Author: No One
•duminică, august 04, 2013
Poate pare stupid ptr voi dar pe mine ma deranjeaza. Ce anume? Pai, cand vorbesc cu cineva pe net si pleaca de pe chat fara sa zica niimic. Si stau si astept (5, 10, 15, 30 minute, chiar si o ora) un raspuns care nu mai vine. Ai putea sa zici "lipsesc 5 minute", "o jumatate de ora, "o ora", "m-am dus in lume si nu ma mai intorc", "nu stiu cand revin asa ca nu sta dupa mine". Poti sa zici un "pa". Chiar si atunci cand imi zici ca trebuie sa pleci in curand. Un "pa", un "o seara/zi buna", un "ai grija de tine" e un gest frumos pe care poti sa-l faci cand termini o conversatie si nu sa iei totul asa de buna.

Pai, cand zic "buna" si persoana e online si nu raspunde. De ce sa se oboseasca?

Pai, cand mi se inchide chatul in nas. Nu stiam ca esti inca copil de 5 ani. Ai o varsta totusi, am asteptam la mai mult de atat.

Pai, cand pun o intrebare (pe chat, intr-un comentariu) si nu mi se raspunde. Deci sa cred ca nu dai doi bani pe mine? Nu-mi place sa fiu ignorat sa stii. Si nici nu trec peste asta usor. Nu sunt genul.

Pai, cand se vede de la o posta ca vreau sa vorbesc cu tine (fie pe net cand te trezesti cu un offline azi, unul peste cateva zile, sau cand te invit undeva) si raman doar eu cu initiativa. De ce sa dai si tu un semn? Doar esti femeie. Nu se cade.

Pai, cand las un offline si astept un raspuns cu zilele, care nu mai vine. Chiar asa, nu intri pe mess niciodata? Ever ever?

Nu are legatura cu persoana si cu postarea anterioara, cea cu grila si feisbucu', desi intra evident in aceeasi categorie, de "ma deranjeaza". Primul paragraf se trage de la cineva (de asta am si inceput sa scriu despre asta). Urmatoarele (dar si primul) e o compilatie in legatura cu mai multe persoane.

Imi dau seama cat de batran sunt (virtual adica) cand stiu ca am mai scris despre asta. Incep sa ma repet ca un batranel senil.

Acum voi trage filmul Drinking Buddies cu frumoasa si incantatoarea Olivia Wilde (imi place gagica asta) si probabil ma voi intinde cu tableta in mana sa-l vad. Ahh, si ceva industrial ce tot ascuilt de cateva zile.



This entry was posted on duminică, august 04, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.