Author: No One
•joi, septembrie 12, 2013
Ma uitam mai devreme la o emisiune pe Pro. Una cu 4 viitoare mirese care intai se intalnesc la o masa urmand ca mai apoi sa-si dea note la nuntile lor. Probabil ca o stiti. Am mai vazut cateva minute dintr-un alt episod. Asa ca acum se aseaza 3 ametite la masa si pe al patrulea scaun se aseaza un tip roscovan. Tipele nedumerite. Poate a fost trimis de mireasa. Poate e o farsa. Hopa, e... e... de ala :)) Ma uitam cum perceptiile le sunt ametite putin. Da, era un el si era "mireasa". Ca sa vedeti cat de mult e inradacinata la noi ideea de mireasa (o ea, e logic, doar cuvantul e la feminin) si ca orice in afara ideii asteia e ceva ciudat. Deci e un barbat si o femeie, el e mire, ea mireasa ce naiba. Asa stim ca este. Si acum tipul asta roscovan e "mireasa". Ametitele, invatate asa de mediu si de societate, erau cam derutate. Eh, dar daca ar fi asa simplu, ar fi simplu :P

Nu. Una e deruta. Astia nu se imbraca in rochii cu paiete si pene? Tipul le zice ca nu, el nu e asa. Alta ii zice ca e asa de la un abuz, ca e ceva psihic. Tipul ii zice ca a crescut normal, a fost fericit si nu a avut nici-o problema. Asta, abuzul, venise de la faptul ca el si-a dat seama ca e homosexual de la 4 ani. A treia (parca s-au inteles ca fiecare sa aiba cate o parere diferita de a celeilalteia) zice in camera (stiti cum se iau interviuriile astea in timpul emisiune, omul vorbind singur la camera) ca ea e credincioasa si ca nu e normal, ca un barbat trebuie sa fie cu o femeie.

Vedeti aici ma apuca putin boala. Si eu cred in Dumnezeu. Pana aici nimic anormal. Numai cand zic asta cuiva, care e ateu, ala sare in sus ca am muci in cap. Tampitii ca aia de sus imi fac mie viata grea si din cauza lor ajung ateii sa ma frece la ridiche. Ce, nu poti crezi in Dumnezeu si in acelasi timp sa fii cu totul ok cu homosexualii? Nu, ca ori trebuie sa fiu credincios si sa ma crucesc cand vad un homosexual, ori sa fiu ateu si sa ma frec pe burta cat respect eu homosexualii. Pot sa fie oameni care cred in Dumnezeu si sa fie super ok cu homosexualii si sa fie atei si nu fie de acord cu homosexualitatea. Dar ma rog, iar vorbesc prostii.

Apropo de homosexualitate, Romania e inapoiata rau de tot. Eu traiesc in lumea mea, unde nu sunt specimene de astea (vb de cei anti homosexualitate), si deodata, si din cand cand, mai sunt trezit la realitate cand vad cum e lumea de fapt. Credeam, naiv probabil, ca noi suntem mai buni de atat. Ca ne-am mai largit orizonturile. Eh, asa credem odata si cu cainii si ca putem sa fim la fel de buni. Se pare ca m-am inselat in ambele cazuri.

Nu vreau sa generalizez. Sunt multi multi oameni care au vederi destul de largi si sunt destul de deschisi la minte. Dar se pare ca sunt la fel de multi de inapoiati. Sunt destui si aia.

Uneori, la unii oameni granitele sunt blurate. Adica par ca sunt oameni destul de ok si apoi scapa o boaba in fata ta. Si tu te scarpini in cap a nedumerire ca nu mai stii cum sa te mai raportezi fata de ei.

Tin minte ca citeam mai demult un articol ce avea legatura cu homosexualii. Cred ca era vorba de legalizarea casatoriei in Franta. M-am avantat si eu printre comentarii sa vad si eu ce zice poporul. Bineinteles ca erau comentarii ca in tara naostra nu va fi niciodata asa ceva. Parca cineva a zis ca suntem tara crestina :)) Nu mai tin minte. Tin minte un comentariu in care persoana zicea ca nu e vina lor, asta e, sufera de o boala saracii. Asta e varianta de post pesemne. N-am nimic cu ei, ca nu e vina lor, eu ok, dar sunt bolnavi ametitii. Altul se intreba dilematic. Ce sa-i zic eu copilului meu cand vede pe strada doi care se tin de mana si se pupa? Pai, cum sa fii tu pus intr-o situatie asa jenanta sa trebuiasca sa-i explici copilului asta. Uite domne, nesimtitii, in ce belele ma mai baga si trebuie sa-mi bat capul sa-i explic plodului subit nedumerit de contradictia asta in termeni.

Adultii spun lucruri traznite, ce mai. Macar la copii mai poti sa scuzi asta.

Si acum trei patru citate de la mine de pe FB. Asa, ca va scarpinati si voi in cap ca eu am facut deja chelie. In ordinea cronologica in care le-am citit:

Nu dau share la drame in mod obisnuit, dar asta intrece orice limita. Nu imi vine sa cred ca copilul cuiva a fost omorat de javrele astea jegoase si inutile.
Ca am fost agresata de caini vagabonzi de-a lungul timpului, nici nu are sens sa mai mentionez. Care aveti caini maidanezi pe la bloc, mai sunati si voi la hingheri. Poate, poate, nu ne transformam in jungla si umblam cu arbaleta la noi.


Dupa ce a gasit stirea ca ăl caine apartinea unui ONG, s-a simtit justificata:

Pentru oamenii care se revoltau la mine pe wall, ia uitati aici baieti si fete aparatoarr de caini si care doriti sterilizare si alte metode de-a dreptul amuzante pentru o problema reala.

Acu' unii ziceau ca e al ONG-ului, altii ca nu domne, nu e. Îhmm, asta e media noastra mult iubita - telefonul comercial fara fir. Partea "sexy" din toata faza asta cu ONG-ul e ca pro-eutanasistii au luat in brate stirea asta (ca apartine unui ONG) ca nah merge cu revolta lor, iar membii cutu-cutu au ripostat vijelios cand s-a demonstrat (?) ca nu e adevarata treaba cu ONG-ul. Adevarul fiecaruia cum ii convine.

Si daca ma intrebati si eu am fost latrat de caini pe strada, asaltat si fugarit de ei si chiar unu mi-a sarit la brat (aveam geaca groasa si ala care-l tinea cu sfoara de dupa gat, era un maidanez luat de nu stiu unde, totusi l-a tras de pe mine). Is veteran de razboi si eu, domnii si domnitele mele. Bine ca nu m-au omorat ca atunci chiar voiam sange. Uite, am fost furat si intimidat pe strada si de tigani. Ce ziceti, nu-i eutanasiem si pe astia? Poate au norocul si baga cutitu in mine intr-o zi.

Urmatoarea. Din ciclul "la nervi suntem stupizi":

Ii rog pe cei din lista de "prieteni" care sustin eutanasierea cainilor din Bucuresti sa imi ofere un UNFRIEND sau BlOCK.

Si cu Caps LOCk ca sa nu se inteleaga gresit. As fi dat eu unfriend desi nu sustin asta, dar, nahh, sunt ipocrit, imi plac fetele dragute :)

De parca cineva ar fi facut asta. Am incercat sa fiu putin diplomatic si sa las de inteles daca ea ar fi pus mana pe unfriend la cei care-i stie (ca probabil era cel putin unul pe acolo pro eutanasiere). Probabil ca nu. Uite, atunci avea 4.993 de preteni, acum are 4.997 :) Bineinteles ca si cu mine.

Si ultima:

au iesit toate nespalatele in strada, " iubitoare de caini" in conditiile in care alocatia unui copil este mai mica de 5 ori decat suma alocata pentru un caine pe luna

Eh.

Ce au toate aceste tipe in comun? In afara de faptul ca sunt la mine in lista (ptr ca sunt totusi un tip superficial - hei, nu va faceti pareri gresite, partea care nu stie de blogul asta le am doar de prezenta ca nu nutresc sa o agat pe niciuna; mica parte care vine de pe blog, sunt baiat de bun simt si imi vad de treaba mea). Pai toate sunt fete dragute asa vizual. Deh, si fetele dragute spun lucruri traznite se pare. Credeam, naiv se pare, ca asa nu se poate intampla. Nu, nu, nu. Eh, inca o deziluzie, pe langa altele.

Nu pot sa nu ma gandesc acum ca o sa credeti (cei care ma cititi si sunteti in lista) ca o sa dau copy/paste la ce scrieti acolo, aici, cand nu sunt de acord.


E bine sa va tin putin pe jar :)) :P

ps: Glumesc. Asta daca nu spuneti si voi lucruri traznite :P Ah, puteti sa imi violati dreptul de autor bineinteles si sa-mi citati filosofiile. Numai sa imi puneti si blogul, sau pagina, ca sa fac si eu putin trafic, da? :))

LE: persoanei a treia (ultima) i-am dat acum unfriend. Eh.

Ascult Lorde - Royals. Pustoaica asta are 16 ani. Cum de au ajuns pustoiacele astea sa arate atat de putin a copii? Caci pana la proba contrarie sunt niste copii. Arata a copii inca dar arata si a femei cumva. Nu vreau sa intelegeti ca sunt un mos obosit, asa cred ca era si cand eram eu adolescent, dar acum, nemaifiind la varsta aia, parca am senzatia asta de schisma (si totusi nu, caci vine ca o persoana, ca un intreg) intre copila din ea si partea fizica, care, in a lack of a better term, nu mai e copil.

Nu inteleg cum unor "barbati" le plac adolescentele (inteleg, e mai mult retoric). Adica, dupa mine, daca ai trecut de 20 ani, cam trebuie sa te indepartezi de zona asta. Daca ai peste 25 sau 30, eu zic ca n-ai ce face umbland cu o pustoaica.

Ma simt asa indepartat de cei mai mici decat 23-25 de ani. Parca e o punte si se simte diferenta.

This entry was posted on joi, septembrie 12, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.