Author: No One
•sâmbătă, octombrie 12, 2013
Eu sunt impotriva pedepsei cu moartea, orice ai face. Nu cred ca trebuie sa raspunzi cu moarte la moarte ca pedeapsa  Am precizat "pedeapsa" ptr ca in ultima instanta daca as fi intr-o situatie de viata si moarte, tu sau eu, si n-as avea incotro, nu cred ca as ezita sa o fac.

Ideea e ca nu sunt de acord cu pedeapsa cu moartea si nu o sustin. Vreau sa ajung la o idee. Ma uitam, ieri cred, pe teletext pe TVR si gasesc un titlu gen "Irak: 42 de persoane condamnate la moarte, executate in ultimele zile". Stiti cum e in Orientul Mijlociu, unde pedepsa cu moartea se "impune" ptr anumite crime, asa ca dau sa citesc nefiind de acord evident. Si in primele randuri aflu ca de fapt sunt teroristi condamnati la moarte iar in mintea mea nu mai e asa de grav. Pana la urma sunt teroristi. Tot nu sustin pedeapsa dar se pare ca nu ma supara/deranja in cazul asta.

Am vrut doar sa scriu ideea asta, atat.

Acum o sa trec la o alta chestie cu totul si totul diferita de ideea de mai sus.

Acum cateva zile am adormit cu castile in urechi (ascultam Shia - If I ever fall in love). Si tin minte ca auzeam melodia in vis. Imi ziceam sa-mi scot castile din urechi. Le scoteam dar melodia tot continua asa ca puneam mainile la urechi si castile erau acolo. Le scoteam din nou si din nou era la fel. Dupa cateva incercari am realizat ca visez. Am incercat sa ma trezesc, dar tin minte ca am reluat din nou chestia cu castile dandu-mi seama ca nu pot sa mi le scot ptr ca visez (si ca mainile mele nu ajung de fapt la urechi, cum era in vis). A doua oara cred ca am reusit sa ma trezesc si mi le-am scos.

Mi s-a parut foarte interesanta toata faza. Nu e prima data cand imi dau seama ca sunt intr-un vis.

Apropo de vise. De un numar de ani (nu stiu exact sincer cum era inainte) nu am vise cu elemente fantastice. Sunt foarte legate de lumea asta, sa zicem ca elementele din ele sunt lucruri reale, luate din lumea asta. Pot sa fie intr-o inlantuire care sa nu aiba sens (sau sa sara de la chestie la alta, neavand cursivitate) dar nu au chestii fantastice in ele. O tema mai des intalnita in ele e scoala (generala, liceu, facultate) si colegii.

Si am foarte foarte rar cosmaruri. Si nu prea mai am nopti fara vise. De fiecare data cand ma trezesc stiu ca am visat ceva (desi poate uit pe urma ce a fost).

LE: Ipocrizie - "Ce curva e aia". Da mah, dar cine s-a uitat la pozele ei sau la clipul ala cand ai comentat? Cine s-a uitat la fundul ei pe strada? Cine a dat click pe "Simona Sensual dezbracata? Hai sa zicem ca nu vrei sa o futi, dar tot de uiti, nu? :)) Tot te uiti la pitzipoanca aia ce danseaza aiurea prin club. Nu iti zici "eu nu ma uit la asta ca e o curva". Ci te uiti, iti scalzi acolo putin ochii si apoi ii zici "curva" :) Si daca esti un taran si mai ipocrit te gandesti sa dai si o tura cu ea. Dar e tot o curva :))

This entry was posted on sâmbătă, octombrie 12, 2013 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.