Author: No One
•sâmbătă, octombrie 26, 2013
Sunt zile cand mi-as dori sa am o suma de bani la dispozitie si azi e una dintre ele. A inceput de ieri (25), am aflat in noaptea asta, Les Films de Cannes à Bucarest si dureaza pana joi inclusiv (pe 31). Joi tb sa fiu la Constanta. Oricum, e plin de filme ce au fost anul asta la Cannes, si sunt o mana acolo care ma intereseaza, alea mai cunoscute de mine adica: Inside Llewyn Davis, Fruitvale Station, Nebraska, All is Lost, Only Lovers Left Alive, Adèle: Capitolele 1 & 2 (La vie d'Adele/Blue Is the Warmest Color). Only God Forgives si Bling Ring sunt deja pe net. Si sunt sigur ca sunt si altele la fel de bune acolo.

But fuck it. Cred ca stau acasa cel mai probabil.

Si mi-am stricam somnul. Nu mai pot sa dorm noaptea. Abia am reusit ieri la 1 dupa amiaza sa adorm. Si dupa ce m-am trezit, all fresh si cu mintea in ordine (no rain there anymore), ma ia maica-mea in primire (trebuia sa imi fac programare undeva si nu am facut-o). Cum era, nu mai stiu, ceva de genul ca nu a avut norocul cu mine. :| . Thanks. Oamenii cand deschid gura langa mine parca nici nu le mai pasa ca ma pot deranja. Ehh, ce mai conteaza. Dar aveam mintea atat de obosita dupa gandurile mele si in acelasi timp refacut dupa somn ca nu m-a mai deranjat.

I'm not tense anymore, doar putin numb. Prefer acest numbness sincer.

This entry was posted on sâmbătă, octombrie 26, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.