Author: No One
•vineri, decembrie 06, 2013
Probabil nu vor fi ascultate, but what the heck... le pun oricum, ca-mi plac.

KOL :) Suna bine partea instrumentala, nu? Incepe bine, cu chitara aia electrica :)


N-ai cum sa fii dezamagit de Kings.

(Apropo de "sa fii", am vazut ca multi fac greseala si scriu "sti" fie in subtitrari, fie chiar si intr-o carte ce o citesc acum. Inteapa repede in ochi acest "sti" cu un singur "i". Arata ciudat intre cuvinte)

Call Me Maybe... ughhh. Dar, tipul asta (si cei ce il ajuta la celelalte intrumente) o ridica la niste inaltimi numai bune de ascultat. Tot partea instrumentala face totul :)


Curge bine cand o asculti.

Sincer originalul a devenit obositor ptr mine dupa cateva ascultari. Nu e rau, dar devine obositor dupa un anumit timp. Coverul asta e mai bun ptr mine decat originalul. Probabil datorita live-ului si sunetului acustic. Si pe la mijloc avem un featuring surpriza. Hayley are un glas si un sunet specific care-mi place :) Rock asa. Alternative mai degraba de fapt.


Ed Sheeran, desi stiu de el nu am gasit o melodie a lui sa-mi placa la nebunie (nu am ascultat multe sincer). Originalul imi place foarte mult (ma refer la cel numai cu Alicia Keys, mai ales live, nu duetul cu Jay-Z). Coverul asta imi place ptr ca e rapuit putin asa. Si cu sunetul ala specific si acustic. Suna firav coverul, nu? :) Fata de turul de forta dat de Alicia Keys.


This entry was posted on vineri, decembrie 06, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.