Author: No One
•duminică, iulie 07, 2013
Gata, am terminat cu nebunia. Am luat o nota (media) foarte mare. Cam obosit acum. Cam pleostit putin, doar putin putin, ca realizarea asta a mea a cam trecut ca un fâs pe lumea asta. Adica mic entuziasmul final pe langa mine in proximitatea ce constituie familia (probabil ca si ei sunt obositi dupa atatea zile de stres cu mine la examenul asta). Plus ca un coleg a fost cam ciudos asa cand am incercat sa vb cu el la telefon dupa, celelalat a fost foarte de treaba ca intodeauna, el zicandu-mi si nota. Dar nici nu o sa ma laud pe la portile altora nu o sa fac. Never mind, probabil vi se pare o noua aberatie de a mea :P

De acum am cam vreo luna de vacanta, apăi la munca caci e un loc pe care o sa ma bag sa dau concurs pe post. Nu stiu ce sa ma astept de acolo incolo. Sper sa ma adaptez. In tembelimea mea, gandul meu e doar ca o sa am si eu banii mei in sfarsit. Asa, pe ideea ce e al meu e al meu. Si cine stie, daca sunt cuminte, viitorul va suna bine mai incolo in viata (cand voi incerca sa urc pe o treapta situata mai sus; pe care o am in minte de acum). Dar toate la timpul lor. Acum doar o sa-mi traiesc luna de sugativa umana, pe la cinematografe si prin diferite orase (am drumuri de facut in Cta, Brasov si Bucuresti, ptr diplome, adeverinte, service ptr tableta mea care a dat chix si la psihiatra sa se uite la mutra mea, ca-s tare frumos neica).

Si in fine, pe 4 iulie, de ziua Americii, blogul meu a facut 4 ani de flendureala. Adica, mai pe romaneste, sunt unul din ametitii aia care inca se mai incapataneaza sa scrie. Si cam atat.

This entry was posted on duminică, iulie 07, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.