Author: No One
•sâmbătă, septembrie 14, 2013
Exemplu:

Pinguu Dp
 "copiii"... se scrie cu 3 de "i" ;)
*Catalin Leu
duce'va'ti dq cu corectatu` vostru
*Robert Dumitru
de fapt, "copiii" se scrie cu 3 i nu cu 3 "de" i.....
*Valentin Ciobanu
Catalin Leu are dreptate ma! Iti place sa fii asa analfabet, nu? Ii injuri tu pe cei cu corectatul dar voi astia care asasinati gramatica pentru noi sunteti ca ciuma!
*Manolache Ionut
mai ciobane o gramatica imperfecta denunta o lipsa a acuitatii intelectuale, iar sfaturile ulterioare pe care un astfel de individ ti le-ar expectora ar fi dubitabile.
*Marius George Ghinita
Deci asa am ajuns? sa ne certam pe site-uri ca nu scriem corect? :))) hai ca ma-ti facut sa rad
*Wild Cats
Valentin Ciobanu dute ba si te impuscaaaa , retardatule. E o tara libera care este problema ta ?!!
*Cosmin Mazilu
Valentin Ciobanu Inainte de '' dar '' se pune virgula :D

De asta cred ca unora nu ar trebui sa li se dea acces la internet. Dar suntem intr-o lume libera si democratica si ca sa o tinem asa tb ca toti sa aiba drepturi egale. Inclusiv toti taranii de pe net de exemplu. Ca e plin de ei :)

Cand am citit prima data asta tot ce m-am gandit e ca in general tocmai astia galagiosi sunt si taranoii. Pai cum asa, doar nu esti taranoi degeaba.

Si ca sa nu ziceti ca am inventat asta, uite si sursa: http://poze.rol.ro/unul-dintre-cele-mai-mari-mistere-a-fost-elucidat--9320.html

Nu tin neaparat sa le fac trafic (de asta nici nu am dat link direct) si daca ma credeti nici nu e nevoie sa mai le cresteti cifra.

Cred ca o sa-mi fac niste dovlecel pane

ps: Pané, bah cretinule, bah tzaranule. Dute si te impusca. Mars

pps (citind ce am scris): cat punem pariu ca multi dintre astia nu au mai mult de 30 de ani. As supralicita si as zice chiar ca nu au mai mult de 25 :) Mie cel putin imi par a fi niste tămbălăi de astia tineri (care-si flexeaza muchii virtuali pe net, as adauga - unde alt loc unde sa te simti şef?)

ppps: apropo, ca am si eu un pitic (si vazand greseala asta de multe) si vreau sa-l rezolv - nu se scrie "sa sti", ci se scrie "sa stii" cu 2 "de" i. "A fii" e tot pe acolo ("a fi" e numai cand ai afi palace in cap si vrei sa-ti cumperi gucci, sau sa-ti faci o poza in toaleta de acolo cu iFonu')

pppps: am vazut ca se face un AFI Palace in Ploiesti. Ei, la poze dragii mei, nu mai asteptati :P

ppppps: poate ar tb sa scriu mai degraba "px5s"

px6s: chiar (l-am adaugat si pe Cosmin), inainte de "dar", in situatia data, se pune virgula? Indiciu: Cosmin is full of shit :)) Parerea mea. (eu am pus virgula inainte de dar-ul meu :D) 

Mai degraba ar fi dupa "voi": dar voi, astia care asasinati gramatica, pentru noi sunteti ca ciuma!

This entry was posted on sâmbătă, septembrie 14, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.