Author: No One
•vineri, iulie 26, 2013
Incerc cand vad si citesc prostii (ptr mine, ca ptr aia care le-au spus/scris nu-s pesemne) sa le las sa treaca pe langa. La ce bun sa incerci sa demonstrezi ceva? Le treci la recycle bin si iti vezi de viata mai departe. Sunt atatia oameni cu care nu poti fii de acord ca nu mai are rost sa vrei sa demonstrezi ceva intr-o replica. Si asa te mai cureti si tu si te mai detasezi un pic de ce se intampla in jurul tau.

Uite exemplu:

Scrisoarea studentei din Anglia (probabil o stiti daca rasfoiti netu des)
http://7est.ro/actualitate/social/item/3238-student-roman-la-londra-dumnezeu-a-fost-ucis-de-occident-vreau-sa-ma-intorc-acasa.html

Replica lui piticigratis
http://www.piticigratis.com/2013/07/scrisoarea-studentei-inapoiate-din-marea-britanie-nimanui-nu-i-pasa/

(nu dau link clickabil caci nu vreau sa ma trezesc cu tarani pe cap, dati copy/paste daca va intereseaza)

Deci, cu studenta cam 80% nu-s de acord (sunt si niste chestii cu care sunt de acord, cum ca nu tinem la tara noastra, si nu vorbesc dintr-un spirit patriotic obosit), dar restul le consider niste prostii. Prea ortodoxa in gandire (nu e folosit ca o referire de tip religios din partea mea, desi unii ar putea sa o arda si religios cand si-ar exprima dezaprobarea catre ea), e prea limitata, inchistata intr-o gandire nationalist/patriotic/religios/morala etc. Si din cauza ei unii m-ar futa pe mine in poponet cand discut cu ei daca le zic ca eu cred in D-zeu (dar asta e alta discutie).

LE: si, ca idee, eu am un var (foarte apropiat) in Londra. Munceste acolo (in general la hoteluri acum, ca receptioner sau asa ceva, ce prinde de fapt) si nu e la facultate de top acolo (a facut facultatea aici, care nu se echivaleaza acolo, si apoi in lipsa de servici bun aici s-a dus acolo). L-am intrebat cum se simte acolo si el mi-a zis ca aia de acolo chiar se comporta ok cu el si ca nu a avut probleme ca ar fi considerat o "subrasa" de catre englezoi. Poate o fi avand o piele mai groasa cine stie :)) sau o fi mai naiv :)) In schimb vorbeam mai demult pe net cu cineva care e tot in Londra si ea zicea ca aia se poarta prost cu astia din est (ma rog cu imigrantii). Mai am niste fini in Suedia si el (tatal) zicea (si nu era incantat) ca nu sunt placuti romanii acolo. Ma rog, fiecare cu opinia sa. Eu personal, m-as impaca cu cultura vestica, in care esti un anonim in orasele alea mari si nu te bate nimeni la cap. Dar, cum am zis, fiecare cu opinia sa.

Iar, pitici.... e jegos. In exprimare, in gandire, in atitudine. Un Badea, varianta scrisa.

Si fiecare (studenta si piticu) isi are fanii lui, care o ard mieros pe net aprobandu-i. Niste prostii (ma refer la chestiile citite), asa cum vad eu lucrurile.

Eu mi-am pus Birdy pe casti in acest timp. Macar fata asta aduce ceva pozitiv si placut in lumea asta. Si ma mai detaseaza de ce am citit.


ps: da, domne, da. Ma cred superior. Iata, acum sunteti multumiti? :) Auzi la el, scrie ce scrie si se crede mai bun ca altii.

This entry was posted on vineri, iulie 26, 2013 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.