Author: No One
•vineri, mai 24, 2013
Camera mea unde am calculatorul, si unde dorm, e o camera de trecere de fapt. E la parter si face trecerea intre sufragerie si o alta camera mai mica din care dai apoi in bucatarie ori in baie. Dormitoarele sunt sus, unde dorm ai mei. Ii zic camera mea caci nu e practic un dormitor, nu am pat ci o canapea extensibila, o biblioteca mica (cu cartile mele), biroul cu calculatorul si un sifornier mic in care isi are maica-mea hainele ei. Unul (cel mai mic) din cele de sus ar fi trebuit sa fie al meu dar l-a ocupat taica-miu. Ai mei nu impart o camera (nici eu nu as imparti o camera cu taica-miu sincer), asa ca maica-mea doarme in altul, iar al treilea (care trebuia sa fie al lui) e plin de cutii si alte chestii ptr ca taica-miu e deja "rezolvat" si nu are de ce sa isi mai bata capul. Daca nu avea camera, punea repede mana sa isi faca, iar daca o facem pe aia o sa vrea sa fie a lui probabil ptr ca asa era initial stabilit. Dar ma rog, astea sunt chestii interne.

Nu ma deranjeaza in sine, dar nu-mi place ca nu am intimitatea mea. Mai ales cand stau la calculator dar nu numai. Daca trece lumea prin ea (de sus pana-n bucutarie sau la baie, ori invers) atunci implicit vede si ce fac in ea. Si asa imi dau seama de firea mea solitara. As vrea sa stau in camera mea fara sa ma deranjeze nimeni si sa fiu lasat in pace. Eventual si sa inchid usa sa nu-si mai bage taica-miu capul pe ea sa vada ce fac. Plus cand stau la calculator chiar nu-mi place sa vina si unul dintre ei sa se holbeze in el (desi, de exemplu, cand ma uitam la un reportaj pe care mi l-a recomandat maica-mea, a venit si ea sa se uite la el la calculator (il vazuse deja la televizor), lucru pe care desi il intelegeam tot m-a deranjat). Imi place intimitatea mea, si deci cred ca asta arata nevoia mea (sau felul meu) de a fi solitar. Nu stiu deca se intelege prea bine unde am vrut sa ajung.

Postarea suna ca fiind scrisa de unul sub varsta mea reala.

Ma doare capul si ar trebui sa ma duc la piata. O sa ma intind putin si sper sa pot sa ma duc ceva mai tarziu.

De ceva vreme vad ca scriu 1-2 postari pe zi. Ar trebui totusi sa mai respire blogul. Dar daca vreau sa scriu in momentul ala o voi face indiferent cate postari se aduna intre zile.

This entry was posted on vineri, mai 24, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.