Author: No One
•marți, septembrie 17, 2013
Buna si noapte buna. Inca doua vorbe sa treaca timpul si sa umplem o pagina.

Cred ca acum doua luni am fost la stand-up lui Eddie Izzard. Acum apare Dylan Moran (il stiu din filme dar as fi interesat de stand-up) pe 8 octombrie, daca nu ma insel, si nu am bani :(. Drama, domne :)) Nu chiar, dar hmm.. E la Scala. 125 de lei. Plus pe deasupra transportul dus si intors (ca nu-s din Bucuresti).

Pe la inceputul lui noiembrie vine si Pablo Francisco. Cica a devenit cam repetiv gagiul (asa am citit pe undeva parca) dar mi-au placut clipurile cu el de pe YT (cum sa zic, e genul imita alte glasuri plus un fel de stand-up beatbox, daca are sens). Alti 150 lei (ca sunt taran si vreau sa fiu pe scaunele din centru si ceva mai aproape de scena - Sala Palatului), plus transportul. Hmm..

Probabil ca-l aleg pe Pablo ca e mai cunoscut si ptr ca am ascultat un show de al lui deja. Acu' sa jefuiesc o batranica :))

Ce? Nu e interesant ce zic? E plin netul de povesti interesante (si picante). Eu sunt ca Seinfeld, vorbesc despre nimic :) (plus ca sunt net inferior dpdv al umorului, care de asemenea e discutabil cel mult :P)

Recitind, ma face sa-mi doresc sa fiu in Bucuresti acum. Adica am dat peste un event pe FB sa vezi filmul Fight Club la un cinema si nu pot merge. Mneah. Probabil peste cativa ani cand voi gasi un job acolo (related cu ce am studiat adica), desi am si alte orase in vedere (Cluj si Constanta). Sau cand voi deveni milionar (la Loto probabil) si imi voi permite sa arunc bani. Sau dupa ce vine cutremurul al mare ce sta sa vina (ca am oroare de el, mai ales in Bucuresti).

This entry was posted on marți, septembrie 17, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.