Author: No One
•luni, octombrie 07, 2013
E 2:51. Si m-am trezit mai devreme. Cred cu 15-20 de minute.

N-am sa povestesc tot visul (in general "visez" mai multe "povesti" toate adunate intr-unul, trecand una in alta pe parcursul lui) dar undeva pe la mijloc a capatat o nuanta spiritual religoasa.

Oricum spre sfarsit, era vorba de un baiat si o fata care se iubeau. Young love copii :)) Fata era intr-un fel de scoala internat de fete cu o educatie profund religioasa. Si fata gaseste un baiat (adolescenti amandoi, mai mari asa) si se indragostesc unul de altul. Nu stiu cum intr-o, sau pe langa, o scoala numai de fete (si religioasa pe deasupra) lasau baiatul asta sa fie pe acolo, dar mna e un vis ce vreti :) Dar fata intrand in contact cu baiatul asta incepe sa se maturizeze, mai specific sa iasa de sub acoperamantul asta religios. Nu mai e fata dintr-o scoala ca asta, "calugarita", ci ceva mai mult, mai matura si mai puternica (asa am avut senzatia in vis).

Am avut senzatia in vis ca, data fiind scoala in care erau fetele, nu li s-ar fi permis sa fie impreuna, dar in ultima "secventa" a visului erau toti pe plaja, fetele de la scoala, oamenii (femei si barbati) care se ocupau de scoala, si baiatul asta care statea langa ea. Tin minte ca o colega a fetei de langa ei, privindu-i, s-a suparat pe el si a inceput sa planga si sa-i reproseze fetei. Fata asta era destul de suparata zicandu-i ca nu vrea sa auda nimic de la el, nu mai stiu ce zicea, nu era rautacioasa ci doar vorbea cu fata noastra si era suparata si plangea. Ei doi stateau pe un prosop si fata suparata, in fund pe nisip, in fata si dreapta lor (si parca mai era cineva acolo, un adult). Eu parca eram spectator la asta (desi cred ca vedeam scena prin ochii fetei indragostite) si auzind ce zice fata aceea am replicat prin baiat ca e suparata ptr ca ii e teama ca prietena ei s-a schimbat, ca nu mai e aceeasi pe care o stia. Fata s-a suparat si mai mult si i-a zis baiatului ca nu vrea sa auda nimic de la el si dupa ce a mai schimbat cateva vorbe cu prietena ei s-a ridicat si a plecat.

Imediat in vis (si mai tarziu cred), cele doua fete erau una langa alta, pe nisip, tot in acel grup de oameni dar in alta parte decat inainte. Fata statea intinsa pe nisip (pe spate si in coate) iar colega (cea suparata adica) in stanga ei, in fund. Cu ochii inca plansi, stand asa in tacere, prietena isi da seama ca fetei ii place de baiat si ii zice asta si apoi o imbratiseaza. Fata indragostita mi s-a parut calma, in momentul asta de la sfarsitul visului, cu un aer de maturitate, chiar detasata. Mi s-a parut ca prietena ei e prima persoana care si-a dat seama de relatie si apoi a acceptat-o. Tin minte ca dupa ce a fost imbratisata fata s-a uitat la altii de acolo si a zis, nu mai stiu cuvintele, dar era in genul " in curand vor afla, vor stii si altii si, desi va fi mai greu, vor trebui sa inteleaga si ei". Fata nu mai era ca fetele de acolo, se schimbase. Eu aleg sa-i zic "se maturizase" ptr cam asa am avut senzatia din vis. Era mai stapana pe ea si mai putin copila. Si mai libera fata de lumea din care venea (scoala religioasa si educatia).

Si apoi m-am trezit :P

This entry was posted on luni, octombrie 07, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.