Author: No One
•luni, decembrie 30, 2013
Ok, asta e ultima postare a anului (this if I don't get any crazy ideas :)) - LE: I did :P). Dar m-am gandit ca postarea ar inchide anul frumos. Nu am sa fac rezolutii ptr anul viitor, nu am facut niciodata. Sunt comod si nu ma tin de promisiuni.

Cum stiti, asta e o leapsa. Preluata de pe AnzhelaMovies (cu acordul ei :P). Am modificat-o putin, in sensul ca e o lista mai extinsa a filmelor care mi-au trezit interesul (datorita trailerului, povestii, regizorului, actorilor, etc), ordonata in functie de data de lansare din State (deci am exclus filme care au iesit acolo dar nu aici, cum ar fi Wolf of Wall Street sau Inside Lwellyn Davis de exemplu). Unde nu am stiut data, le-am pus la final (e precizat acolo). Am incercat sa pun un trailer la fiecare (postarea va fi teribil de lunga, ca spatiu) si acolo unde nu era am pus o poza. Cam atat.

So, without further ado, here we go.




Acest film este lansat intr-un numar limitat de cinematografe pe 25 decembrie (ca sa se califice ptr premiile pe anul 2013) dar lansarea sa mare e in ianuarie. Peter Berg (Hancock, Battleship) nu a scos niste filme prea rasarite in ultimul timp asa ca am fost sceptic la inceput, dar am aflat ca e un film de suflet al sau si mai ales ca e o poveste reala a unei trupe SEAL a carei misiune in Afganistan a esuat cu efecte dezastroase ptr ei. Plus cei patru actori din trupa sunt niste nume interesante.




Her are acelasi drum ca si Lone Survivor (dar si Labor Day de mai jos). Lansat prin festivaluri in 2013 ca sa prinda premiile, eventual si Oscarurile, e lansat in cinematografe in 2014. Pe scurt este povestea unui barbat care se indragosteste de un sistem de operare (un calculator, undeva in viitorul apropiat unde calculatoarele sunt ceva mai avansate). Filmul a primit niste recenzii foarte bune si a fost primit bine la festivalurile unde a fost asa ca sunt interesat evident. Asta si subiectul filmului. Nu trebuie sa va mai zic de actor dar regizorul, si scenaristul) e Spike Jonze (Being John Malkovich, Adaptation, Where the Wild Things Are). Dupa cum vedeti e genul de film pe care el l-ar face. ps: ma uitatm acum la trailer si m-a intristat. putin :P



De ce sunt interesant? In principal datorita trailerului (care ii da un aer de film a la Bourne - trilogie care mi-a placut). Plus, il avem regizor pe Kenneth Branagh (care si joaca rolul baddie-ului cu un accent rus ridicol), Chris Pine, Keira Knightley si Kevin Costner (care ma intereseaza cel mai mult din trailer).




Jason Reitman (regizorul), Kate Winslet si Josh Brolin, need I say more? Winslet a fost nominalizata la Globurile de aur si n-ar fi explus sa fie si la Oscaruri.




Hai sa o spun asa, Clooney regizor, pleiada de actori cunoscuti si buni, trailerul care mi-a placut? O sa fiu atent la filmul asta.



Am auzit ca (virgula) cartea e buna (o am chiar pe tableta si am inceput-o dar apoi, in comoditatea mea exceptionala, am lasat-o). Premisa pare interesanta din trailer (tot ce e nemurire si intindere in timp imi atrage atentia), iar eu personal vreau sa-l vad pe Colin Farrel intr-un rol bun (dupa underrated-ul In Bruge, nevazutul de mine Seven Psyhopaths - de acelasi regizor cu In Bruge - si rolul bun facut de el in Saving Mr. Banks - sau cel putin asa zic criticii).



Ia uitati-va voi la acest trailer si ziceti-mi ca nu e interesant, si mai ales fun? Wes Anderson style scrie pe el :)




De ce? Pentru ca e mind-less fun. Bloody battles. Visually striking (I love visually striking). Si Eva Green. ps: nu e regizat de Zack Snyder




Acest film ii reuneste din nou pe Jake Gyllenhaal si pe regizorul Denis Villeneuve (Prisoners), desi acest film a fost filmat inainte de acela. Cum Prisoners mi-a placut, atunci si acest film ma intereseaza.




Maybe another Fast & Furious knock off. But but, trailerul si Aaron Paul. Astept totusi recenziile inainte sa ma bag.




Sincer am senzatia ca o sa fie mai mult inspre the Fountain (un film foarte underratted care mie mi-a placut) sau mai apropiat de el decat fata de alte filme ale lui Aronofsky (The Wrestler, Requiem for a Dream, Black Swan). Numele regizorului e destul sa-mi trezeasca interesul.




Ok, stiti cine e Wally Pfister? E cinematographer-ul/directorul de imagine in aproape toate filmele lui Nolan, incepand cu Memento si terminand (poate pe moment) cu Dark Knight Rises (exceptie facand primul lung metraj al sau, Following, unde Nolan insusi a fost director de imagine, si Interstellar, care s-a suprapus cu filmul asta, production wise). Se vede ce inseamna sa fii colaboratorul lui Nolan dupa actorii care au jucat in acest film, fie Johhny Depp, care va aduce fundurile in scaune (caci nimeni nu stie cine e Wally Pfister), fie actori cu care a mai lucrat (Morgan Freeman, Rebecca Hall - in Prestige daca nu tineti minte -, Cillian Murphy si Josh Stewart - Barsad in Dark Knight Rises), plus o actrita care-mi place, traiasca superficialitatea mea :)), Kate Mara. Ah si Paul Bettany e pe acolo :P (mai sa-l uit :P) Sincer vreau sa-l vad pe Depp intr-un rol normal ferit de stereotipul in care a intrat de cand cu Piratii. Plus ca filmul asta cyberpunk-ish asa imi aduce cumva aminte de cartea Robopocalyse.




Pentru ca mi-a placut primul film (sau al patrulea, cum vreti sa ziceti). Ptr ca mi-a placut chimia intre Peter si Gwen in film (mana lui Marc Webb se vede). Ptr ca imi plac actorii astia doi (Garfield si Emma). Ptr ca Marc Webb (500 zile in care am fost cu Summer.. si pe urma nu am mai fost). Ptr ca Dane DeHaan (un actor promitator). Ptr ca vreau sa vad cum sunt Jamie Foxx si Paul Giamatti ca Electro si respectiv Rhino. Singurele nesigurante sunt scenaristii si aglomerarea de villanei (3 la numar) - remember Spider-Man 3? ps: primul ASM nu prea a ajuns la inima multor oameni si nici asta nu pare ca este.




Voi v-ati uitat la trailerul asta??? Need I say more? Bun bun teaser. Plus Gareth Edwards (Monsters). ps: caderea in infern (vedeti mai teaserul si nu va intrebati ce vreau sa zic)




Hai sa o luam asa. Bryan Singer: X-Men 1 si 2 (plus aceiasi scenaristi). New meets old: McAvoy - Stewart si Fassbender - McKelen. Time fucking travel and post apocalyptic setting (nu stiti ca imi plac chestiile astea?). Plus una dintre cele mai cunoscute (ptr cititorii de comicsuri) povesti cu X-Men (ce-i drept putin modificata aici, la nivel de who does what). Fuck Avengers (si pleiada), filmul asta ma intereseaza mai mult.




Hai sa zicem ca am citit cartea (japoneza) si mi-a placut. Imi place premiza - repeat, and repeat, and repeat some more - si trailerul (pe cand pot sa gasesc remixul la asta? - caci remixul e in trailer). Si vreau sa o vad pe Emily Blunt being tough and kick some ass (stiu cum e personajul in carte). All I want it to be is fun, so please please Edge of Tomorrow be fun.


John Green (stanga), Ansel Elgort, Nat Wolff, Shailene Woodley (dreapta)
Ptr ca am auzit numai lucruri bune despre cartile lui John Green (pe care nu le-am citit inca) si sunt curios ce voi vedea.




Dupa trailer (care e bun si atmosferic) pare destul de diferit de primul (post apocalyptic si mad max-ian). Si daca e asa, me likey :) Bun trailerul. ps: evident mi-a placut prima parte. ps 2: don't call an ape "monkey" (I will not be responsible what happens next)




Cam silly dupa trailer, dar e aici ptr ca sunt fratii Wachowski (bring the matrix goddie goodie back). ps: tre' sa vad Cloud Atlas.



Cred ca e singurul film Marvel de care sunt interesat anul viitor (voi vedea mai incolo daca Ant-Man e tot anul asta - le: nu e). Filmele Marvel studios tind sa fie generice, asa ca nu merg cu toata increderea.



Primul Sin City e una dintre adaptarile bune dupa comicsuri (ar tb sa le citesc). Si cui nu-i place cinematografia aceea noirish si stilizata?



Am auzit ca (cacofonie) cartea e buna si il avem pe David Fincher aici (thriller cu Fincher? ce mai vrei?). Vreau sa-l vad pe Ben Affleck intr-un rol bun. Imi place din ce in ce mai mult de el ca om sincer. Bravo lui.




Nolan fiind regizorul meu favorit e evident ca acest film e pe radar-ul meu. Plus sci-fi, space, time travel, worm holes, fac ca acest film sa fie interesant. Plus Matthew McConaughey.



Acest film il are regizor si scenarist pe David Ayer (cunoscut ca scenaristul filmului Training Day si mai recentului End of Watch unde a fost si regizor, dar probabil ati vazut si alte filme de ale sale). De fapt are doua filme anul asta (si Sabotage, cu Schwarzenegger) dar acesta mi se pare mai interesant dintre ele. E despre al doilea razboi mondial si il are pe Brad Pitt (plus alti actori cunoscuti). Ptr mine e de ajuns sa-mi trezeasca interesul.



 Istoria mea mea cu franciza asta a inceput cu prima carte care mi s-a parut ok-ish (nu am mai citit in continuare si pe celelalte doua), am sarit primul film (nu aveam un interes real ptr el, plus ca citisem cartea) si l-am vazut pe al doilea (ptr ca am vazut din recenzii ca e mai bun si datorita regizorului Francis Lawrence care a regizat underrated-ul Constantine). Aceste doua parti (una in 2014, alta in 2015) au acelasi regizor, vin dupa un succes mare al celui de-al doilea film si cum se considera, in general, ca a doua carte (Catching Fire) e cea mai buna din serie, sunt curios cum vor iesi.



Moise, Bale jucandu-l pe Moise (plus alti actori interesanti), Ridley Scott, si avem filmul asta. Acum sa vedem un trailer.




Ptr ca mi-au placut cele doua filme din aceasta noua trilogie (au avut sentimentul ala de magie, de fantastic, in ele) asa ca sunt aliniat deja la bilete :))

Filme ce ies in 2014 dar nu au data de lansare inca




O poveste, si drama, reala despre doi frati si un antrenor in luptele greco romane de pe plaiurile americane. Povestea e interesanta, plus Steve Carell si Mark Rufallo par sa faca niste roluri foarte bune. Ahh, si regizorul e Bennett Miller (Capote, Moneyball).



Nu stiu prea multe despre acest film doar ca e in timpul Rusiei sovietice sub Stalin si ca ii au in rolurile principale pe Tom Hardy, Gary Oldman si Noomi Rapace. Interesant e ca aceasta e a 4-a colaborare intre Hardy si Oldman dupa Dark Knight Rises, Tinker Taylor Soldier Spy si Lawless (in toate au avut scene comune).



Pur si simplu pentru ca dupa Prisoner si Enemy acesta pare inca un film interesant unde Jake Gyllenhaal pare sa joace bine. ps: imi place titlul cum suna.



Filmul acesta a fost lansat in august in Coreea de Sud (tara regizorului, cunoscut mai ales ptr Oldboy, originalul). Il astept de mult. Atmosfera, lumea distopica si postapocaliptica, lupta de clasa, imi plac lucrurile astea cum reies din trailer. Am inteles ca regizorul nu prea s-a inteles cu compania din State (Weinstein) si ca vor exista doua versiuni: director's cut-ul facut de regizor (pleonasm stiu) care a rulat in Coreea, poate in Asia si in alte tari, si versiunea ptr America de Nord, eventual si alte tari. Acum nu stiu unde va pica Romania in toata chestia asta, dar probabil pe net vor fi versiunile americane (desi probabil va aparea si versiunea regizorului - asta e puterea pirateriei :D). Oricum, cum ziceam, chiar astept acest film.



M-a intrigat trailerul sincer si actorii din el. Regizorul James Gray a mai lucrat cu Joaquin Phoenix in trei filme cu el (the previous three). 

Alte filme posibil interesante, dar despre care nu stiu nimic sau nu am vazut nimic, sau, in cazul unora, desi am vazut trailerul nu sunt inca total convins: Lego Movie, Dumb and Dumber To, 22 Jump Street, RoboCop, Sabotage, Veronica Mars, Welcome to Yesterday, Divergent, The Maze Runner, The Giver (ult. 3 dupa carti), The Equalizer, Laggies, Birdman (Alejandro Gonzales Innaritu), un film de Cameron Crowe (cu Emma Stone :P) si doua, cred, de Terence Mallick (astea fara titlul inca)

Si la final pun un clip cu felul cum au fost create niste efecte pe calculator ptr filmul rusesc Stanlingrad (care probabil ca nu va fi asa de bun ca poveste precum efectele sale). Ca sa va arat ce frumoase pot fi efectele speciale.


This entry was posted on luni, decembrie 30, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.