Author: No One
•marți, iulie 30, 2013
Nush cum sunt pieţarii in alte tari, dar ai nostri pot fi tare capriciosi si cu toane.

Dragii mei pieţari, stati putin si nu plecati. Hai sa va explic o chestie. Interesul vostru e sa va vindeti marfa (ptr ca asa aduceti banul pe masa), nu sa ne trageti in piept, sa nu va convina sa ne uitam la marfa voastra, cum ati asezat-o (ca e bine stiut ca in fata poamele arata bine iar in spate sunt alea pricajite pe care ni le dati), si sa punem mana pe ea, fie sa v-o dam cu manuta noastra sa o puneti in cos, fie sa vedem ce si cum arata. Ca idee generala: expui marfa, si deci clientul poate sa o intoarca pe o parte sau alta. Mi se pare corect. Interesul nostru e sa luam ce avem nevoie si sa luam produse bune si la un pret avantajos. Asa ca interesul vostru ar trebui sa se uneasca cu interesul nostru. Nu poti vinde o marfa pe ochi frumosi si vorbe dulci. Si pe toane.

Dar romanul s-a nascut poet si nu afacerist (teparii nu se considera afaceristi - desi in Ro romanii chiar cred ca sunt)

Si eu eram naiv odata. Dar m-am uitat la maica-mea cum pune problema si am inceput sa fiu si eu mai sever cand cumpar. Ma uit la ce e in fata mea, ma uit la ce e in partea din spate care da spre voi (si de unde imi dati), ma uit atent la pret (uneori scriu 1.90 iar nouazeciul ala e asa de mic ca nu-l vezi, sau e acoperit de un fruct ori o leguma), pun mana pe ele (hehe, pe mere, pe pere - libidinos nu ? :)) :P  LE: pepeni! am uitat de pepeni), ma uit sub ele, aleg ce vreau eu de acolo dar si pretul pe care-l vreau (nu e de 2.50 si o rotunjim la 3 - "facem de 3?") si, supriza surpriza, zic "nu (iau)" daca nu-mi place ce imi faci tu acolo. Eh? Ce zici?

Tine minte cumparatorule: poti sa zici oricand "nu". Ca, din cate stiu, nu ai o obligatie fata de cineva, nu?

Vorbeam mai demult cu cineva si zicea ca are oroare de piata. La mine nu e cazul, chiar pot sa zic ca-mi place. Eu am oroare de bazarurile alea tiganesti cu produse chinezesti (ce combinatie etnica! :D). De ce? Ptr ca iti intra in sufletul tau cand treci pe langa ei, mai mai sa iti puna produsul in mana si sa scoti din reflex banul din buzunar fara sa te gandesti prea mult (desi daca ti-ar scaate numa' banu ar fi si mai bine). E varianta agresiva a vanzarii adica.

Ia-ma tata usor, nu ma agresa si nici nu ma pupa. Caci vreau sa fiu liber si sa-mi decid soarta :)))

Am zis.

|
This entry was posted on marți, iulie 30, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.