung poate fi dat intr-o parte. Nu vorbesc de carare, ci de faptul ca poti sa-l dai cu mana pe o parte (stanga-dreapta sau invers). Felul cum vine, (aproape) tot pe o parte, "cazand" practic intr-o parte, e o imagine foarte senzuala si feminina. Si parul mediu poate reusi asta intr-o masura. Dar parul scurt compenseaza prin ciufulire ptr mine, prin energie, prin indrazneala, prin "duritate", prin senzatia asta ca tipa stie ce vrea, ca are initiativa, e indrazneata, e baietoasa cumva si deci mai putin fata plapanda si vulnerabila (chiar daca personalitatea ei poate nu e). Bineinteles, unele caracteristici care se creaza in mintea mea depind de o coafura sau alta.

Ca exemplu de par scurt pot sa o dau pe Sore, sau cautati pozele cu Keira Knightley unde are parul scurt. Sau uitati-va la filmul asta.

E o combinatie foarte interesanta ptr mine ca imagine cand e si putin baietos, rebel, indraznet intr-o femeie dar si feminin. Cine zice ca trebuie sa se excluda? Ce vreti, daca o tipa mi-ar zice cu ce sa se imbrace daca vrea sa iesim la o plimbare, i-as zice sa arunce un tricou pe ea si sa-si puna niste blugi (ca sa-i vad fundul :)) ) si hai afara. Ce tocuri, ce fustite si fundite, sunt agaţabil asa de simplu.

This entry was posted on miercuri, mai 29, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.