Author: No One
•marți, ianuarie 14, 2014
Eu? Eu imi dau seama ca traiesc intr-o lume mica, mai tanara, departe de lumea unui om de varsta mea. nu vreau sa fiu mare. nu, nu vreau sa fiu imatur ci nu vreau reponsabilitatile aferente.

Unii ar numi-o taiat frunza la caini ce fac acum, cum traiesc acum. Cumva vreau sa arat ca nu e asa, cumva vreau sa ma disculp (catre cine, nu stiu; poate catre imaginarii mei observatori, caci tot timpul gandesc si vorbesc de parca am observatori critici pe langa mine), si va fi timp si de asta (de aia tot zic de jobul ala, nu de amorul artei, ci ptr ca o simt ca o presiune de a fi de varsta mea, de a ma incadra in lumea aia mare si "responsabila"), dar acum vreau doar sa traiesc cum e acum fara sa ma simt vinovat de asta.

Abia acum am scris titlul. Trebuie sa recunosc ca mi-e teama putin de a fi mare, de a avea responsabilitati. Pare o lume ciudata si rece, plina de greutati si stress. Si nefericita.

This entry was posted on marți, ianuarie 14, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.