Author: No One
•vineri, ianuarie 17, 2014
M-au apucat damblale cu cumparatul: ba PC, ba monitor, ba mai nou PS3 :)) Nu stiu ce s-a intamplat dar de anul trecut tot am microbul asta de a-mi cumpara lucruri. Cred ca a inceput cu ceasul de buzunar luat acum un an si apoi (o tableta, un hdd extern, putin black friday si niste jocuri si filme originale later) am ajuns la PC si PS3 :)) Acum doi ani nu faceam de asta :))

Am primit o instiintare de la posta zilele trecute. Ma uit pe ea si vad ca e dintr-un judet destul de departe de al meu. In drum spre posta ptr cateva clipe mi-a trecut prin minte, desi stiam ca nu poate fi adevarat, ca mi-a trimis cineva din judetul ala ceva (stiu pe cineva de acolo). Ca un scenariu :) Ca mi-a trimis ceasul acela care nu merge (care l-a luat acum mult timp; 3 ani sa fie?), ca a aflat, cautand nu stiu cum, unde stau si ca mi l-a trimis, poate cu un biletel, poate fara. Ce gest frumos ar fi fost. Asa pe neasteptate, fara sa ma astept, mai ales ca nu am mai vb cu ea de cel putin un an desi cel mai probabil 2. Ehh, scenarii scenarii :)) Era de fapt o somatie de la ANAF :))

ps: a tb sa caut pe google cum se scrie "shopaholic" : |
 
This entry was posted on vineri, ianuarie 17, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.