Author: No One
•duminică, decembrie 01, 2013
Chiar ma intrebam acum: cum voi stii care vorbe sunt dure, jignitoare si rautacioase si care sunt dure dar sunt ptr binele meu, spuse ca un sfat, ca ceva care sa ma ajute.

Mi s-a zis ca sunt orgolios. De mai multe persoane de-a lungul timpului. Nu multe dar sesizabil ptr mine. Oi fi, cine stie. "Chiar esti". Oi fi. Dar imi suna asa urat cuvantul asta, in mintea mea. Negativ, plin de defect.

Cam strang din dinti cand primesc niste cuvinte care-mi suna dur. Prefer sa fiu luat mai usor. Oi fi orgolios pana la urma, cine stie. Poate nu fac fata realitatilor spuse direct in fata. Nu-mi prea-mi dau seama cand e rautate (ptr a ma rani) sau cand mi se da o doza de realitate (pana la urma ptr/spre binele meu). Maybe I need to grow some thick skin. I try, believe me. Dar sa si vad dincolo de cuvinte.

Dar nu e un drum usor ptr mine, in sensul ca ma simt aiurea in tot procesul asta.

E greu sa recunosti un defect. Ptr ca mintea ta iti zice "eu chiar sunt asa?". Asa de "no no". Sau ceilalti se insela si nu ma vad corect? Si apoi vine "who am I really? sunt persoana asta sau nu?". Si atunci nu mai stiu si sunt confuz.

In cazul meu incerc sa-mi dau seama de cativa ani daca intradevar sunt orgolios. O parte nu vrea sa accepte. Si cealalta incearca sa-mi zica ca poate sunt asa si ar tb sa accept asta. Iar eu raman cu intrebarile.

ps: a avea orgoliu si a fi orgolios e acelasi lucru?

This entry was posted on duminică, decembrie 01, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.