Author: No One
•luni, februarie 10, 2014
Stiti cum vad relatia perfecta ptr mine cu o femeie? Ca o echipa. Ca doi parteneri pe pozitii egale ce fac parte dintr-o echipa. Nu o vad ca o relatie de iubire siropoasa, nu o vad intr-un mod numai sexualizat (mai degraba spre erotic). Dar sunt atatea de detaliat si diferentiat. Hai sa incercam putin.

Hai sa o incepem simplu si cel mai clar. Imi imaginez o relatie ca un melanj de best friends with lots of sex :)) Ma refer in cadrul unei relatii si nu la o relatie de prietenie (care e doar prietenie). Daca ar fi sa exprim scurt ce vreau, asta ar fi. Unii zic ca ei n-ar tb sa fie prieteni ci iubiti. Eu prefer prieteni. Pe cineva langa mine, to watch my back (and to watch hers), to protect me (and to protect her), to watch over me (and to watch over her).

Vedeti voi "sa ma simt protejat", sa am sentimentul acela, e o chestie ce apare frecvent in gandurile mele cand ma gandesc la asta. Si are si o componenta pasiva din partea mea, o dorinta de a fi dominat subtil. Nu total si nici tot timpul, ci sa am senzatia asta din cand in cand. De predare probabil, de a fi vulnerabil si la mana ei dar sa nu-mi faca rau.

Nu sunt genul sa vrea sa fie dominat sau intimidat si nici nu suport (devin dificil, devin aricios), dar daca o faci subtil, cu mine si nu impotriva mea, in joaca dar si intr-un fel uneori sexualizat, ufff, imi doresc. Imi dau seama ca imi doresc asta. E o linie subtire totusi si trebuie ca ea sa stie cum sa o parcurga, sa o echilibreze.

Ma lupt tot timpul cu gandul de gender roles. Cu ideea ca barbatul sa fie barbat (to check a list of being a man) si ca femeia sa fie femeie (cu lista aferenta). Iar eu nu ma impac total cu asta. Da suntem diferiti, dar suntem si la fel. Prefer o dinamica, subtile pozitionari si repozitionari intr-o relatie cu o femeie. Daca ea e moale, timida, mai mai sa o ia vantul, sensibiloasa, eu nu intru. Unii le prefera mai "feminine", eu le prefer mai dure dar cu o sensibilitate in ele (mai ales catre mine :P). E intimidant cand o femeie e mai dura, asta ptr ca e mai slefuita de viata, mai intarita. Este. Dar daca asta imi doresc... Cel putin asta simt. Nu stiu ce va fi in viitor. A fi mai dura nu inseamna ca nu esti femeie sau feminina, numai ca esti mai teapana, mai luptatoare, mai evidenta in asta, in personalitatea si atitudinea ta.

Deci vreau sa fiu dominat (din nou ca intr-o prietenie, ca o joaca poate si erotica/sexualizata, nu ca un razboi - ptr ca la razboi raspund cu distanta si suparare, ma afecteaza) dar si sa domin (am tendinta uneori, mai pasiv asa). In genul asta dinamica (cum ziceam mai sus).

Am fantezii cum ea sta sprijinita de mine (cu spatele) pe corpul meu, eu stand pe o canapea sau cu trunchiul pe spatarul patului. Am fantezii cum ea ma apuca usor cu un deget sub barbie :)) Am senzatia asta de fii vulnerabil in fata ei dar si de a fi protector, de a avea grija de ea. Nu vreau posesivitate (nici de la mine, nici de la ea). Am chestia asta in mine ca ea nu-mi apartine (cu minusurile si plusurile ce decurg din asta). Ca e libera de mine. O sa vi se para culmea, dar daca ea vrea sa fie libera (chiar daca asta ma include si pe mine) eu sunt primul care o voi susutine. Tin mult la libertatea ei, chiar si impotriva fericirii mele. Asa cum vad lucrurile, ptr mine, eu nu vreau sa o inchid int-o cusca, chiar cu riscul de a o pierde. E o chestie destul de pregnanta in mine, si cred ca rasare din felul meu de a fi si din felul cum m-am pupat eu cu viata pana acum.

Nu cred ca daca nu te flexezi ca om, ca barbat, nu esti barbat. Dar asta e parerea mea. Vreau sa-mi urmez proprille reguili cum ar tb sa fiu si sa gasesc persoane care sa accepte asta (nu tb sa fie de acord, doar sa accepte).

Si vin la o chestie fundamentala cred, de care ma "lovesc" des: e cel mai arzator lucru pe care mi-l doresc, se pare, e de a fi cu cineva, de a imparte cu cineva viata asta a mea, de a avea un egal intr-o ea, de a avea un coechipier :P (suna ciudat ultimul cuvant poate ptr unii)

Acum cred ca tb sa o dau pe diclaimere:
- nu regret deciziile mele in viata si nici drumul pe care l-am urmat si il urmez acum
- nu regret nici deciziile mele curente si unde sunt acum
- imi doresc asta dar nu sunt in punctul disperarii, si nici nu voi fi
- nu vorbesc de cineva anume

Zic asta ptr ca s-ar putea sa se inteleaga altceva din postare. Fara rautate, dar n-a fi exclus sa se inteleaga altceva pe principul te-am stampilat deja cu o preconceptie despre tine.

Pana la urma sunt om si simt, si visez, si imi doresc. Si simt simt nevoia de a exprima asta.

In alta ordine de idei, mai devreme m-a sunat cineva cu numar ascuns pe mobil, si a inchis cand i-am raspuns. Ma gandesc sa nu fie cineva de pe net care ma stie de aici sau de pe FB (desi cum naiba a ajuns numarul meu acolo nu stiu - nu-mi dau numarul aiurea si nici n-am pleiada de oameni care-l stiu). Sau poate e doar cineva care incearca niste numere sau sa se joaca (fara sa ma stie adica de undeva). Oricum poate se gandea ca nu o sa raspund :P (raspund si la numere ascunse - ce pot sa patesc pana la urma? Poate doar ceva rautati sau injuraturi). Daca cumva e totusi cineva ce ma stie de aici sau de pe FB te rog fara glume stalkeresti. Ai ceva sa-mi zici gasesti cumva sa imi dai mesaj.

Intr-o alta ordiine de idei (am vazut poza threesome de la Nymphomaniac): dorinta sexuala (cu valente romantice sau nu) e posibil cea mai puternica dorinta pe care o putem avea. Numai cand ma gandesc cat de puternica, pregnanta si apasatoare poate fi uneori, dau dreptate la ce am zic. E ca si cum te scufunzi in tine, intr-o mare de excitare si hormoni, si totul e soft, se simte asa (ptr mine ma rog). ps: in felul meu, in general, cred ca am reusit sa o controlez, sa o joc dupa regulile mele si sa nu ma las condus de ea mai mult de un timp. Cred, ca nu stiu exact. E bine sa o simti, e bine sa te pierzi in ea (cand ai si o persoana in care ai incredere cu care sa faci asta) dar nu e bine sa o lasi la infinit (adica pe ideea "overstaying you welcome").


This entry was posted on luni, februarie 10, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.