Author: No One
•duminică, octombrie 20, 2013
M-am nascut intr-o zi de iarna. In plina iarna, cu zapada mare si viscol. Cumva sunt mandru de asta :))

M-am nascut intr-un oras mic din acelasi judet in care sunt acum. Am trait acolo primii 3 ani jumate, parintii mei s-au nascut acolo, bunicii mei traiesc acolo.Cand eram mic imi placea tot timpul sa prind vacanta si sa vin la buncii mei. Cei din partea mamei, ptr ca acolo imi placea sa merg. Mergeam si la ceilalti, dar nu acolo voiam sa fiu sincer.

Deci cand o sa zic bunici, matusa, var, o sa ma refer la cei din partea mamei. Am fost tot timpul mai apropiat de ei si tinem legatura mai des.

Magiun, paine prajita pe soba, sunca cu sorici, gogosi, floricele. Face bunica-mea niste gogosi bune... Imi petreceam vara acolo cu varul meu (care e mai mic cu o luna si putin decat mine). Those were good times, those were fun times. Tin minte ca acolo am vazut grupele mondialului din '94. Sferturile cu Suedia le-am vazut in cealalta parte. Tin minte ca ma lasau de dimineata acasa si se duceau la servici (cand inca lucrau), si eu dadeam drumul la radio si ascultam. Si stateam in camera aia pana veneau. Tin minte ca dormeam langa ei si ma gandeam sa nu moara in somn langa mine, ptr ca erau batrani :)) Asta era acum aproape 20 de ani. Tin minte revelioanele si cum incercam sa rezist cat mai mult noaptea. Era inceputul anilor '90 asa ca era numai TVR si numai revelionul difuzat de ei. Cu scheciuri de comedie. Imi placeau la nebunie Nae Lazarescu si Vasile Muraru. Revelioanele de dupa, de pe Pro sau Antena (tot din anii '90,) nici nu se comparau. De obicei eu rezistam cel mai mult in noaptea aia. Tin minte ca vedeam Maddie si David pe TVR. Televizorul era alb-negru. Tin minte cand matusi-mea venea si o asteptam cu variu-miu la poarta. Tin minte cand facem concurs "cine omoara cele mai multe muste cu pliciul". Tin minte cum puneam capcane ptr pisici in curte. Tin minte puii aia abandonati de pisica (sau oare i-am luat de acolo de unde erau si asa i-a abandonat). Au murit murdari, slabi, inconjurati de muste si mieunand :(. Erau prea mici si nu-i puteam hrani.

Tin minte ca aveam soareci si tataia punea capcane in dulapul de sub chiuveta. Doua nopti (sau chiar trei) am auzit capcana si ne trezeam si inecam soarecele intr-o caldare. Ptr noi copii era distractiv. Intr-una din nopti (prima sau a doua) cred ca am prins vreo 5-6, poate chiar mai mult.

Tin minte cum faceam pista de curse pe pamant in curte si ne intreceam cu masinutele. Tin minte cand jucam tintar cu boabe de porumb. Tin minte cand jucam eu cu tataia sah (ma batea). Tin minte cand jucam toti trei (tataia, eu si variu-miu), cum naiba se cheama... imi scapa ptr ca nu am mai jucat de mut mult timp, sunt ca piesele de domino numai ca au cifre pe ele (1-14 cred) de patru culori diferite (rosu, galbenm, negru si cred ca albastru), plus 4 jokeri. Jucam pe puncte. Moama ce mai asteptam sa jucam in trei :) :P

Copilaria mea a fost cea mai frumoasa etapa din viata mea. Odata ce am venit in orasul asta (ce a coincis cu pubertatea cumva) nu a mai fost la fel. Prefer timpul ala cand nu stiam nimic si nu aveam griji. Nu stiam cum e viata si nu ma gandeam cum sunt oamenii. Nu aveam gandurile si grijile unui om mai mare. Nu trebuia sa fiu reponsabil nici ptr mine, nici fata de altii. Cumva, viata era bullshit free :)) Cu cat cresti bullshitul din jurul tau se mareste, se extinde si devine stupid de real.

Stop, si schimbam subiectul.

De doua ori luna asta mi s-a zis ca arat mai tanar decat varsta mea. De fapt cred ca e prima data cand aud asta in viata mea. Ori n-am fost atent altadata ori chiar nu am auzit asta. Desi, recunosc ca atunci cand ma plimb prin oras, cu geanta pe umar (de aia de bagi cateva caiete si carti, si in care imi port actele ori documentele, ori niste carti cand am o treaba prin oras), ma gandesc daca lumea de pe strada nu crede ca ies de la scoala :P

Stau in zona a patru licee (sunt foarte aproape una de alta, una fiind chiar gard in gard cu casa mea) si trec pe langa multi liceeni cand se duc sau ies de la scoala.

Am mai zis asta aici, ma simt mai tanar decat varsta mea. Deci sansele sunt ca varsta care mi-o dati sa fie varsta pe care o simt in interior.

This entry was posted on duminică, octombrie 20, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.