Author: No One
•sâmbătă, septembrie 28, 2013
Cred ca am mai postat melodia asta o data.

Tot sunt decis sa-mi fac un tatuaj. Se pare ca odata ce mi-am pus in gand asta a ramas acolo. Imi place ideea de a avea unul. Am mai scris despre asta si ce as fi vrut. Acum ma gandesc la unul care sa inceapa de pe umarul drept, sa dea putin pe brat si in fata pe clavicula, si sa se extinda, ramifice pe spate (in jos dar si inspre stanga). Negru tot.

Nu-mi plac cum arata cei ce se tatuaza pe tot corpul. Imi place ideea de combina pielea cu tatuajul. Adica ori iti faci cateva mai mici si care sa se imprastie in cateva locuri pe corp sau unul doua mai mari (sleeve, umar, spate etc).

Dar mi-am spus sa nu-mi fac tatuajul pana nu fac cateva lucruri ptr mine. Fara ele facute nu-mi fac.

Imi place melodia. O sa mai postez una de la ei la un moment dat care o sa aiba un subinteles (asta daca nu ma razgandesc intre timp). Remember that.


This entry was posted on sâmbătă, septembrie 28, 2013 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.