Author: No One
•joi, noiembrie 28, 2013
Am asteptat modemul asta de parca ar fi fost Craciunul.

De unde sa incep? Hmm, daca n-am mai scris parca mi-am iesit din mana. Am vrut sa-mi pun net pe tableta. M-am uitat pe oferte si am ales RDS-ul ptr ca e ieftin (nu-mi trebuie mare viteza ptr ca nu trag pe tableta chestii mari gen filme, dar si asa nu sunt sigur daca-mi ajung cei 10 GB inclusi - netu mobil nu e asa accesibil ca cel fizic, nici ca pret nici ca oferta). M-am dus la ei (cu actele necesare) si nu aveau modem pe stoc. Am lasat numarul meu de telefon sa ma contacteze cand aduc, pe la sf saptamanii speram (asta a fost saptamana trecuta). M-am dus vineri, tot nu aveau. Sambata mi-am comandat un modem de pe Okazii (nu mai aveam rabdare, si nici nu credeam ca o sa aduca de fapt). Duminica cautand prin oras am aflat ca mai e un sediu in oras. M-am dus luni la prima ora, in eventualitatea in care are sa-l sun pe tipul de la care am luat modemul sa nu-l mai trimita. Nu aveau si mi-a venit ideea sa-mi fac contract acolo (numai sim) si apoi sa astept pana miercuri sa iau modemul de la posta. Am facut contractul si seara, dupa ce am iesit de la film (Hunger Games), ma suna de la sediul initial sa-mi zica ca au adus pe stoc si sa vin marti. "Norocul" meu :| Bineinteles ca nu mai puteam lua modemul caci il iei la semnatura si eu semnasem deja contractul. Deci cumparasem modem (nu scump totusi ca e second de pe Okazii) si nu l-am luat gratis si pe deasupra aveam net miercuri (cand venea modemul la posta) si nu marti cand puteam sa-mi fac contract.
Lectia zilei? Rabdare si fii mai calculat, nu sari sa faci ceva fara sa gandesti :)) Imi pierdusem rabdarea.

Colac peste pupaza tipul mi-am trimis alt model de la alta firma (fata de descriere si poze). Intentionat si fara sa zica la telefon cand l-am sunat (probabil scapase de el si mi-a dat altul caci avea un anunt si ptr asta - cu 9 lei mai ieftin). Dar merge (cu ajutorul unei aplicatii) si are cam aceleasi specificatii, asa ca il tin.
Si acum sa va zic ce am luat eu de Fraideiu cel negru caci am intrat si eu in febra lui, ieiii :))

Fraideiul cel negru l-am vizitat prin magazine. E primul cand imi iau ceva. Eu de obicei mai merg prin magazinele de electronice la care am fost acum asa ca am sesizat fluxul destul de mare (comparativ cu o zi normala) din ele. Lumea chiar venise sa cumpere electrocasnice si televizoare la reducere, chiar si in orasul asta mic si gri. Eu nu m-am bagat la lucruri asa de mari, dar mi-am luat niste chestii pe care le voiam de mai demult: o tastatura mai buna (cu tastele separate intre ele, ca niste insulite, ca sa scriu mai bine), un stick ieftin in care pot sa pun carduri SD (aveam unu de 1 GB) ptr maica-mea (si-a stricat stickul de memorie), un card microSD de 16 GB (clasa 10 - are viteza mai mare de transfer/citire fata de clasele mai mici) ptr slotul din tableta si niste casti care sa-mi acopere urechea (ca sa nu le mai folosesc pe alea ce se baga interior). Initial, in loc de casti, am luat o tastatura mica bluetooth ptr tableta din alta parte (la reducere de vreo 50 - 60%) dar nu se conecta asa ca mi-am luat banii inapoi. Reducerile, in cazul meu, au fost reale (stiam preturile nereduse, dinainte, cu cel putin o luna) dar nu mari (tastatura si castile 20 %, microSD-ul 40 sau 45 %, si bluetooth-ul returnat prob 60 %). Stickul cititor de carduri nu avea reducere. Putin peste 1 mil in total. Au facut profituri frumusele firmele astea in zilele astea. Eu cred ca mai degraba a fost un friday auriu decat negru :))

Am luat modemul ala si vreau sa imi mai iau un ceas de buzunar (al doilea) la un pret bun pe care am pus ochii. Si gata, s-au dus banii pe care ii aveam.
Si bine v-am (re)gasit dragii mei :)

This entry was posted on joi, noiembrie 28, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.