Author: No One
•vineri, septembrie 20, 2013
Am ajuns ca gagicile alea care cand le zici "scuze ca te-am deranjat/suparat" ele iti zici "nu-i nimic. nu-ti face probleme". Sau poate am fost asa de mai mult timp. Acel "nu-i nimic" nu e chiar asa, acel "nu-ti face probleme" e zis chiar sa nu-ti faci probleme dar sub el deja se vede o crapatura. Depinde de tine sa nu o largesti in continuare. Cam asa sunt eu.

N-ar trebui sa fim asa, zice eu-l acela din mine din trecut. Si sunt de acord cu el. Dar eu-l asta de acum e, imi pare rau n-am ce sa-i fac.

Chiar cred ca ar trebui sa nu ne complicam viata asa. Sa fim mai deschisi, mai cinstiti, mai sinceri. Chiar cred asta fara sa ma consider naiv. Dar teama se infiripa in noi, intamplarile la care suntem parte (si, important, cum reactionam noi la ele), indoiala, devenim adulti. Devenim ceea ce nu-mi placea mie sa vad la "aia mari", la altii. Dar asta nu e o scuza pe care sa o scoatem dintr-o palarie, "asta e. asta sunt eu acum". Dar asta ne zicem.

Asta sunt eu acum. Parca am incetat sa fiu mai bun de atat. Am vrut parca cand eram mai tanar. N-ar trebui sa o zic ca si cum m-as scuza. Sau n-ar trebui sa sune asa.

Acum am scris titlul dupa ce am recitit ce am scris. Dupa mine, n-am ce sa-i mai fac. Si nu imi pare rau cu adevarat (adica nu sufar aici).

Sunt doua persoane cumva: tipul no-nonsense, I don't want no bullshit, si tipa care se complica in atatea ganduri, scenarii si nu zice ce-i in mintea ei si ce e cu ea. Daca stiati ca eu credeam in a spune despre tine altuia (inca cred) dar acum mi-e teama ce va gandi celalalt despre mine si mi-e sila daca intelege gresit si mi-e scarba sa fiu in postura sa ma explic (cand e punctul cand te saturi sa o mai faci?).

Vreau ceva care parca nu pot avea. Ma gandesc ca gresesc eu cumva in abordare. Ma gandesc ca lumea e intr-o ureche.

Vreau ceva si nu vreau altceva. Nu ma pot multumi cu altceva. Si asta e neajunsul meu. Pretentios, daca mai tineti minte cand scriam asta. "Dar schimba-te". Ha ha, nu vreau, nu am s-o fac. Si nici nu ma plang de asta. Eu doar scriu aici despre mine ptr cine vrea sa citeasca.

Recitesc. Ii detest pe "aia mari". Chiar si acum cand vad ca si eu devin un ala mare. Adultii sunt full of bullshit. Ei nu stiu mai multe, nu sunt mai destepti, doar au patit mai multe. Cum sa zic, e ca si cum ai auzi un fumator zicandu-ti sa nu fumezi. Un pacatos sa nu pacatuiesti.

Disjointed. Asa pare postarea mea de fiecare data dupa ce am citit-o. Ma refer la fiecare postare ca asta pe care o scriu. E ca si roata aia din jocurile video vechi. Stii ca e roata, dar e cam patrata :) Nu e neteda asa si unitara.

This entry was posted on vineri, septembrie 20, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.