Author: No One
•duminică, septembrie 22, 2013
Voiam sa scriu o postare dar am vazut niste poze (intr-un articol) cu niste bebelusi afectati de o boala si I kinda feel weird right now. Sunt niste boli tare oribile (si dpdv vizual) in lume, nici nu trebuie sa stiti.

Deci (da, am inceput propozitia asa :)) ), am pus poza pur si simplu ca sa dau un chip celor ce citesc. Si sa arat ca nu sunt un ciudat cum poate parea din blogul meu :P

Titlul postarii e un comentariu de acolo ptr ca imi place ce context are. Ca intr-un fel n-am mai respectat patternul meu obisnuit :P Daca persoana care l-a scris citeste asta, vreau doar sa zic ca titlul e pus in a good faith (fara a se considera ca sunt rautacios sau rau intentionat). Mi se pare titlul potrivit ptr postare.

Ma uitam la doua gagici cum se maimutareau pe o melodie (se filmau cu telefonul), ceea ce m-a dus cu gandul la toate pozele ce le posteaza oamenii pe net (acele selfies daca stiti ce este - look it up, sigur veti sti ce este dupa ce veti vedea). Si m-am gandit in gluma de ce sa nu-mi pun si eu? N-am ezitat ptr ca am stiu ca o pot restrictiona numai la cei din lista. Si ptr ca am control asupra a cine e acolo. Oricum nu-mi fac un obicei din asta. Urmatoarea va fi de ziua mea. Asa, ca sa-mi gadil ego-ul :))

Apropo de poze, n-as zice ca sunt fotogenic in general. Tin minte o discutie cu cineva care-mi zicea ca nu e fotogenica. Nu prea aveam eu dimensiunea a ce inseamna (stiam ce e cuvantul, d'oh). In timp mi-am dat seama ca mi se poate aplica si mie.

Cred ca scriu postari acum, in ultimul timp, ca sa simt ca am mai zis ceva despre mine (sau in general ceva, ptr ca asa cum am zis e cam despre nimic basically) catre niste oameni care stiu ca sunt pe partea cealalta si ma citesc. Este un soi de monolog despre nimic facut in postari.

Imi place ideea de a pune ceva acolo, chiar daca nu are o valoare in adevarul sens al cuvantului (cu scop educational, sau de awareness, protest ma rog, ceva folositor societatii :P)

Asta e felul meu de a zice ca pana in noiembrie probabil (cand sper ca in sfarsit o sa ma angajez) o voi tine asa in pas alergator postare dupa postare. Daca nu cumva ma decid sa ma opresc putin considerand ca abuzez de asta.

LE: doamne ce racoare e in casa asta

This entry was posted on duminică, septembrie 22, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.