Author: No One
•duminică, martie 23, 2014
Ok, voiam (uite cum omul scrie corect dupa ce i se atrage atentia pe fb ca "vroiam" e gresit) sa scriu zilele urmatoare dar m-a apucat azi la 5:30 dimineata (nu dorm noaptea de ceva timp).

Imi place ideea de independenta. De a nu fi dependent de nimeni. De a nu da explicatie nimanui. De a stii sa supravietuiesti on your own (de asta cred ca sunt fascinat de trasul cu arcul acum). Dar imi vad limitarile. Ceva ce ma sperie putin. Acum o saptamana si acum cateva zile m-a durut rinichiul drept. Am mai patit ceva asemanator acum un nr de ani la Cluj. Daca acu' o saptamana m-am schimonosit eu in noaptea aia singur si am trecut peste (si am refuzat sa ma duc la doctor in zilele urmatoare) acum 2 nopti m-a luat din nou, de data asta si mai tare. Asa de tare ca m-am dus la ai mei ptr ajutor. Daca stateam singur nu stiu ce faceam, ma dadeam cu capul de pereti de disperare caci nu puteam sta drept de durere (care imi tensiona corpul, si ma enerva, si astfel ma durea si mai tare, de-mi lua respiratia) si cred (fara meds in casa specifice ptr asta - doar aspirina, paracetamol si algocalmin) ca daca nu s-ar fi oprit as fi chemat ambulanta (era 6 dim si pe jos nu as fi putut deloc). Asa am patit si la Cluj, si atunci eram singur, asa ca am chemat ambulanta, de mi-au facut un algocalmin in poponet (care mi-a luat durerea) si m-au dus la analize (litiaza renala, m-au diagnosticat - nisip adica).

*Tin minte ca patul, cand am plecat, mi-a fost ocupat de o fata draguta de varsta mea care a inceput sa planga. Mi-am luat lucrurile si n-am zis nimic. Ar fi fost frumos sa-i fi zis ceva.

Stiti cu ce mi-a trecut durerea? Mi-a facut maica-mea masaj in talpi, chestie ce m-a detensionat si calmat, si apoi durerea mi-a scazut treptat. Prima data, la 2, am luat si un algocalmin, la 6 s-a dus taica-miu sa-mi ia No-Spa si Diclofenac (astea-s bune ptr dureri de astea). Dar ce as fi facut daca as fi fost singur? Cum e viata asta facuta caci ai nevoie de cineva langa tine. Dar cand nu poti, sau nu vrei, ce faci? Cred ca nu stiu sa ma descurc singur in situatii de astea. Si ma sperie gandul asta. Ma intristeaza sa stiu asta, ca sunt ca un copil neajutorat (cand vine vb de mine, caci daca e vb de altcineva sunt detasat si am o mai mare indemanare). Acu' trebuie sa fiu tot timpul cu cineva ptr situatii de astea? Aceleasi ganduri le-am avut si dupa ce am avut atacul ala de panica in Cluj. M-am simtit atat de singur si neajutorat in noaptea aia. Noroc ca aveam un prieten in garsoniera de langa (pe care l-am sculat in miez de noapte si care m-a dus cu ambulanta pana la urgenta, unde a si stat pana dimineata - chestia cu rinichii a fost altadata, ziua, si m-am dus singur).

Intrebarea care mi-o pun de fapt e cum o sa ma descurc cand va veni din nou vremea sa ma mut singur? Vreau sa fiu de capul meu, dar vreau sa pot si ma descurc singur, fara sa ma intreb la un moment dat singur in casa "ce naiba ma fac?"

In rest o sa ma duc luni la un control, am concurs ptr job peste vreo 40 de zile, vreau sa fac o mica operatie intre timp (sa zicem estetica - n-are treaba cu rinichii sau durerea) si nu mai avem net si tv in casa (am renuntat la ele, si imi voi pune eu net pe numele meu, doar sa vina tipii astia odata). Am ramas cu netu pe tableta si cum am depasit 10 GB trafic mi-au taiat netu la 16 KB/s :)) (ma chinui sa trag Snowpiercer, ca vreau sa-l vad rau de tot, si cred ca atunci cand voi termina de tras timpul de dowload va fi fost de 30- 35 de ore).

This entry was posted on duminică, martie 23, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.