Author: No One
•marți, septembrie 24, 2013


Tin minte ca ascultam melodia asta in timp ce vorbeam cu cineva acum multi multi ani (8 sau 9). A ramas asociata cu ea.

Fun fact: una din tipele din formatie e nascuta in aceeasi zi cu mine :)

[paranteza] cineva e trist acum :( dar stiu ca-si va reveni. desi stiu ca nu citesti asta, ai gandurile mele bune. sper sa treaca cat mai repede [paranteza]

Deci sa revenim. Toata persoanele pe care le-am placut in trecut, de care m-am indragostit, sunt niste amintiri seci acum. Nu mai au nici o incarcatura. Ma gandesc la ele (nu uiti niciodata persoanele), nu mai au chip, nu mai au o personalitate, sunt doar niste imagini si franturi de conversatie (pe care nici pe alea nu ti mai amintesti bine), ca niste poze din albumul altora cu care tu nu ai nici o conexiune. Strani.

Cred ca daca le-as vedea, asa trece fara sa zic buna. Stiu ca suna rece, dar asta simt acum (de fapt nu mai simt, asta e). Nu mai am nicio legatura cu ele. Chiar daca m-ar vedea conversatie ar decurge Buna - Buna, Ce mai faci? - Bine. N-as avea ce sa vorbesc, ce sa impart. Ptr mine, dupa un timp (mai scurt sau mai lung), trecutul devine trecut.

Si ce am invatat din asta e ca totul trece, se estompeaza, uneori chiar se uita. Supararile dar si emotiile placute. Tabula rasa.

O sa fiu din nou crud, dar imi convine asta. Nu vreau sa duc cu mine niste sentimente care stiu ca nu mai ajung la persoana aceea, ptr ca nu mai e cale de intoarcere. Duci vise care nu isi mai au destinatar. Cu cat se duce mai repede cu atat mai bine.

Cand nu mai e cale de intoarcere? Cand tu insuti zici stop. Cand gresesti si nu crezi ca poti sa stergi asta (n-am suportat niciodata tipii care vor sa reintre in gratiile lor cu mici giumbuslucuri - odata ce ai comis-o grav e vremea sa-ti vezi de drum). Cand tu ai facut miscarea si e destul de evident ca tu ai vrut asta (daca ai a change of heart dupa, just bite your lips si mergi mai departe chiar daca nu-ti convine - nu poti sa te joci dute-vino cand iti vine tie asa, ca te-ai razgandit).

Asta e, oameni vin si pleaca. Poate nu e corect in general sau poate nu e corect ce ai facut tu. Mergi mai departe. E singura directie. Si poate vei intalni pe cineva. Si poate va fi bine de data asta. Si daca nu, traiesti, treci peste din nou, lasi ce simteai in spate, de obicei in timp, si mergi din nou inainte. Suna cumva trist, si este. Ptr ca lasi oameni la care tineai (si visai) in urma si ptr ca nu stii daca vei reusi sa fii cu cineva in viitor. Nimeni nu-ti garanteaza. Poti sa mori si singur la o adica. Atat cat nu te stresezi din cauza asta e bine.

Nu stiu daca ar trebui sa zic asta, dar what the heck. De cateva zile tot ma gandesc la o persoana cu care am mai stat la un suc si o vorba anul trecut. V-am zis eu ca statul in pat fara sa fac nimic ma duce la ganduri care mai de care. Pana acum cateva zile nu aveam nimic si apoi, bam. Hmm. Dar nu pot sa fac nimic. Eu am fost cel care am scos-o eventual din FB si pana la urma ea nu lua niciodata legatura cu mine din initiativa ei.

Nu stiu daca cea din capul meu acum e ea sau o imagne ideala a unei femei cu chipul ei pus peste. ma gandesc ca e doar chipul ei pus peste. Nu stiu.

Ieri mi-am adus ca atunci a cautat niste psihologi ptr mine in orasul in care stau. Damn. A facut-o fara sa i-o cer, de la ea. Uitasem.

Sharing is caring. Nu e ca si cum nu-mi pasa. Numai de unde sa stiu ca iti pasa de mine pana la urma, daca nu dai nici un semn.

Ma rog, sper sa treaca. De facut nu am ce face, si de intors (pe baza unor ganduri care nici nu stiu daca sunt rationale) nu cred ca ar fi corect sa o fac. Am dat eu unfriend, nu am mai vb de mult, nu are rost sa fiu intrusiv si stupid.

Recunosc ca as vrea sa citeasca asta. Cumva. Nu stiu sigur daca vreau asta sau nu.

ps: ptr toate copilele "dar da un semn, fa-o, fa-o" - nu

This entry was posted on marți, septembrie 24, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.