Author: No One
•luni, ianuarie 06, 2014
M-am hotarat sa-mi strang niste bani ca sa-mi iau un calculator nou. "Niste banii"... :)) Cam vreo 15 milioane. Am deja 3 deci pana la vara (atunci in mare cred ca ii voi avea, pe langa alte cheltuieli pe parcurs) trebuie si restul. E un termen putin cam lung dar rezonabil. Am rabdare. I can wait.

La primavara vreau sa ii iau maica-mii de ziua ei un parfum bun. De vreo 2-3 milioane. Nu stiu cum o sa fac sa nu stie, caci nu stiu nimic despre parfumuri bune (voi pune mana si ma voi informa). Oricum, sunt sigur ca ii va placea :)

Cineva imi va zice probabil "dar cu cealalta chestie ce faci?". Cealalta chestie ramane valabila, dar cred acum ca ai dreptate intr-un lucru ce mi-ai zis. O sa fac asta anul asta asa cum am zis (fie inainte de calculator sau dupa, dupa cum va fi sa fie atunci) dar simt acum ca e o casuta de bifat ptr mine. Mi-ar fi placut totusi ca, in general de cei ce stiau si cei ce stiu, sa fiu inteles de ce vad lucrurile asa si de ce aleg sa procedez asa.

This entry was posted on luni, ianuarie 06, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.