Author: No One
•vineri, octombrie 18, 2013
Nu cred ca mi-am divinizat parintii, dar mi-am dorit mai mult de la ei. Mi-am dorit sa fie mai mult. Si de aici am fost mai mult sau mai putin dezamagit de ei. Mai ales de taica-miu.

Cu maica-mea ma inteleg bine, uneori foarte bine. Eu sunt carpricorn, ea e berbec, asa ca ba ne intelegem, ba nu ne intelegem. Asa e relatia dintre noi astia cu coarne, zic eu. Dat tin mult la ea, si e cea mai apropiata persoana fata de mine din viata mea. Si ma intelege cel mai bine. Ma rog, de fapt uneori. Dar o face cel mai bine dintre cei din jurul meu.

(Nu m-a simtit niciodata inteles pe deplin. Nici maica-mea, de care sunt cel mai apropiat dintre toti oameni pe care ii cunosc, nu ajunge acolo. Culmea matusi-mea de exemplu atinge un punct la care maica-mea, si nici altcineva, nu ajunge: imi intelege cat de cat si se pliaza sa zic asa cu felul meu ironic/mistocaresc/sarcastic de a fi)

Cu taica-miu pe de alta parte nu vreau sa am de a face. Numai daca sunt situatii foarte importante si chiar are nevoie de ajutorul meu. In rest nu ma intereseaza si nu vreau sa am de a face cu el. M-a dezamagit destul ca sa mai fiu dispus sa fac un efort in sensul asta.

Ai mei cred ca sunt casatoriti de vreo 30 de ani. Dar nu sunt fericiti unul cu altul. Mai ales maica-mea, ptr ca lui taica-miu, chiar daca se cearta, ii convine starea de fapt. E in interesul lui sa fie in continuarea cu ea. Asa ca nu sunt fericiti si vor sta asa unul cu altul pana unul va muri. Stiu asta sigur. In momentul asta chiar m-ar lua prin surprindere daca ar divorta.

De asta nu imi doresc sa am o casatorie ca a lor, unde sa stau ori ptr ca nu am unde in alta parte sa ma duc, ori ptr ca m-am obisnuit sau resemnat asa. Vreau mai mult de atat. Si daca nu se poate, nu vreau nimic. Ori merge ori stau singur. Eu asa vad lucrurile. Nu o sa stau niciodata intr-o relatie sau casatorie care nu are viata in ea. Mi-am promis asta si sper sa imi urmez promisiunea.

Ai mei m-au influentat enorm, fie direct, fie indirect. Au avut cea mai mare influenta asupra mea si cea mai pregnanta sa zic asa. As zice chiar ca eu sunt asa datorita (si din cauza) lor. Nu e lucru la care sa ma gandesc care sa nu aiba legatura si cu ei, chiar si indirect. Sper sa nu exagerez, dar asa cred ca este.

This entry was posted on vineri, octombrie 18, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.