Author: No One
•vineri, iulie 12, 2013
Nestiind sa cant la chitara (si neavand una sa ma joc la ea; si neuitandu-ma atent in clipuri cum se canta la ele) pana de curand avem senzatia ca atunci cand canti o faci in principal cu mana dreapta (ptr dreptaci evident) ignorand total mana stanga care se plimbă pe bratul chitarei. Poate nu e mare chestie ptr cineva care stie sa cante dar ptr mine e cumva fascinant ca trebuie sa plimbi mana de-a lungul bratului (si sa atingi/sa tii in diferite pozitii cu degetele corzile) ptr a atinge anumite note (in vreme ce cu dreapta faci sa "vibreze" de sus in jos cele 4, 5, 6 corzi). Mi-am pus si eu in gand sa invat sa cant la o chitara (numai sa nu fiu comod). Imi place chiar si o chitara, care sper sa o iau candva. Oricum nu pare usor din putinul ce l-am vazut (lectii pe tube). Poate faptul ca sunt extrem de noob ma face sa cred ca e greu.

Fiind comod din fire, desi imi vin din cand in cand diferite idei de "romane" sau personaje, nu ma apuc deloc sa scriu. As scrie exact ceea ce as vrea sa citesc cand caut o carte (sau film). Asta ar fi motivatia mea. Acum am in minte un personaj inspirat de o coperta de Mike Mignola (creator de benzi desenate, creatorul lui Hellboy si a acelui univers). Ar fi un personaj steampunk, intr-un univers (as zice si noir) stempunk si futurist. El ar fi facut din metal cu mecanisme si rotite (cu mecanismul unui ceas in loc de inima), imbracat cu un trenci (noir :)) ) care sa-i acopere tot corpul. Cand ma uitam la imaginea care m-a inspirat am observat mainile personajului de acolo care erau mari ca niste manusi din metal (nu mari mari gen anime). Faptul ca e un "robot" nu ar fi neobisnuit in lumea asta in care traieste. Acum la fata nu stiu ce as alege, o fata umana cu piele si toate cele sau o fata metalica? Si creierul ar fi si el un mecanism (caz in care el ar fi asa de la inceputul sau) sau un creier uman+maduva spinarii (caz in care ar fi avut o viata, umana, inainte de asta)? O alegere ca asta ar influenta si povestea evident. Astept sa-mi repar tableta si poate ma voi apuca sa scriu ceva. Poate.


Am luat 3 carti de la biblioteca si inca nu am inceput-o pe nici una (de o saptamana). Una e o antologie cu povesti despre viitor/din viitor scrise de Arthur C. Clarke si altii, alta e o antologie cu povesti (post)apocaliptice scrise de Stephen King, George R R Martin si altii, si a treia e 11.22.1963 de Stephen King (o ditai mai carţulia cartonata).

This entry was posted on vineri, iulie 12, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.