Author: No One
•sâmbătă, septembrie 28, 2013
Cred ca am mai postat melodia asta o data.

Tot sunt decis sa-mi fac un tatuaj. Se pare ca odata ce mi-am pus in gand asta a ramas acolo. Imi place ideea de a avea unul. Am mai scris despre asta si ce as fi vrut. Acum ma gandesc la unul care sa inceapa de pe umarul drept, sa dea putin pe brat si in fata pe clavicula, si sa se extinda, ramifice pe spate (in jos dar si inspre stanga). Negru tot.

Nu-mi plac cum arata cei ce se tatuaza pe tot corpul. Imi place ideea de combina pielea cu tatuajul. Adica ori iti faci cateva mai mici si care sa se imprastie in cateva locuri pe corp sau unul doua mai mari (sleeve, umar, spate etc).

Dar mi-am spus sa nu-mi fac tatuajul pana nu fac cateva lucruri ptr mine. Fara ele facute nu-mi fac.

Imi place melodia. O sa mai postez una de la ei la un moment dat care o sa aiba un subinteles (asta daca nu ma razgandesc intre timp). Remember that.


Author: No One
•miercuri, septembrie 25, 2013
Acum multi ani oamenii isi trimiteau scrisori. Era singurul mod de a comunica. Scriau scrisori foarte lungi ptr ca dura foarte mult intre scrisori. Trimiteau scrisoarea si asteptau. Si asteptau, nu zile, ci saptamani sau luni.

Acum folosim mailuri, IM si SMS.

Acum multi ani oamenii scriau in jurnale. "Draga jurnalule". Scriau intr-un caiet. Scriau numai ptr ei cel mai probabil. Poate scriau din aceleasi motive ca si noi, ptr ca nu aveau cui sa le zica.

Acum scriem in bloguri. Si ne vede fiecare jurnalul. De fapt sunt mai degraba articole, cu tenta personala. Jurnalul nostru e public, e ptr toata lumea, ptr toti ochii. Cuvintele ne sunt citite (fata de cum era in trecut).

Voiam sa arat, cat pot, aceasta discrepanta intre atunci si acum.

Dar ma si intreb: oare ne prostituam acum?

Si, scriem si suntem cititi de atatia ochi, dar o facem (o parte din noi, ca sa nu generalizez ptr toata blogosfera) tot ptr ca simtim ca nu avem cui sa-i zicem din jurul nostru si/sau ptr ca nu suntem ascultati si vrem sa fim auziti. Se pare ca tehnologia nu a reusit sa acopere golul asta atat de vechi.

Author: No One
•marți, septembrie 24, 2013


Tin minte ca ascultam melodia asta in timp ce vorbeam cu cineva acum multi multi ani (8 sau 9). A ramas asociata cu ea.

Fun fact: una din tipele din formatie e nascuta in aceeasi zi cu mine :)

[paranteza] cineva e trist acum :( dar stiu ca-si va reveni. desi stiu ca nu citesti asta, ai gandurile mele bune. sper sa treaca cat mai repede [paranteza]

Deci sa revenim. Toata persoanele pe care le-am placut in trecut, de care m-am indragostit, sunt niste amintiri seci acum. Nu mai au nici o incarcatura. Ma gandesc la ele (nu uiti niciodata persoanele), nu mai au chip, nu mai au o personalitate, sunt doar niste imagini si franturi de conversatie (pe care nici pe alea nu ti mai amintesti bine), ca niste poze din albumul altora cu care tu nu ai nici o conexiune. Strani.

Cred ca daca le-as vedea, asa trece fara sa zic buna. Stiu ca suna rece, dar asta simt acum (de fapt nu mai simt, asta e). Nu mai am nicio legatura cu ele. Chiar daca m-ar vedea conversatie ar decurge Buna - Buna, Ce mai faci? - Bine. N-as avea ce sa vorbesc, ce sa impart. Ptr mine, dupa un timp (mai scurt sau mai lung), trecutul devine trecut.

Si ce am invatat din asta e ca totul trece, se estompeaza, uneori chiar se uita. Supararile dar si emotiile placute. Tabula rasa.

O sa fiu din nou crud, dar imi convine asta. Nu vreau sa duc cu mine niste sentimente care stiu ca nu mai ajung la persoana aceea, ptr ca nu mai e cale de intoarcere. Duci vise care nu isi mai au destinatar. Cu cat se duce mai repede cu atat mai bine.

Cand nu mai e cale de intoarcere? Cand tu insuti zici stop. Cand gresesti si nu crezi ca poti sa stergi asta (n-am suportat niciodata tipii care vor sa reintre in gratiile lor cu mici giumbuslucuri - odata ce ai comis-o grav e vremea sa-ti vezi de drum). Cand tu ai facut miscarea si e destul de evident ca tu ai vrut asta (daca ai a change of heart dupa, just bite your lips si mergi mai departe chiar daca nu-ti convine - nu poti sa te joci dute-vino cand iti vine tie asa, ca te-ai razgandit).

Asta e, oameni vin si pleaca. Poate nu e corect in general sau poate nu e corect ce ai facut tu. Mergi mai departe. E singura directie. Si poate vei intalni pe cineva. Si poate va fi bine de data asta. Si daca nu, traiesti, treci peste din nou, lasi ce simteai in spate, de obicei in timp, si mergi din nou inainte. Suna cumva trist, si este. Ptr ca lasi oameni la care tineai (si visai) in urma si ptr ca nu stii daca vei reusi sa fii cu cineva in viitor. Nimeni nu-ti garanteaza. Poti sa mori si singur la o adica. Atat cat nu te stresezi din cauza asta e bine.

Nu stiu daca ar trebui sa zic asta, dar what the heck. De cateva zile tot ma gandesc la o persoana cu care am mai stat la un suc si o vorba anul trecut. V-am zis eu ca statul in pat fara sa fac nimic ma duce la ganduri care mai de care. Pana acum cateva zile nu aveam nimic si apoi, bam. Hmm. Dar nu pot sa fac nimic. Eu am fost cel care am scos-o eventual din FB si pana la urma ea nu lua niciodata legatura cu mine din initiativa ei.

Nu stiu daca cea din capul meu acum e ea sau o imagne ideala a unei femei cu chipul ei pus peste. ma gandesc ca e doar chipul ei pus peste. Nu stiu.

Ieri mi-am adus ca atunci a cautat niste psihologi ptr mine in orasul in care stau. Damn. A facut-o fara sa i-o cer, de la ea. Uitasem.

Sharing is caring. Nu e ca si cum nu-mi pasa. Numai de unde sa stiu ca iti pasa de mine pana la urma, daca nu dai nici un semn.

Ma rog, sper sa treaca. De facut nu am ce face, si de intors (pe baza unor ganduri care nici nu stiu daca sunt rationale) nu cred ca ar fi corect sa o fac. Am dat eu unfriend, nu am mai vb de mult, nu are rost sa fiu intrusiv si stupid.

Recunosc ca as vrea sa citeasca asta. Cumva. Nu stiu sigur daca vreau asta sau nu.

ps: ptr toate copilele "dar da un semn, fa-o, fa-o" - nu

Author: No One
•marți, septembrie 24, 2013
Chitarile astea :)


Nu voiam sa scriu mai mult dar atat, dar acum vreau. Putin :P

E asa ciudat sa spui lucruri despre tine cuiva. Ai tot tmpul retinerea aia intr-un colt al mintii, "ce va crede despre mine?". Chestia e ca oricat de bine intentionata este o persoana, tot va avea in mintea ei niste pareri care parca nu ai vrea sa le stii. Cel putin eu asa vad lucrurile.

Si esti masurat dupa vorbele tale, dupa ce zici. Parca cu cat zici mai putin despre tine cu atat mentii parerea aia buna. Indirect asta am invatat de la blogul asta in tot acest timp de cand il am.

Toata aceasta racoare venita odata cu toamna parca mi-a schimbat "metabolismul". Stau mai mult in pat. Probabil ptr ca e mai cald acolo :)) Dar a sta in pat e cumva inamicul meu. Am tendinta sa-mi creez diverse povesti-imagini in minte. Nu stiu exact cum sa le numesc. Nimic real, asta e problema. Ca si cum ai scrie pe caiete cuvinte si cuvinte si apoi le-ai arunca pe un raft. Si iar scrii, si se repeta povestea (cu diferite schimbari mici - temele parca sunt cam aceleasi), si iar scrii, si iar caietul pe raft langa celelalte. Nu are nimic productiv, ci doar se acumuleaza acolo. Ca si cum ai filma pe pelicula sau ai face poze si apoi ai tine-o tot asa la infinit imprimand material.

Ar fi misto sa am un buton on/off pe care sa-l apas cand ma intind. In schimb stand la calculator asta imi inchide mintea. Ma tine ocupat chiar daca e timp pierdut.

O chestie pe care o ating rar, cel putin in ultimii ani (poate ptr ca inconstient aleg sa fiu inconstient in asta dar si ptr ca la fel de inconstient ma feresc de asta ca sa nu ma intristeze si sa-mi scada moralul) e tema "o sa fiu oare in stare sa ma descurc in viata?". Raspunsul are o conatie negativa (acolo ajung) si de asta prefer sa nu ma gandesc la asta, sa fiu inconstient si, cum mai zic pe aici, sa las sa mearga de la sine, asa cum o fi. De ce sa-mi fac probleme gandindu-ma ce o sa fie cand pot sa las lucrurile sa mearga de la sine si in plata lor?

Ceea ce ma face sa ma scarpin pe chelie e ca am senzatia asta aici ca nimeni nu ma vede cat de normal sunt in toata acesta "anormalitate" a mea. Cum sa zic, nu ma consider anormal, si nici nu cred ca sunt, si totusi am senzatia asta uneori ca sunt perceput asa aici. Cred ca sunt mai normal decat multi oameni asa zis normali :)) I don't know.

Cred ca vad viata intr-un mod bleak. Nu vad acele fairytales sa zic asa. Vad imperfectiune si mult tras din cauza asta. Stiu ca imperfectiunea e ceva bun, ne face unici si umani, ne da capacitatea de a tinde spre mai bun. Dar noi ne balacim asa in noroi. Suntem victimele noastre si a celor din jur, ne facem viata urata si grea. Ne facem lumea urata si grea. Si apoi in asta traim. Si devenim urati si grei (sau poate grey :P). Imi place sa zic cuiva ca nu poate si sa fiu contrazis de aceea persoana. Da, sa se miste si sa ma contrazica. Imi place sa nu cred si sa fiu surprins. In general dar si in viata mea. Probabil de asta am tendinta sa tin cu underdog-ul in sport. Dar lumea e un amalgam trist si fracturat, cu povesti esuate ici si colo, si cu cateva povesti in care se reuseste, putine in comparatie cu totalul. Cred ca majoritatea suntem esuati (totusi cu potentialul de a nu mai fi daca ne urnim). Lumea e precum cutia Pandorei, imi vine acum in minte. Cu atatea tampenii in ea si cu speranta in fundul cutiei ca sa ne tina pe linia de plutire.

E mult de munca. Inca.

Doamne, am scris ceva. Contrar postarii nu sunt trist sau mai stiu eu ce. Doar am scris niste idei.

LE ps: in timp ce multi se intreaba de ce D-zeu permite asta, eu din contra cred ca asta e modalitatea de a evolua. Trebuie sa inveti ambele aspecte ale unui lucru, mai precis sa stii de unul ca sa-i stii si opusul, si apoi invers. Unde sa stii termenul de comparatie daca stii numai de placere? Ca sa apreciezi placerea trebuie sa stii ce e durerea. Si ca sa stii durerea trebuie sa stii ce e placere, ca altfel ai putea crede ca durerea e singura ce exista (de fapt nu ai avea o definitie ptr ea ptr ca nu ai cu ce sa o compari). Si aici vine reincarnarea ptr mine. Traim in lumea asta, in mai multe vieti, pe ambele maluri, bine si rau. Si invatam tot ce e de invatat a fi om. Si in bine si in rau.

My 2 cents anyway.

Author: No One
•duminică, septembrie 22, 2013
Voiam sa scriu o postare dar am vazut niste poze (intr-un articol) cu niste bebelusi afectati de o boala si I kinda feel weird right now. Sunt niste boli tare oribile (si dpdv vizual) in lume, nici nu trebuie sa stiti.

Deci (da, am inceput propozitia asa :)) ), am pus poza pur si simplu ca sa dau un chip celor ce citesc. Si sa arat ca nu sunt un ciudat cum poate parea din blogul meu :P

Titlul postarii e un comentariu de acolo ptr ca imi place ce context are. Ca intr-un fel n-am mai respectat patternul meu obisnuit :P Daca persoana care l-a scris citeste asta, vreau doar sa zic ca titlul e pus in a good faith (fara a se considera ca sunt rautacios sau rau intentionat). Mi se pare titlul potrivit ptr postare.

Ma uitam la doua gagici cum se maimutareau pe o melodie (se filmau cu telefonul), ceea ce m-a dus cu gandul la toate pozele ce le posteaza oamenii pe net (acele selfies daca stiti ce este - look it up, sigur veti sti ce este dupa ce veti vedea). Si m-am gandit in gluma de ce sa nu-mi pun si eu? N-am ezitat ptr ca am stiu ca o pot restrictiona numai la cei din lista. Si ptr ca am control asupra a cine e acolo. Oricum nu-mi fac un obicei din asta. Urmatoarea va fi de ziua mea. Asa, ca sa-mi gadil ego-ul :))

Apropo de poze, n-as zice ca sunt fotogenic in general. Tin minte o discutie cu cineva care-mi zicea ca nu e fotogenica. Nu prea aveam eu dimensiunea a ce inseamna (stiam ce e cuvantul, d'oh). In timp mi-am dat seama ca mi se poate aplica si mie.

Cred ca scriu postari acum, in ultimul timp, ca sa simt ca am mai zis ceva despre mine (sau in general ceva, ptr ca asa cum am zis e cam despre nimic basically) catre niste oameni care stiu ca sunt pe partea cealalta si ma citesc. Este un soi de monolog despre nimic facut in postari.

Imi place ideea de a pune ceva acolo, chiar daca nu are o valoare in adevarul sens al cuvantului (cu scop educational, sau de awareness, protest ma rog, ceva folositor societatii :P)

Asta e felul meu de a zice ca pana in noiembrie probabil (cand sper ca in sfarsit o sa ma angajez) o voi tine asa in pas alergator postare dupa postare. Daca nu cumva ma decid sa ma opresc putin considerand ca abuzez de asta.

LE: doamne ce racoare e in casa asta

Author: No One
•sâmbătă, septembrie 21, 2013
2:50? 2:50. Am dormit toata ziua. Normal ca acum nu mai pot sa dorm.

Daca viata ar fi ca si cum ai sta in pat invelit intr-o patura calduroasa (mai ales acum ca se racoreste) undeva intre treaz si somnoros ar fi perfect. As sta in pat toata ziua :) Key moments: dupa-amiezile cand te asezi in pat si stai asa pana eventual adormi sau diminetile cand nu vrei sa te ridici (e prea cald si bine in plapuma aia) si stai in continuarea in pat. Cam asa.

M-a speriat mai devreme un "boing" ptr ca a comentat cineva la o postare pe fb la care am comentat si eu. Am castile in urechi si nu ascult nimic, si de asta. Cumva acest boing imi provoaca o reactie pavloviana (as tb sa explic dar nu o sa o fac)

Am inchis calculatorul la 1, m-am intins, m-am invelit si... am stat. Nu pot sa dorm si simt nevoia sa-mi ocup mintea ptr ca mintea se ocupa cu altceva in timpul asta. Ma gandesc sa ma ridic si sa deschid calculatorul. Ma gandesc sa vad un film pe tableta, sa citesc ceva pe ea, dar nimic din ce am nu pare sa ma atraga in momentul asta. Ma gandesc la calculator din nou. N-ar trebui sa stau noaptea la el (si sa dorm toata ziua). Nu, nu il voi deshide. Dar mintea-mi este numai povesti. Si stiu ca nu o sa adorm. Sa stai toata noaptea gandindu-te la anumite lucruri nu e chiar asa fun. Dar stiu ca deshizand calculatorul nu o sa gasesc nimic acolo. Sper ca o sa gasesc ceva, apare intr-un colt al mintii mele. Asa fugar dar se si duce repede: "Nu te asteapta nimic acolo". Nimic. Doar casute goale. Nu stiu la ce te astepti cand vrei sa-l deschizi in mijlocul noptii.

E 3:09. E liniste. Imi place mai mult linistea asta din miezul noptii decat ziua ce a fost sau ce va sa vina. Parca timpul a ramas pe loc la orele astea. Si o senzatie de neconfundat de singuratate.

Am inchis calculatorul. Ma duc sa ma intind.

Author: No One
•vineri, septembrie 20, 2013
Am ajuns ca gagicile alea care cand le zici "scuze ca te-am deranjat/suparat" ele iti zici "nu-i nimic. nu-ti face probleme". Sau poate am fost asa de mai mult timp. Acel "nu-i nimic" nu e chiar asa, acel "nu-ti face probleme" e zis chiar sa nu-ti faci probleme dar sub el deja se vede o crapatura. Depinde de tine sa nu o largesti in continuare. Cam asa sunt eu.

N-ar trebui sa fim asa, zice eu-l acela din mine din trecut. Si sunt de acord cu el. Dar eu-l asta de acum e, imi pare rau n-am ce sa-i fac.

Chiar cred ca ar trebui sa nu ne complicam viata asa. Sa fim mai deschisi, mai cinstiti, mai sinceri. Chiar cred asta fara sa ma consider naiv. Dar teama se infiripa in noi, intamplarile la care suntem parte (si, important, cum reactionam noi la ele), indoiala, devenim adulti. Devenim ceea ce nu-mi placea mie sa vad la "aia mari", la altii. Dar asta nu e o scuza pe care sa o scoatem dintr-o palarie, "asta e. asta sunt eu acum". Dar asta ne zicem.

Asta sunt eu acum. Parca am incetat sa fiu mai bun de atat. Am vrut parca cand eram mai tanar. N-ar trebui sa o zic ca si cum m-as scuza. Sau n-ar trebui sa sune asa.

Acum am scris titlul dupa ce am recitit ce am scris. Dupa mine, n-am ce sa-i mai fac. Si nu imi pare rau cu adevarat (adica nu sufar aici).

Sunt doua persoane cumva: tipul no-nonsense, I don't want no bullshit, si tipa care se complica in atatea ganduri, scenarii si nu zice ce-i in mintea ei si ce e cu ea. Daca stiati ca eu credeam in a spune despre tine altuia (inca cred) dar acum mi-e teama ce va gandi celalalt despre mine si mi-e sila daca intelege gresit si mi-e scarba sa fiu in postura sa ma explic (cand e punctul cand te saturi sa o mai faci?).

Vreau ceva care parca nu pot avea. Ma gandesc ca gresesc eu cumva in abordare. Ma gandesc ca lumea e intr-o ureche.

Vreau ceva si nu vreau altceva. Nu ma pot multumi cu altceva. Si asta e neajunsul meu. Pretentios, daca mai tineti minte cand scriam asta. "Dar schimba-te". Ha ha, nu vreau, nu am s-o fac. Si nici nu ma plang de asta. Eu doar scriu aici despre mine ptr cine vrea sa citeasca.

Recitesc. Ii detest pe "aia mari". Chiar si acum cand vad ca si eu devin un ala mare. Adultii sunt full of bullshit. Ei nu stiu mai multe, nu sunt mai destepti, doar au patit mai multe. Cum sa zic, e ca si cum ai auzi un fumator zicandu-ti sa nu fumezi. Un pacatos sa nu pacatuiesti.

Disjointed. Asa pare postarea mea de fiecare data dupa ce am citit-o. Ma refer la fiecare postare ca asta pe care o scriu. E ca si roata aia din jocurile video vechi. Stii ca e roata, dar e cam patrata :) Nu e neteda asa si unitara.

Author: No One
•vineri, septembrie 20, 2013
Femeia favorita (repede, repede, pana nu-mi schimb impresiile :)) ): mai baietoasa, mai putin serioasa, mai putin fatala, mai girl next dor, mai de gasca. Aiurita fara sa fie aiurita de fapt, un mic clown fara sa devina un clown, dura fara sa devina sumbra, rece si a nut-cracker :)) Genul de tipa pe care o vezi in blugi si camasa (mai baietoasa camasa), cu parul prins la spate. Daca are o palarie pe cap, deseneaza sau fotografiaza cu atat mai bine :P Sau par mai scurt de umeri.

Gata, ma duc inapoi in pestera mea.

ps: in genul asta

Author: No One
•joi, septembrie 19, 2013
Asa cum am promis, am sa pun melodia. De obicei pun ca titlu al postarii titlul melodiei, dar nu si de data asta ca s-ar intelege ca e un mesaj subliminal (asa cum mai posteaza unii ca sa se exprime, prin titlu ori prin versuri). Imi place melodia. Cum suna.


Mananc pui afumat daca va intereseaza :)) Buuuun.

Cand eram in magazinul de confiscate am prins o melodie de Mariah Carey. De pe vremurile nouazeciste cand canta balade R&B. Suna bine. O sa o caut, desi nu ii mai stiu titlul.

Cum se face o limonada:

iei o lamaie din frigider (trebuie luata din frigider)
iei o halba de juma de litru
iei o farfurioara (pe care pui halba)
pui o juma de storcator pe halba (adica partea unde storci lamaia)
iei un cutit
tai lamaia in doua
storci cele doua jumatati direct in halba (optional aruncand cojile la gunoi)
ridici halba si pui restul sucului de pe farfurioara in halba (ca s-a scurs pe langa)
iei o lingura
iei recipientul cu zahar
pui 2 linguri (fara varf, ca facem diabet) in halba
amesteca
apoi pui apa pana la refuz
amesteca din nou
eventual pune halba in frigider

(spala ce ai murdarit, nemernicule)

Voila! Bon apetit.

LE: cred ca asta e melodia


Mariah
(tineti-va bine, postare lunga)


My work here is done


Author: No One
•joi, septembrie 19, 2013
I'm thinking of letting this fall through the cracks.

Are this really my limits?

Felling like a pilot letting go of the controls right now. I don't want to care.

LE: somewhat got over it with a full dose of "This Is.The End". Better than alcohol any day. Shit, people get really drunk to get over some things. I, just go though them.

But the core ideas still stand: things falling though the cracks (sometimes because I let them), me and my limits (including social ones) and not wanting control over my life (some form of "so be it" and washing my hands clean of this).

And Backstreet Boys. Dar asta maine intr-o alta postare :) (de fapt azi, dupa ce ma trezesc)

Author: No One
•marți, septembrie 17, 2013
Buna si noapte buna. Inca doua vorbe sa treaca timpul si sa umplem o pagina.

Cred ca acum doua luni am fost la stand-up lui Eddie Izzard. Acum apare Dylan Moran (il stiu din filme dar as fi interesat de stand-up) pe 8 octombrie, daca nu ma insel, si nu am bani :(. Drama, domne :)) Nu chiar, dar hmm.. E la Scala. 125 de lei. Plus pe deasupra transportul dus si intors (ca nu-s din Bucuresti).

Pe la inceputul lui noiembrie vine si Pablo Francisco. Cica a devenit cam repetiv gagiul (asa am citit pe undeva parca) dar mi-au placut clipurile cu el de pe YT (cum sa zic, e genul imita alte glasuri plus un fel de stand-up beatbox, daca are sens). Alti 150 lei (ca sunt taran si vreau sa fiu pe scaunele din centru si ceva mai aproape de scena - Sala Palatului), plus transportul. Hmm..

Probabil ca-l aleg pe Pablo ca e mai cunoscut si ptr ca am ascultat un show de al lui deja. Acu' sa jefuiesc o batranica :))

Ce? Nu e interesant ce zic? E plin netul de povesti interesante (si picante). Eu sunt ca Seinfeld, vorbesc despre nimic :) (plus ca sunt net inferior dpdv al umorului, care de asemenea e discutabil cel mult :P)

Recitind, ma face sa-mi doresc sa fiu in Bucuresti acum. Adica am dat peste un event pe FB sa vezi filmul Fight Club la un cinema si nu pot merge. Mneah. Probabil peste cativa ani cand voi gasi un job acolo (related cu ce am studiat adica), desi am si alte orase in vedere (Cluj si Constanta). Sau cand voi deveni milionar (la Loto probabil) si imi voi permite sa arunc bani. Sau dupa ce vine cutremurul al mare ce sta sa vina (ca am oroare de el, mai ales in Bucuresti).

Author: No One
•luni, septembrie 16, 2013
Uitati ditamai teapa pe FB

Pagina intitulata Sony Product, cu subtitlul "pagina oficiala ptr fani", creata in 2013 (la statistici apare 15 august), cu doar doua postari (anuntul si inca una, ambele despre Sony Xperia Z), like-urile crescand vertiginos (de la cateva sute cel mult, mai degraba cateva zeci) din ziua anuntului (13 septembrie)

Anuntul: 78 de telefoane Sony Xperia Z desigilate date gratis prin extragere pe 26 septembrie data dati Share (a se intelege, ptr a ajunge si la altii) si Like (la pagina). A ajuns la 11.000 de like-uri acum.

Linkul:  https://www.facebook.com/pages/Sony-Product/156042891268950

Sa nu va puna sa dati si voi like acum :))

Ma uit la cifra si creste, cred ca face cel putin 50 de like-uri in cateva minute acum (ptr ca se propaga cu share-ul).

Eu cred ca e o teapa grosolana. Cine are 78 de telefoane Xperia si nu e autorizat de Sony (pe pagina lor de FB nu apare nimic) sau vreo companie de telefonie ori un mare magazin? Daca sunt furate sa zicem, credeti ca le da moca? :))

Pana si poza de cover e luata pe pe alt site :)) http://stiri-telefoane.mobilissimo.ro/sony/sony-xperia-z-unboxing_16427.html

Nu stiu care e scopul. Probabil sa adune un numar de like-uri si sa schimbe pagina in altceva si sa scoata ceva bani dupa asta, nu stiu (am citit la ei ca FB nu mai schimba numele daca ai peste 200 de like-uri). O sa stau sa vad ce va fi pe 26 septembrie. Daca se va afisa ceva probabil castigatorii vor fi inventati.

Oricum asta e o lectie ce sa nu faci pe net si ca e bine sa fii atent (citesti comentarii cum am facut eu - ca eram si eu sa dau like ca taranul dupa mocacino, vezi cand a fost creata pagina, ce-i cu statistica like-urilor, daca e pagina oficiala, de unde este poza etc).

Si oricum e plin facebook-ul cu profiluri cu "gagici" care au furat poze din alta parte si cu comentarii la ele pline de lingai laudand o persoana care nici nu e cea din poza. Nu ne mai trebe si tepe. Bah, baietii astia (ca nu pot sa le zic barbati, pfiuu, pfiuu) sunt penibili rau de tot cand vad o poza cu una pe FB. Numai pe net poti sa vezi asta :P (in adevarata splendoare adica).

Cum crezi tu ca daca umpli de laude si de bale o poza pe net o sa se uite tipa aia la tine, nu stiu. Ce, o sa te invite la un cico si o sa sara dupa 15 minute in pat cu tine? :))

Ehh. Era tehnologiei precum dinamita: facute ptr bine si folosita de prosti. Cine a inventat netul ar trebui sa creeze si el un Nobel dupa ce a vazut cum ii este folosita inventia.

Author: No One
•sâmbătă, septembrie 14, 2013
Exemplu:

Pinguu Dp
 "copiii"... se scrie cu 3 de "i" ;)
*Catalin Leu
duce'va'ti dq cu corectatu` vostru
*Robert Dumitru
de fapt, "copiii" se scrie cu 3 i nu cu 3 "de" i.....
*Valentin Ciobanu
Catalin Leu are dreptate ma! Iti place sa fii asa analfabet, nu? Ii injuri tu pe cei cu corectatul dar voi astia care asasinati gramatica pentru noi sunteti ca ciuma!
*Manolache Ionut
mai ciobane o gramatica imperfecta denunta o lipsa a acuitatii intelectuale, iar sfaturile ulterioare pe care un astfel de individ ti le-ar expectora ar fi dubitabile.
*Marius George Ghinita
Deci asa am ajuns? sa ne certam pe site-uri ca nu scriem corect? :))) hai ca ma-ti facut sa rad
*Wild Cats
Valentin Ciobanu dute ba si te impuscaaaa , retardatule. E o tara libera care este problema ta ?!!
*Cosmin Mazilu
Valentin Ciobanu Inainte de '' dar '' se pune virgula :D

De asta cred ca unora nu ar trebui sa li se dea acces la internet. Dar suntem intr-o lume libera si democratica si ca sa o tinem asa tb ca toti sa aiba drepturi egale. Inclusiv toti taranii de pe net de exemplu. Ca e plin de ei :)

Cand am citit prima data asta tot ce m-am gandit e ca in general tocmai astia galagiosi sunt si taranoii. Pai cum asa, doar nu esti taranoi degeaba.

Si ca sa nu ziceti ca am inventat asta, uite si sursa: http://poze.rol.ro/unul-dintre-cele-mai-mari-mistere-a-fost-elucidat--9320.html

Nu tin neaparat sa le fac trafic (de asta nici nu am dat link direct) si daca ma credeti nici nu e nevoie sa mai le cresteti cifra.

Cred ca o sa-mi fac niste dovlecel pane

ps: Pané, bah cretinule, bah tzaranule. Dute si te impusca. Mars

pps (citind ce am scris): cat punem pariu ca multi dintre astia nu au mai mult de 30 de ani. As supralicita si as zice chiar ca nu au mai mult de 25 :) Mie cel putin imi par a fi niste tămbălăi de astia tineri (care-si flexeaza muchii virtuali pe net, as adauga - unde alt loc unde sa te simti şef?)

ppps: apropo, ca am si eu un pitic (si vazand greseala asta de multe) si vreau sa-l rezolv - nu se scrie "sa sti", ci se scrie "sa stii" cu 2 "de" i. "A fii" e tot pe acolo ("a fi" e numai cand ai afi palace in cap si vrei sa-ti cumperi gucci, sau sa-ti faci o poza in toaleta de acolo cu iFonu')

pppps: am vazut ca se face un AFI Palace in Ploiesti. Ei, la poze dragii mei, nu mai asteptati :P

ppppps: poate ar tb sa scriu mai degraba "px5s"

px6s: chiar (l-am adaugat si pe Cosmin), inainte de "dar", in situatia data, se pune virgula? Indiciu: Cosmin is full of shit :)) Parerea mea. (eu am pus virgula inainte de dar-ul meu :D) 

Mai degraba ar fi dupa "voi": dar voi, astia care asasinati gramatica, pentru noi sunteti ca ciuma!

Author: No One
•joi, septembrie 12, 2013
Ma uitam mai devreme la o emisiune pe Pro. Una cu 4 viitoare mirese care intai se intalnesc la o masa urmand ca mai apoi sa-si dea note la nuntile lor. Probabil ca o stiti. Am mai vazut cateva minute dintr-un alt episod. Asa ca acum se aseaza 3 ametite la masa si pe al patrulea scaun se aseaza un tip roscovan. Tipele nedumerite. Poate a fost trimis de mireasa. Poate e o farsa. Hopa, e... e... de ala :)) Ma uitam cum perceptiile le sunt ametite putin. Da, era un el si era "mireasa". Ca sa vedeti cat de mult e inradacinata la noi ideea de mireasa (o ea, e logic, doar cuvantul e la feminin) si ca orice in afara ideii asteia e ceva ciudat. Deci e un barbat si o femeie, el e mire, ea mireasa ce naiba. Asa stim ca este. Si acum tipul asta roscovan e "mireasa". Ametitele, invatate asa de mediu si de societate, erau cam derutate. Eh, dar daca ar fi asa simplu, ar fi simplu :P

Nu. Una e deruta. Astia nu se imbraca in rochii cu paiete si pene? Tipul le zice ca nu, el nu e asa. Alta ii zice ca e asa de la un abuz, ca e ceva psihic. Tipul ii zice ca a crescut normal, a fost fericit si nu a avut nici-o problema. Asta, abuzul, venise de la faptul ca el si-a dat seama ca e homosexual de la 4 ani. A treia (parca s-au inteles ca fiecare sa aiba cate o parere diferita de a celeilalteia) zice in camera (stiti cum se iau interviuriile astea in timpul emisiune, omul vorbind singur la camera) ca ea e credincioasa si ca nu e normal, ca un barbat trebuie sa fie cu o femeie.

Vedeti aici ma apuca putin boala. Si eu cred in Dumnezeu. Pana aici nimic anormal. Numai cand zic asta cuiva, care e ateu, ala sare in sus ca am muci in cap. Tampitii ca aia de sus imi fac mie viata grea si din cauza lor ajung ateii sa ma frece la ridiche. Ce, nu poti crezi in Dumnezeu si in acelasi timp sa fii cu totul ok cu homosexualii? Nu, ca ori trebuie sa fiu credincios si sa ma crucesc cand vad un homosexual, ori sa fiu ateu si sa ma frec pe burta cat respect eu homosexualii. Pot sa fie oameni care cred in Dumnezeu si sa fie super ok cu homosexualii si sa fie atei si nu fie de acord cu homosexualitatea. Dar ma rog, iar vorbesc prostii.

Apropo de homosexualitate, Romania e inapoiata rau de tot. Eu traiesc in lumea mea, unde nu sunt specimene de astea (vb de cei anti homosexualitate), si deodata, si din cand cand, mai sunt trezit la realitate cand vad cum e lumea de fapt. Credeam, naiv probabil, ca noi suntem mai buni de atat. Ca ne-am mai largit orizonturile. Eh, asa credem odata si cu cainii si ca putem sa fim la fel de buni. Se pare ca m-am inselat in ambele cazuri.

Nu vreau sa generalizez. Sunt multi multi oameni care au vederi destul de largi si sunt destul de deschisi la minte. Dar se pare ca sunt la fel de multi de inapoiati. Sunt destui si aia.

Uneori, la unii oameni granitele sunt blurate. Adica par ca sunt oameni destul de ok si apoi scapa o boaba in fata ta. Si tu te scarpini in cap a nedumerire ca nu mai stii cum sa te mai raportezi fata de ei.

Tin minte ca citeam mai demult un articol ce avea legatura cu homosexualii. Cred ca era vorba de legalizarea casatoriei in Franta. M-am avantat si eu printre comentarii sa vad si eu ce zice poporul. Bineinteles ca erau comentarii ca in tara naostra nu va fi niciodata asa ceva. Parca cineva a zis ca suntem tara crestina :)) Nu mai tin minte. Tin minte un comentariu in care persoana zicea ca nu e vina lor, asta e, sufera de o boala saracii. Asta e varianta de post pesemne. N-am nimic cu ei, ca nu e vina lor, eu ok, dar sunt bolnavi ametitii. Altul se intreba dilematic. Ce sa-i zic eu copilului meu cand vede pe strada doi care se tin de mana si se pupa? Pai, cum sa fii tu pus intr-o situatie asa jenanta sa trebuiasca sa-i explici copilului asta. Uite domne, nesimtitii, in ce belele ma mai baga si trebuie sa-mi bat capul sa-i explic plodului subit nedumerit de contradictia asta in termeni.

Adultii spun lucruri traznite, ce mai. Macar la copii mai poti sa scuzi asta.

Si acum trei patru citate de la mine de pe FB. Asa, ca va scarpinati si voi in cap ca eu am facut deja chelie. In ordinea cronologica in care le-am citit:

Nu dau share la drame in mod obisnuit, dar asta intrece orice limita. Nu imi vine sa cred ca copilul cuiva a fost omorat de javrele astea jegoase si inutile.
Ca am fost agresata de caini vagabonzi de-a lungul timpului, nici nu are sens sa mai mentionez. Care aveti caini maidanezi pe la bloc, mai sunati si voi la hingheri. Poate, poate, nu ne transformam in jungla si umblam cu arbaleta la noi.


Dupa ce a gasit stirea ca ăl caine apartinea unui ONG, s-a simtit justificata:

Pentru oamenii care se revoltau la mine pe wall, ia uitati aici baieti si fete aparatoarr de caini si care doriti sterilizare si alte metode de-a dreptul amuzante pentru o problema reala.

Acu' unii ziceau ca e al ONG-ului, altii ca nu domne, nu e. Îhmm, asta e media noastra mult iubita - telefonul comercial fara fir. Partea "sexy" din toata faza asta cu ONG-ul e ca pro-eutanasistii au luat in brate stirea asta (ca apartine unui ONG) ca nah merge cu revolta lor, iar membii cutu-cutu au ripostat vijelios cand s-a demonstrat (?) ca nu e adevarata treaba cu ONG-ul. Adevarul fiecaruia cum ii convine.

Si daca ma intrebati si eu am fost latrat de caini pe strada, asaltat si fugarit de ei si chiar unu mi-a sarit la brat (aveam geaca groasa si ala care-l tinea cu sfoara de dupa gat, era un maidanez luat de nu stiu unde, totusi l-a tras de pe mine). Is veteran de razboi si eu, domnii si domnitele mele. Bine ca nu m-au omorat ca atunci chiar voiam sange. Uite, am fost furat si intimidat pe strada si de tigani. Ce ziceti, nu-i eutanasiem si pe astia? Poate au norocul si baga cutitu in mine intr-o zi.

Urmatoarea. Din ciclul "la nervi suntem stupizi":

Ii rog pe cei din lista de "prieteni" care sustin eutanasierea cainilor din Bucuresti sa imi ofere un UNFRIEND sau BlOCK.

Si cu Caps LOCk ca sa nu se inteleaga gresit. As fi dat eu unfriend desi nu sustin asta, dar, nahh, sunt ipocrit, imi plac fetele dragute :)

De parca cineva ar fi facut asta. Am incercat sa fiu putin diplomatic si sa las de inteles daca ea ar fi pus mana pe unfriend la cei care-i stie (ca probabil era cel putin unul pe acolo pro eutanasiere). Probabil ca nu. Uite, atunci avea 4.993 de preteni, acum are 4.997 :) Bineinteles ca si cu mine.

Si ultima:

au iesit toate nespalatele in strada, " iubitoare de caini" in conditiile in care alocatia unui copil este mai mica de 5 ori decat suma alocata pentru un caine pe luna

Eh.

Ce au toate aceste tipe in comun? In afara de faptul ca sunt la mine in lista (ptr ca sunt totusi un tip superficial - hei, nu va faceti pareri gresite, partea care nu stie de blogul asta le am doar de prezenta ca nu nutresc sa o agat pe niciuna; mica parte care vine de pe blog, sunt baiat de bun simt si imi vad de treaba mea). Pai toate sunt fete dragute asa vizual. Deh, si fetele dragute spun lucruri traznite se pare. Credeam, naiv se pare, ca asa nu se poate intampla. Nu, nu, nu. Eh, inca o deziluzie, pe langa altele.

Nu pot sa nu ma gandesc acum ca o sa credeti (cei care ma cititi si sunteti in lista) ca o sa dau copy/paste la ce scrieti acolo, aici, cand nu sunt de acord.


E bine sa va tin putin pe jar :)) :P

ps: Glumesc. Asta daca nu spuneti si voi lucruri traznite :P Ah, puteti sa imi violati dreptul de autor bineinteles si sa-mi citati filosofiile. Numai sa imi puneti si blogul, sau pagina, ca sa fac si eu putin trafic, da? :))

LE: persoanei a treia (ultima) i-am dat acum unfriend. Eh.

Ascult Lorde - Royals. Pustoaica asta are 16 ani. Cum de au ajuns pustoiacele astea sa arate atat de putin a copii? Caci pana la proba contrarie sunt niste copii. Arata a copii inca dar arata si a femei cumva. Nu vreau sa intelegeti ca sunt un mos obosit, asa cred ca era si cand eram eu adolescent, dar acum, nemaifiind la varsta aia, parca am senzatia asta de schisma (si totusi nu, caci vine ca o persoana, ca un intreg) intre copila din ea si partea fizica, care, in a lack of a better term, nu mai e copil.

Nu inteleg cum unor "barbati" le plac adolescentele (inteleg, e mai mult retoric). Adica, dupa mine, daca ai trecut de 20 ani, cam trebuie sa te indepartezi de zona asta. Daca ai peste 25 sau 30, eu zic ca n-ai ce face umbland cu o pustoaica.

Ma simt asa indepartat de cei mai mici decat 23-25 de ani. Parca e o punte si se simte diferenta.

Author: No One
•luni, septembrie 09, 2013
Daaaaamn!!


Si melodia :)


Author: No One
•sâmbătă, septembrie 07, 2013

So I'll use my voice, I'll be so fucking rude
Words they always win, but I know I'll lose


Citesc versurile astea si ma gandeasc la ceva ce am mai atins (in mintea mea). Uneori vrei sa iti folosesti "vocea", vrei sa zici, sa fii rude chiar. Cand nu esti de acord cu ceva sau cu cineva, cand esti suparat (de cineva sau pe cineva), cand esti deranjat. Si stii ca poate cuvintele tale vor invinge dar intr-un fel simti ca vei si pierde. Cand spui ceva sau iei o decizie stii deja dinainte ca vei pierde ceva. Nu e neaparat ceva specific, poate fi doar sentimentul de pierdere.

Si iti asumi, si zici ce vrei sa zici (desi poate ar tb sa fii mai diplomatic), si esti rude (desi nu vrei neaparat sa fii), si castigi, si pierzi. Dar ceva te impinge acolo, stiind prea bine ca la sfarsit vei avea senzatia aia ca ai pierdut ceva. Si tot o faci.

Fara legatura cu ce am scris mai sus, cum pot oamenii frumosi (fizic, la chip adica) sa zica asa prostii? :)) Cand te uiti la un om frumos, la chipul sau, nu iti vine sa crezi ca poate sa zica prostii. Si iata ca o face :)

E plin Facebook-ul de chipuri frumoase care zic prostii.

Inca sunt purtat pe umerii lui Atlas :) Carry your world, I'll carry your world.

Versurile de mai sus sunt din Another Love de Tom Odell.

In rest, carti incepute si neterminate, filme trase si nevazute si Coldplay - Atlas in repeat.

Author: No One
•sâmbătă, septembrie 07, 2013
Poate pare stupid dar imi place ca melodia se numeste Atlas si versul e "(I'll) Carry your world" :) Im place ceva la asta.


Author: No One
•vineri, septembrie 06, 2013
Cum ceea ce trag pe torrente merge cam incet, prea incet, extrem de incet, si cum n-am ce face altceva la calculator, o sa scriu cate ceva despre cum cred eu ca ar trebui sa fie gestionata treaba. Si apoi sa mi-o scot din sistem ca si asa televizorul si netul e impanzit de povestea asta.

E eutanasierea o solutie? Nu prea. Pe termen scurt poate. La nivel demagogic si declarativ cu siguranta. Cine n-ar alege sa satisfaca cererea publicului si sa-si faca o imagine buna cu asta? Tineti minte ca e si un joc politic aici si niste bani la mijloc (care trebuiesc alocati, eventual intr-un buzunar, ca eutanasierea nu se face singura). Dupa mine eutanasierea e o solutie de moment si cu iz de imagine (in contextul de acum). Ok, ii omoram pe toti si apoi ce facem? Ne oprim? Trebuie sa intelegeti ca acei caini nu au ajuns pe strada din neant. Poate marea majoritate au rezultat din inmultirea lor, dar o parte sunt caini abandonati de oameni acolo. Nu toti mor, unii mai si supravietuiesc. Si se inmultesc. Asa ca degeaba ii omoram daca dupa aia, cand apele s-au linistit, nimeni nu mai face nimic. Oamenii trebuie educati sa nu ii mai abandoneze, sa isi sterilizeze si ei cainii daca nu vor sa aiba o crescatorie si chiar sa ajute organizatiile si institutiile statului care se ocupa de caini.

Dar totul costa bani si necesita interes. Doua lucruri pe care statul nu le are :))

Eutanasierea asta en masse cere si ea bani, nu numai ptr substantele necesare, ci si pentru echipamente, prinderea cainilor, oamenii necesari ptr asta (veterinari si hingheri) si locurile unde trebuie dusi, tinuti si apoi eutanasiati.

Iar interesul.... nu e. Ptr ca nu e pe agenda lucrurilor importante, in mod rauvoitor (nu-s bani de furat prea multi poate, afaceri prea mici probabil) sau intr-un mod oarecum obiectiv (sunt probleme cu mult mai urgente si mai importante in gestionarea unui stat, care au o prioritate mai mare adica si care scot aceasta problema din zona de interes). Plus, daca tot se aloca bani, nu e posibilitatea sa iti insusesti banii si sa creezi o "rezolvare" aparenta, de ochii lumii? Deci nici daca ne-am hotari toti nu s-ar face cum trebuie. Si apoi vom avea aceeasi problema din nou.

Deci rezolvarea trebuie sa inceapa cu noi, cetatenii, sa ii fortam pe ei, politicienii, sa se ocupe de asta. Apoi sa fim vigilenti sa se tine de asta. Adica sa fie presiune constanta din partea noastra (si nu sa ne culcam la loc). Si de asemenea important e sa ne educam pe noi (chestii care din nou cer bani, care se duc in campanii de constientizare de exemplu) sa nu mai ajungem aici (sa nu-i mai abandonam, sa ne sterilizam cainii, sa nu mai dam de mancare cainilor pe strada sau printre blocuri, sa contactam hingherii sa ia cainii din cartierul nostru etc)

Si rezolvarea trebuie facuta dupa un plan bine facut. Munca de mantuiala e, as zice, cam specifica acestei natii, fie la crearea unui plan, fie la implementarea lui.

Cum vad eu situatia. As eutanasia cainii bolnavi (boli periculoase, turbare, rabie etc) si pe cei violenti ce nu mai pot fi schimbati (care sunt evident un pericol). Restul i-as steriliza si i-as plasa in centre ptr cainii (cei mari tb luati obligatoriu de pe strazi, cei mici nu sunt un pericol zic eu asta daca nu vrei sa ai centre supraagliomerate). Problema este numarul mare de caini, timpul mai lung (prinderea si plasarea lor necesita timp) si banii mai multi cheltuiti (ptr intretinerea centrelor un timp indelungat, ptr hranirea cainilor, ptr salariile angajatiilor dar si a hingherilor care tb sa-i prinda si sa-i transporte). Si seriozitatea. Sa se faca treaba cum trebuie. Si drasaj poate. Si adoptii o parte din ei (care se poate). Si educarea publicului.

Dar din pacate nu sunt nici bani, nici seriozitate, nici rabdare, nici spirit civic, nici oameni. Tot trebuie facut acum, de ochii lumii (si sa se linisteasca poporul si sa uite, lucru care, credeti-ma, il va face) si data viitoare o luam de la capat. Ptr ce vreau eu trebuie nervi de otel, spate asigurat (politic si ca sustinere din partea oamenilor) si multa rabdare.

Daca ma votati voi face asta :)) Votati DA. Si veti trai bine ;)

Titlul e sarcastic. Suna asa de stupid "cuţu cuţu" alaturat unei miscari ori unei organizatii (exista una si se numeste chiar asa "Cuţu Cuţu"). Imi vine sa rad numai cand spun cuvintele in minte. Dar tot circul asta l-as numi miscarea Cuţu Cuţu. Mi se pare potrivit. Ceva de ramas in cartile de istorie.

Printre scurte butonari pe televizor m-a mai frapat ceva. Folosirea numelui Ionut in multe titluri din bara aceea de jos. Faptul ca e un diminutiv face sa sune si mai rau. Acum suntem empatici cu bietul copil. Suntem indurerati. Ne spunem pe nume cu el. El e copilasul nostru. Nu, nu e, el e copilul parintilor lui. Noi n-am stiut nimic de el inainte si nici nu vom stii niciodata de acum incolo. Suntem doar ipocriti, si el e doar o imagine pusa peste circul nostru. Bietul copil sfarsit de caini pe nume Ionut. Atat stim (si cumva atat trebuie sa stim ptr ca revolta noastra nu mai are nici o treaba cu el) si brusc suntem cei mai buni prieteni ai sai. Si daca traia, cine mai stia de Ionut? Poate Ionut mai traia 20 de ani si murea intr-un tragic accident de masina de care nu stia nimeni. Atunci ne-am mai fi tras de sireturi cu el prin titluri?

Ma gandesc cu un umor negru si macabru daca-l chema Sevastopol de exemplu, mai scriam numele lui pe toate gardurile? Nu, ptr ca ocupa prea mult spatiu, e prea ciudat si nu e un diminutiv sa ne inmoaie inimile.

Drama e a parintilor lui, nu a noastra. Drama noastra e sa ne certam la televizor si mai ales pe net. Sa venim cu idei care mai de care si sa ne injuram intre noi. Sa facem tabere si sa facem de un hotii si vardistii.

Si asta e povestea, am incalecat pe-o şa si m-am dus unde am vazut cu ochii (probabil ca sa caut o rima si sa scap de nebunia asta)

PS: măi Seth măi, te tii de prostii măi :) Obraznic, obraznic mai esti matale :))

Author: No One
•miercuri, septembrie 04, 2013
Am auzit mai mult ca un copil a fost omorat de un caine. Acum toti sunt "omorati-i, omorati-i". Se vede ca nu au caini. E greu sa zici asta cand ai un caine.

Da, sunt insensibil ca pun in balanta viata unor jegosi de caini cu a unui copil. Asta e sarcasm in caz ca nu s-a inregistrat. Viata e la fel peste tot desteptiilor. Dar cu cine naiba vorbesc? Imi racesc gura degeaba.

Fara sa incerc sa evit subiectul ia sa facem un mic exercitiu: probabil acum in timp ce scriu aici un copil e violat si ucis pe undeva. Asa a fost si acum o ora asa va fi peste o ora. Nu zic ca e normal si ca ar tb acceptam asta. Din contra. Dar cred ca un mic genocid canin nu e solutia. Dar oamenii vor sange. In loc sa faceti gura si sa aberati peste tot puneti mana si faceti ceva. Constructiv nu numai sa dati cu bata. Nu numai cu oamenii omorati de caini ci si cu tot restul ce se intampla in lumea asta. Si fiti oameni in timp ce faceti asta.

Daca Dumnezeu a facut o greseala atunci aceea e ca ne-a facut fiinte si ne-a lasat sa cutreieram ca niste boieri pe pamantul asta. Daca as fi acolo sus si as auzi ce gandesc, zic si fac maimutele aici jos cred ca as innebuni.

M-am lungit cam mult. Voiam sa scriu numai primul paragraf. Dar nu mai am de ceva timp toleranta la oameni, si nici rabdare, si devin din ce mai ciufut si enervat de ei. Nu mai am nevoie sa aud nimic. Probabil ca daca nu citeam la mine pe feedu de FB o idioata cu spume la gura despre subiectul cu cainele nu scriam asta. Si nici daca nu ma gandeam la asta dupa. Si nici nu vreau sa fiu cuminte si politically correct pe blogul meu si sa nu deranjez pe nimeni cu vorbele mele.

Culmea e ca acum ascult Taylor Swift si Sara Bareilles - Brave (e melodia Sarei). E asa o melodie inspirationala (am impresia) si eu mormai aici aiurea.

Uneori ma uit la oameni, la visurile lor, la cum si le exprima, la povestile lor, la chipurile lor si la pozele lor si vad ce frumoasa poate fi lumea asta. Si apoi vad si partea cealalta, uratimea asta. Da, ne tragem din animale, asta e sigur. Si faptul ca ne credem asa de buni ma enerveaza. Nu prea facem dovada acestui fapt. Poate ar tb sa ne mai tinem gura.

Ma gandesc acum, separat de ideea de la care am inceput, la putinele vizualizari la postarile din ultima luna (si in general de cand am inchis comentariile). Da, vreau atentia, de fapt sa fiu citit, sa-mi fie citite cuvintele, asa cum sunt cele de mai sus. Cine nu vrea sa fie auzit? Internetul e o groapa de gunoi cand vine vorba de parerea fiecaruia. Dorinta fiecaruia de a se face auzit si a-si spune parerile a explodat odata ce internetul ne-a dat posibilitatea asta. Acum e o inundatie de pareri si idei care mai de care mai nastrusnice si mai tembele. E spam daca stai si te gandesti. Si totusi dandu-mi seama ca si eu vreau sa ma exprim, sa imi dau afara veninul si prostiile ce sed in capatana mea, nu prea imi da mana sa fac prea multa galagie. Asa, doar local, aici pe blog. Felul cum o intepretez ca e daca cuiva nu-i place poate sa inchida pagina si sa-si vada de drum, nu o bag in nasul nimanui. In lume nu cred ca m-as exprima chiar asa, chiar daca as vrea. As incerca sa fiu mai diplomatic. Nu ptr ca sunt cu doua fete, ci ptr ca obligi omul sa te suporte fara ca el sa poate sa zica "enough". Eu de exemplu vreau sa am posibilitatea sa zic "enough" si sa pot merge mai departe.

Sincer nu cred ca oamenii ar vrea sa ma auda cand mi se pune pata pe ceva. Asa ca poate e bine ca nu ma promovez (desi vreau sa fiu citit de cati mai multi). Nu am facut-o niiciodata cu adevarat. Cel mai bun mod de a te promova (din ce am vazut eu) e sa comentezi pe alte bloguri, mult, si sa dai bine, sa fii de treaba. Nimanui nu-i place un ciufut va zic eu. Si eu acum nu mai am rabdarea de a fi mai mult cum sunt acum. M-am cam acrit. Cel putin cand vine vorba de cum interactionez cu altii.

Doamne ce bine suna melodia :) Iti dai seama ca inca mai esti om cand iti vine sa dansezi pe o melodie, cand devii copil ascultand-o. Stiti, cantecele scot ce e mai bun din noi. Nu numai ele, dar si ele. Atunci devenim oameni cu alti oameni. Cum sa va zic? Intre oameni exista fire, ne leaga. Nu stiu cum sa va zic altfel. Iar melodiile ne leaga, scot asta in evidenta.

Treceti peste vorbaria de la inceput si ascultati-o


Cele mai frumoase faze e cand publicul canta cu cantaretul. Toti ca un unu.

Ahh, cateva reguli ca sa fii citit de cati mai multi: nu scrie lung, nea cititorul se poate plictisi; activeaza comentariile, nu fii nesimtit, sa isi zica nea cititorul parerea; raspunde-i, fii si tu de gasca.

Ughh, ughh, acum am fost atent ce zice in refren:

Say what you wanna say
And let the words fall out
Honestly I wanna see you be brave

Nice :) Nici ca nu se potrivea mai bine :))

ps: Ultimul vers imi suna ca "I want to see you again" :)) Intalnesti o persoana, iti place, si tot ce te gandesti mai apoi e "I want to see you again".

Author: No One
•marți, septembrie 03, 2013
Vad oameni fiind consternati, comentand, la televizor sau in alta parte.

"Cum se poate, domne?"

"Se fura in tara asta"

Stiti voi reactiile de revolta. Le auziti si voi, le ziceti si voi. Dar tot se intampla. De ce se intampla daca oameniilor pare ca nu le convine?. Intreb si eu. Asa insinuant :P

Postarea asta nu e o revolutie. Eu nu fac revolutii. Pe mine ma lasa rece reactiile noastre "razboinice" si fara nici un efect decat la nivel declarativ. Si eu ma revolt cand citesc ce citesc, cand vad ce vad. Dar ma "calmez" repede ptr ca stiu ca ma consum degeaba. Am invatat de mult ca daca te consumi fara nici un efect nu faci nimic.

Nu sustin pasivitatea. Desi cred ca si eu sunt pasiv ca si multi dintre voi. "Eu nu", mormaie probabil unul in sinea lui acum. Stai linistit(a), tu da. Nu sustin ideea de a sta si a nu face nimic ptr ca nu ai ce sa faci. Nu ai putere sa faci ceva. Esti singur. Cred in schimbari. Dar nu cred in schimbari peste noapte. Minuni de trei zile. Nu. Lumea se schimba incet, cu fiecare pas, chiar si cu cei (pasii) care par ca nu fac nimic sau ca sunt prea mici. Daca te uiti la o caramida, nu vezi nimic, dar daca te uiti la o casa vezi o groaza de caramizi. Schimbarile vin incet, in timp si sunt facute de oameni curajosi (si uneori inconstienti). Eu, desi as vrea, nu cred ca sunt un om curajos care sa ia lucrurile in propriile maini si sa faca ceva. Asta se pare ca e adevarul. Si cred ca oamenii curajosi sunt putini. Ori poate nu ii vad eu. Poate sunt subiectiv vazand, uitandu-ma numai la pasivitate si cum se plange unul sau altul si atat.

Nu e vorba numai de furat, si nu cred ca stim cu adevarat cum se face de fapt "treaba" in tara asta. Noi ii zicem simplist furat. Va dati seama cat suntem tinuti in urma ca tara tocmai ptr ca unii isi vad numai interesele (individuale, de grup, de partid) si nu le pasa, ca pe termen mediu si lung, ne afecteaza pe toti, ca tara.

"Dupa mine potopul" zicea un rege mai zurliu asa. Ce sa-mi pese de tine cand imi pasa de mine, chiar daca asta in viitor ne va afecta pe toti?

Ma opresc putin sa zic ca nu scriu influentat de Rosia Montana. Se poate intelege asta de vreme ce, am inteles, s-a protestat in strada. Ieri, azi, nu stiu. Nu prea m-am uitat la televizor in ultimul timp.

Stiti cum suntem noi, eu si voi? Parca asteptam o a doua venire a lui Isus. Sa ne rezolve el treburile. Scuze ateilor, ce credincios sunt eu daca nu scriu cu E mare? El, nah :P Iarta-ma Doamne cu D mare, phiuu, phiuu (si 3 cruci)

Noi suntem de vina. Macar in parte. Caci noi ii votam si noi ii toleram acolo. Si noi ne certam, ori anti base, ori anti psd. De parca conteaza.

Mi-am zis o data ca politicienii unei tari reprezinta acea tara. Asa e. Ai nostrii tot dintre noi vin, ca nu vin de pe Marte. Cum sunt politicienii asa e si tara, asa sunt si oamenii. Culmea e ca dupa un timp am vazut un clip cu George Carlin care zicea acelasi lucru. Si el o zicea cu mult inainte sa imi treaca mie prin cap. A fost doar o confirmare a ceea ce credeam.

Si media nu informeaza. Nu cum trebuie cel putin. Dezinformeaza dar nu numai atat. E subiectiva si nu e impartiala. Lucreaza pe profit si lucreaza langa putere, de oriunde emana ea. E ca intre doi oameni (sau mai multi) care iti zic aceeasi intamplare in doua moduri diferite. Pe care sa-l crezi? Ce ciudat, ma gandesc eu cateodata, e ca stii ca adevarul (ceea ce s-a intamplat de fapt) e numai unul si deci stii ca unul minte. Deci unul o face cu nerusinare exact in fata ta. Cum pot unii sa fie, nu stiu.... asa de nesimtiti? gandesc eu "naiv". Nu ma revolt. Si stiu ca sunt oameni care fac asta, nu e o surpriza. Dar ai tendinta sa vezi lumea asa cum te vezi si pe tine. Daca tu nu ai face asta, nu vezi cum ar face si altii asta. Si totusi o fac. Si, ironic cumva, e ca toti zicem "nesimtitul ala", subintelegandu-se ca noi suntem cei buni. Dar daca toti suntem "buni", atunci unde sunt aia rai? :)) Ehh, fac si eu putina teorie aici :P

Sa nu credeti in nimeni decat in voi. Dar, pe de alta parte, sa nu fiti nici paranoici :)

Zilele trecute era Raed Arafat la televizor (Antena 3 parca). Probabil ca sa vorbeasca despre incidentul din Ungaria sau despre sanatate. Ecranul era impartit pe din doua. Pe stanga era Raed, pe dreapta erau niste imagini (live, inregistrate, nu stiu) cu niste reporteri asteptandu-l pe Basescu. Jos scria ceva in genul "Vine Basescu sa-si viziteze nepoata". Va las pe voi sa ziceti ce e mai important: interviul cu Raed sau nepoata nou nascuta a lui Basescu? Asa se face presa la noi.

Si pun pariu ca sunt multi in presa, mici sau mari, care sa zica "nu, nu, eu nu fac asa ceva, eu fac presa adevarata". Presa e cam ipocrita putin se pare si nu-i miroase pe la nas. Si mai sunt antenistii, publicul ei adica. Nu-i suport, pe aia de la Antena 3, recunosc. Vedeti voi, asta ma duce cu gandul la faptul ca publicul e intr-o ureche complet. El se uita la otv-isme, la telenovele, fotbal (fortza steaua, auu, auu), la circu lui Becali (niste idioti chiar voiau sa-l scoata din inchisoare prin comparatii cu Huidu si alte trasnai) si a lui Basescu, la tiganismele din tolcshouri si la ce guralau are Badea in emisiunea sa (ca le-o zice bine, domne; LE: se pare ca romanul pune botul la astia tari in clanta: Vadim, Becali, Basescu, Badea; mda, da bine la roman macho man-ul de dambovita care se lupta cu sistemul - de ochii lumii as zice eu). Aveti circ, atunci sa nu cereti mai mult. Eu asa vad lucrurile. Nu poti sa ai pretentii cand chiar tu sustii lucrurile care indirect apoi, prin altele, ajung sa te afecteaza pe tine. E ca si un porc caruia ii place sa se joace in noroi dar vrea sa fie curat.

Cum poate un asa zis rege sa fie incoronat intr-un tricou negru, asta e marea mea dilema de fapt :)))

V-am zis oare ca as prefera o monarhie parlamentara? Cu doua partide mari si late. Ca-n Anglia. Ce atata circ si cearta pe Cotroceni si prin Parlament? Un rege si un partid la putere si unul in opozitie. Fara cearta pe ciolan prin aliante. Solutia problemelor noastre, ce mai :))

ps: Ia sa pun Katy Perry ca-mi place melodia asta


Author: No One
•luni, septembrie 02, 2013
Talking about rabbits with stupid people. Makes you wonder if they are stupid after all.
Darling you have too much money. There is no doubt with all those tats on you. You might also have some Bailey's, JB, Johnny or some other shit hidding somewhere in there beyond the frames of the picture.
I'll frame you so you'll just be the way I like you to be. The perfect woman. Without the imperfections that comes with it. And looking at the picture I'll pretend you to be what my imagination wants.

Mai ce sa intamplat? Adica luna trecuta a fost lancezeala pe aici, cu "view posts" foarte putine la fiecare postare si acum "Married with children" brusc s-a ingramadit de vizualizari (la nivelul meu, adica 26 :)) ). Adica le-a intrecut pe cele de dinainte care stau acolo de saptamani. Ahh, cred ca titlul a adus oameni care cautau serialul. Acum mi-a trecut asta prin cap. Si totusi nu e nici o cautare pe google referitor la serial.

Am stupida realizare ca poate scriu crezandu-ma nu stiu ce destept. Asta in general cand scriu, nu numai acum. Bro, adica, esti cool. Singur scriind pe blogul tau. Singur. Singur. Cine naiba te aude? :P

Ma enerveaza tastatura ca era tastele prea apropiate si tot timpul scriu aiurea cand nimeresc cu degetele pe langa. Trebuie sa-mi iau una cu tastele mai departate. Care probabil e mai scumpa. Nu, singur e mai scumpa, ca am vazut. Asta din categoria "ce viata interesanta am". Experiente din razboi.

As vrea sa cred ca sunt mai destept decat sunt fapt. De fapt sunt si totusi simt ca nu sunt de fapt. Poate nici nu sunt. Nu, singur nu sunt.

Stii ce e aiurea? Ca imi dau seama ca nu prea poti sa traduci prea bine sarcasmul, ironia si pur si simplu prosteala in cuvinte pe foaie. Ei bine eu sunt si un animal mai aparte. Sunt mai tot timpul la granita intre prosteala, sarcasm, misto, rautate, ironie, aberatie si vorba serioasa. Si trec intre ele chiar si in aceeasi idee. E un melanj. Si cred ca asta face greu ptr un altul sa-si dea seama pe unde sunt de fapt.

Plus ca se pare ca trag placere (una oarecum masochista presupun) sa simt ca nu sunt inteles. Ca sunt in groapa asta unde numai eu stiu cum sta treaba de fapt. Nu trag placere ptr ca sunt mandru de asta, e altceva cred.

I don't know, e greu sa le asez la rand cand nimic nu e asa bine definit in ceea ce gandesc, simt sau fac. Parca nu are nici un rost sa ii gasesc un rost, ci doar... go with it. Adica as putea, cred, sa le definesc si sa delimitez mai bine dar nu vreau sa fac efortul de a trece prin toata hartogareala asta. Ca e hartogareala. Luni si luni, ani si ani de interpretare, rescriere, dubii... chestii aiurea. Parca te saturi si tot ce vrei sa faci e sa mergi cu ele asa cum sunt.

Mda, fereastra mea catre lume. Sa stiti ca ati surprinsi sa stiti cati pot citi un blog, o postare, si sa nu intelega nimic, de obicei ptr ca citesc repede, o citire rapida si in general superficiala. Vad asta pe alte bloguri cu maimute care se caznesc prin comentarii ca au inteles. Dar asta e in general la blogurile mai mari unde sunt mai multi oameni spectatori. Cred ca am inchis comentariile si ptr ca sa nu am surpriza sa vad si eu ca nu sunt inteles. Mai bine sa nu stiu si sa cred ca sunt.

Am ajuns la concluzia mai demult ca uneori as prefera sa nu stiu despre una sau alta. Prefer asta cumva decat sa aflu si sa imi macin creierii cu chestia aia. Dar daca aflu atunci e de rau. Nu prea sunt ingaduitor si nu prea las de la mine (o chestie care mi-am impus-o cumva). De fapt, stand si gandindu-ma acum, trebuie sa nuantez putin. Nu imi place sa mi se ascunda lucruri, de fapt trebuie sa aleg eu sa le vreau ascunse, daca asta are sens.

Cred ca iau o pauza acum de la scris.

Author: No One
•luni, septembrie 02, 2013
Stalkin' some old gals I knew. Just for maybe 15 minutes.