Author: No One
•miercuri, august 14, 2013
O sa-mi deschid un butic in colt. Ptr jucarele stricate. Ca sa-mi tina de urat si sa-mi aminteasca cum e lumea de fapt. Plina de jucarele stricate.

Aventura OkCupid s-a terminat, se pare, inca o data. Am fost adus din nou acolo ptr ca cineva mi-a lasat un mesaj cu buna (m-a anuntat site-ul pe mail), i-am raspuns ("buna si tie") si m-a prins din nou in speranta ca voi vorbi cu cineva. Cateva mesaje scrise catre diverse persoane, unele la care mi s-a raspuns si acum casuta de inbox e goala. Nu mai vine nimic. Nu mai insist. Nu cred ca e frumos sa o faci.

E placut cand vezi ca ai primit un mesaj. Uneori de asta deschid si calculatorul. Sa vad daca a venit ceva.

Am pofta de o poveste buna si nu stiu unde sa o gasesc.Ma refer la filme sau carti. Si blogurile sunt povesti bune dar de vreme ce nu voi avea o interactiune cu cel care scrie parca nu ma da inima sa citesc.

This entry was posted on miercuri, august 14, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.