Author: No One
•miercuri, septembrie 04, 2013
Am auzit mai mult ca un copil a fost omorat de un caine. Acum toti sunt "omorati-i, omorati-i". Se vede ca nu au caini. E greu sa zici asta cand ai un caine.

Da, sunt insensibil ca pun in balanta viata unor jegosi de caini cu a unui copil. Asta e sarcasm in caz ca nu s-a inregistrat. Viata e la fel peste tot desteptiilor. Dar cu cine naiba vorbesc? Imi racesc gura degeaba.

Fara sa incerc sa evit subiectul ia sa facem un mic exercitiu: probabil acum in timp ce scriu aici un copil e violat si ucis pe undeva. Asa a fost si acum o ora asa va fi peste o ora. Nu zic ca e normal si ca ar tb acceptam asta. Din contra. Dar cred ca un mic genocid canin nu e solutia. Dar oamenii vor sange. In loc sa faceti gura si sa aberati peste tot puneti mana si faceti ceva. Constructiv nu numai sa dati cu bata. Nu numai cu oamenii omorati de caini ci si cu tot restul ce se intampla in lumea asta. Si fiti oameni in timp ce faceti asta.

Daca Dumnezeu a facut o greseala atunci aceea e ca ne-a facut fiinte si ne-a lasat sa cutreieram ca niste boieri pe pamantul asta. Daca as fi acolo sus si as auzi ce gandesc, zic si fac maimutele aici jos cred ca as innebuni.

M-am lungit cam mult. Voiam sa scriu numai primul paragraf. Dar nu mai am de ceva timp toleranta la oameni, si nici rabdare, si devin din ce mai ciufut si enervat de ei. Nu mai am nevoie sa aud nimic. Probabil ca daca nu citeam la mine pe feedu de FB o idioata cu spume la gura despre subiectul cu cainele nu scriam asta. Si nici daca nu ma gandeam la asta dupa. Si nici nu vreau sa fiu cuminte si politically correct pe blogul meu si sa nu deranjez pe nimeni cu vorbele mele.

Culmea e ca acum ascult Taylor Swift si Sara Bareilles - Brave (e melodia Sarei). E asa o melodie inspirationala (am impresia) si eu mormai aici aiurea.

Uneori ma uit la oameni, la visurile lor, la cum si le exprima, la povestile lor, la chipurile lor si la pozele lor si vad ce frumoasa poate fi lumea asta. Si apoi vad si partea cealalta, uratimea asta. Da, ne tragem din animale, asta e sigur. Si faptul ca ne credem asa de buni ma enerveaza. Nu prea facem dovada acestui fapt. Poate ar tb sa ne mai tinem gura.

Ma gandesc acum, separat de ideea de la care am inceput, la putinele vizualizari la postarile din ultima luna (si in general de cand am inchis comentariile). Da, vreau atentia, de fapt sa fiu citit, sa-mi fie citite cuvintele, asa cum sunt cele de mai sus. Cine nu vrea sa fie auzit? Internetul e o groapa de gunoi cand vine vorba de parerea fiecaruia. Dorinta fiecaruia de a se face auzit si a-si spune parerile a explodat odata ce internetul ne-a dat posibilitatea asta. Acum e o inundatie de pareri si idei care mai de care mai nastrusnice si mai tembele. E spam daca stai si te gandesti. Si totusi dandu-mi seama ca si eu vreau sa ma exprim, sa imi dau afara veninul si prostiile ce sed in capatana mea, nu prea imi da mana sa fac prea multa galagie. Asa, doar local, aici pe blog. Felul cum o intepretez ca e daca cuiva nu-i place poate sa inchida pagina si sa-si vada de drum, nu o bag in nasul nimanui. In lume nu cred ca m-as exprima chiar asa, chiar daca as vrea. As incerca sa fiu mai diplomatic. Nu ptr ca sunt cu doua fete, ci ptr ca obligi omul sa te suporte fara ca el sa poate sa zica "enough". Eu de exemplu vreau sa am posibilitatea sa zic "enough" si sa pot merge mai departe.

Sincer nu cred ca oamenii ar vrea sa ma auda cand mi se pune pata pe ceva. Asa ca poate e bine ca nu ma promovez (desi vreau sa fiu citit de cati mai multi). Nu am facut-o niiciodata cu adevarat. Cel mai bun mod de a te promova (din ce am vazut eu) e sa comentezi pe alte bloguri, mult, si sa dai bine, sa fii de treaba. Nimanui nu-i place un ciufut va zic eu. Si eu acum nu mai am rabdarea de a fi mai mult cum sunt acum. M-am cam acrit. Cel putin cand vine vorba de cum interactionez cu altii.

Doamne ce bine suna melodia :) Iti dai seama ca inca mai esti om cand iti vine sa dansezi pe o melodie, cand devii copil ascultand-o. Stiti, cantecele scot ce e mai bun din noi. Nu numai ele, dar si ele. Atunci devenim oameni cu alti oameni. Cum sa va zic? Intre oameni exista fire, ne leaga. Nu stiu cum sa va zic altfel. Iar melodiile ne leaga, scot asta in evidenta.

Treceti peste vorbaria de la inceput si ascultati-o


Cele mai frumoase faze e cand publicul canta cu cantaretul. Toti ca un unu.

Ahh, cateva reguli ca sa fii citit de cati mai multi: nu scrie lung, nea cititorul se poate plictisi; activeaza comentariile, nu fii nesimtit, sa isi zica nea cititorul parerea; raspunde-i, fii si tu de gasca.

Ughh, ughh, acum am fost atent ce zice in refren:

Say what you wanna say
And let the words fall out
Honestly I wanna see you be brave

Nice :) Nici ca nu se potrivea mai bine :))

ps: Ultimul vers imi suna ca "I want to see you again" :)) Intalnesti o persoana, iti place, si tot ce te gandesti mai apoi e "I want to see you again".

This entry was posted on miercuri, septembrie 04, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.