Author: No One
•joi, decembrie 05, 2013
Voiam sa fac azi un prim clip. Ideea era sa fac cate unul la o saptamana, doua. Dar dupa cateva incercari si ezitari mi-am dat seama ca arata penibil. Sun aiurea, si din cauza microfonului si a emotiilor, nu-mi gasesc cuvintele bine, cu totul diferit de cum cred eu ca vb, si sunt, in conditii normale. Acum inteleg cu adevarat de ce par wierd ptr altii. De ce poate par pusti si poate imatur. Am privit cum un om arata cu emotii, cu cuvinte trunchiate si pauze lungi. Ca arat, sau mai degraba ma prezint fata de altii, penibil. Eu nu sunt asa dar cred ca asta arat, asta se vede.

Sunt putin dezamagit de mine cum arat/par fata de altii si ca oricat cred ca am progresat totusi revin la ezitari mai vechi (ma refer la emotii). Parca nu m-am schimbat deloc in tot acest timp.

Raman la scris. Aici macar par mai normal.

This entry was posted on joi, decembrie 05, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.