Author: No One
•duminică, octombrie 27, 2013
Mi s-a intarit din nou convingerea ca n-am nimic cu sanii mici. Ceea ce e bine. Intre prea mici si prea mari, ii prefer pe aia prea mici :P. Si cand e prea mic? Mici mici ar fi cei ai Keirei Knightley si nici cu aia nu prea am o problema. Si nu mi se pare ca sanii conteaza asa mult in pat. Conteaza mai mult sa te uiti la ei dar in sine nu fac sexul mai bun. Nu ma dau acum avocatul sanilor mici dar ma gandeam acum la asta (adica azi dimineata la 4). Si cei mici au avantaje. Gravitatia e mai miloasa cu ei. Cu cat sunt mai mari gravitatia asta blestemata e si mai pusa pe şotii. Sunt frumosi sanii mari, foarte vizuali, mai ales cand au un push up acolo. Dar tot nu conteaza asa de mult. Sunt eu superficial dar nici chiar atat.

Tin minte ca am auzit undeva (desi stiam cumva de mai demult) ca daca iti antrenezi muschii pectorali iti poti tine sanii acolo unde sunt mai bine. Pana la urma sub sani sunt muschi. Ati vazut la barbati ca au pectoralii mari si fermi daca ii lucreaza. Asa e si dincolo, la femei. Asa faceti ca flotari fetelor ca nu strica.

Nu mai tin minte daca e o preconceptie ca daca lucrezi mai intens cu muschii devii culturista. Dar nu e chiar asa. Ptr muschii mari folosesti greutati mari in repetari putine (plus bagi niste amestecuri de proteine in tine ca sa-i ajuti sa creasca). Asa ii umfli. Greutatile (mai) mici cu repetari multe ii definitiveaza dar nu-i umfla. Si din flotari de exemplu nu devii culturist.

Trebuie sa pun si eu mana sa ma duc la sala. Tot imi zic.

Nu mi-au placut niciodata barbatii masivi, cu muschi adica, dar de aia umflati. E mai misto ptr mine corpul mai zvelt cu muschi cat de cat definitivati. Plus ca se potriveste mai bine genului meu de corp. Am mai zis asta mai demult ca seman la corp cu Joseph Gordon Levitt, numai ca nu am umerii mici ca el. Am si aceeasi inaltime. Asa ca daca ma duc la sala o sa arat ca el (desi ptr filmul Don Jon s-a facut putin mai masiv).

***

And now (la 5 dupa amiaza) covers :)

Gusturile mele la muzica... N-as zice ca sunt discutabile. Tind spre pop, pop rock, alternative, poate chiar si rock (dar mai bland asa). Dar ascult si in afara lor. Pana la urma ce imi place, imi place.

Taylor Swift. Doar 2 melodii am ascultat si mi-au placut:You Belong with Me si I knew You Were Trouble (ce are cover mai jos). Nu e genul meu. Si, ca sa scot barbatul de la naftalina care tb sa aprecieze femeile in functie de cum arata, e cute dar pare cuminte. Cuminte cuminte. Si copila.

Anyway Jessie J e alta treaba. E mai dura ca imagine, mai englezoaica. O ascult cu placere dar nu o caut activ, de asta am si doar 2 melodii care imi plac (Prige Tag si Who You Are). Si acum coverul.


Rihanna. O percep ca fiind comerciala. E peste tot, adica. Overexposed. Ptr mase. Sincer nu-mi place tipa, e genul pe care o vezi prin belele, too young to be of some real maturity. Dar imi plac cateva melodii (aia cu Eminem, Diamonds si Stay - care are cover mai jos). In general o evit. Stiati ca are 7 albume in 7 ani consecutivi? Altii nu scot atatea albume in toata cariera.

30 Seconds to Mars. Nu i-am luat in serios. Jared Leto actorul incercand sa fie si cantaret. Au mai incercat si altii. Dar nu suna rau. E mai comercial da, dar nu e rau. Singura melodie care pot sa zic ca m-a interesat (doar am ascultat-o la refuz in repeat, si chiar acum daca asculta-o n-as fi plictisit de ea, din contra) e Kings and Queens. Si acum coverul (reminds me of '80 rock, desi cineva zicea printr-un comentariu ca suna grungy).


This entry was posted on duminică, octombrie 27, 2013 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.