Author: No One
•vineri, octombrie 11, 2013
Sunt abonat la Portocala asa ca m-am inscris si eu cu un motiv la selectarea unor testeri ptr Galaxy Note 3 si Samsung Gear (ceasul). Si ptr cateva zile am devenit putin giddy inside asa :)) "Woaaa, poate le testez, si poate le si castig" (la sf 3 oameni castiga ce au testat). M-am si dus si am butonat unul (Note 2) la Flanco, am vazut si cateva reviewuri pe YT. Si... n-am intrat la testeri :P Cred ca erau 840 de pagini de motive (fiecare cu 20 de motive in ea). M-am uitat :)) Puteai sa pui oricate motive voiai dar erai selectat numai o data. Si au zis ca pun 30 de testeri dar au ales numai 18. Pfff. As scrie undeva ca nu au ales 30 dar nu gasesc unde :)) Oricum cred ca au fost selectate ptr extragere motivele celor care au mai avut smatphone-uri sau samsung (inclusiv note) si care sunt potentiali cumparatori (ptr au putere de cumparare, Note 3 fiind 3.000 de lei din ce am vazut, si ptr ca sunt mai predispusi sa dea review-uri bune cred).

No biggie, sa nu ma intelegeti gresit, dar a fost fun sa ma entuziasmez putin asa :))

This entry was posted on vineri, octombrie 11, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.