Author: No One
•vineri, ianuarie 10, 2014
Ce urat sa diminuezi un om, si impactul mortii sale, ptr ca nu era un actor bun. Ma refer la Paul Wallker. Ce daca Pete O'Toole merita mai multa zarva la moartea sa, o moarte e o moarte si niste oameni atinsi, chiar daca nu ai nici o legatura persoanala cu actorul, sunt oameni atinsi de moartea sa. Da inteleg... valorile oamenilor... faptul ca oameni care fost mai buni in ceva sau au facut mult mai mult nu au parte de asa emulatie cum a fost in cazul Paul Walker. Dar ce conteaza? O moarte e o moarte si un impact e un impact.

L-am visat pe Paul Walker in dupa-amiaza asta. Visul era filmul Fast & Furious (nu urmatorul, si pur si simplu un film). In "film" el si Vin Diesel trebuiau sa vina la restul personajelor, sau sa revina, acestia asteptandu-i. Dar printre ei era si o femeie care a zis ca Vin  (sau amandoi, desi mi se pare ca e Vin mai mult) va muri si ca de fiecare data s-a intamplat asta cand a prezis. Bine, "filmul" are un si un gimmick (nu moartea ci altceva) in desfasurarea sa de care nu-mi mai aduc aminte acum (desi stiu ca mi-a placut in timp ce visam). Se termina povestea (dar nu visul) cand ajung, se bucura impreuna toti acolo, si Vin face infarct (ramanand asa in aer finalul).

Sau poate cu el nu era Paul ci eu... m-am gandit acum la asta. Simt ca era si el acolo dar nu imi amintesc prea mult. Simt ca eram si eu acolo dar se amesteca cu Paul.

Paul Walker era doar un actor cunoscut ptr mine dar deloc aproape de a fi un favorit. De fapt nici nu il prea bagam in seama daca nu il vedeam atunci intr-un film. Zic asta ca sa vedeti ca si pe mine m-a atins putin asta, moartea cand a fost dar si senzatia dupa vis acum.

Azi, inainte sa ma culc, am dat (pe FB, la cineva careia i-a murit tatal - acum fac conexiunea) peste melodia asta de Avril si mi-a placut (acum o ascult in repeat). Avril Lavigne este o guilty pleasure se pare caci desi nu imi place ca artist totusi ajung sa-i ascult si sa-mi placa melodiille ei pop si (teribil de) simplute.

Acum imi dau seama de versuri (credeam ca se refera la un ex) si cred ca se potrivesc in momentul asta cu ce am scris mai sus.


Na na, na na na, na na
I miss you, miss you so bad
I don't forget you, oh it's so sad
I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Ooooh

Na na na na na na na

I didn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't

Oooooh
I hope you can hear me cause I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Ooooh

I had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why
And I can't take it
It wasn't fake
It happened, you passed by

Now you are gone, now you are gone
There you go, there you go
Somewhere I can't bring you back
Now you are gone, now you are gone
There you go, there you go,
Somewhere you're not coming back

The day you slipped away
Was the day i found it won't be the same, noo..
The day you slipped away
Was the day that i found it won't be the same oooh...

Na na, na na na, na na
I miss you


Cu bine Paul Walker

This entry was posted on vineri, ianuarie 10, 2014 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.