Author: No One
•sâmbătă, ianuarie 04, 2014
Ok, putintel rant.

De ce oamenii isi dau cu parerea cand nu stiu nimic?

Isi dau cu parerea despre filme cand nu le-au vazut. Despre evenimente fara sa se informeze. Despre calcule matematice ori gramatica sau scriere corecta fara sa vada daca au dreptate.

Acu' eu is posibil ipocrit in doua ipostaze (de care stiu). Unu, scriind un blog sau pe net si eu imi dau cu parerea, nu? Doi... 50 Shades of Fucking Grey :P Adica nu imi place si gata, cred ca e sheit si inca putin pe deasupra, desi nu am citit efectiv cartea (am citit synopsisul pe wiki sa vad ce poveste este, am auzit parerile oamenilor care au citit-o si cred ca au gusturi asemanatoare cu ale mele). Deci anulez cu asta ce am ziis in paragraful trei, prima propozitie.

Oricum pe mine ma cam racaie putin, oricat de ipocrit sunt. Macar cu partea cu informatul. Tin foarte mult la informare, eu incercand sa o fac cand nu sunt sigur de ceva. E bine sa stii ce vorbesti sau despre ce vorbesti.

ps: o sa ma apar putin si o sa explic ca acolo unde nu sunt sigur, ma bazez pe recenzii/pareri (de filme, de carte, de jocuri). N-am banii (filme la cinema, acum si jocuri) si nici rabdarea (mai ales carti) ca sa le iau pe toate la puricat doar ca sa pot sa am apoi o parere. Si in plus de ce sa ma pun prin chinul de a le vedea/juca/citi daca nu sunt sigur sau stiu ca nu vor fi pe gustul meu? Doar ptr a demonstra ceva?

Glumind, m-a sacrificat putin cu Twilight din curiozitate (si cartea si filmul). N-am murit dar sigur nu am mai pus mana pe continuari. E de ajuns :))

O chestie interesanta e cu Hunger Games. Am citit cartea, a fost ok-ish ptr mine (another young adult book, nothing out of this world though) dar nu m-a facut sa continui. Si am vazut un clip pe tube in care o tipa (comicbookgirl19) explica temele trilogiei si acum am o parere mai buna despre serie. Poate voi citi Catching Fire (Sfidarea, cred, la noi) ptr ca am inteles ca e cea mai buna carte din serie. Dar nu o am printre prioritati totusi.

This entry was posted on sâmbătă, ianuarie 04, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.