Author: No One
•vineri, martie 28, 2014
Ok, revin si scriu.

Imi iau pastilutele cuminte si incerc sa evit durerea (ma mai pisca putin acum, asta dupa inca o repriza marti - pe care am suportat-o mai bine, fiind obisnuit acum). Sunt undeva intre colica renala (spasm, iritatie, inflamatie, in genul asta) si litiaza renala (nisip). Tb sa fac niste analize de laborator (sange, urina) ca sa stim mai bine (eu, doctorul, voi si toata lumea :p). Am noul cod de procedura civila si un mic teanc de legi ce tb sa le parcurg ptr concursul de angajare. Am terminat vreo 2 carti (acum am inceput o a treia, care promite) si un comic (care a fost o inspiratie majora ptr Samurai Jack, desi comicul e orientat ptr un public mai adult). Joc primul Assassin's Creed (desi mai am 3 jocuri incepute), si imi place. Sunt dator vandut casei de asigurari de sanatate ptr niste rate neachitate (ANAFu abia m-a instiintat ianuarie anu asta ptr niste rate din vara 2012 - acum cred ca stiu unde o sa se duca primul meu salariu). Am inceput sa fac bai in fiecare zi in locul obisnuitelor dusuri (poate imi face bine la rinichi) - n-am mai stat intr-o cada cu apa de ceva ani. Si fantezii savuroase imi bantuie mintea caci ma trezesc din nou intr-o perioada in care vreau sa am pe cineva alaturi de mine.

Si inca nu am net pe calculator (fara net si, mai ales, fara televizor habar nu am ce se intampla in lume, atat cancan, politic, cat si international).

Iar afara e cald.

ps: mi se par asa de ciudate, chiar caraghiose, cuplurile care se tin de mana. pare fals ptr mine, de parca asta o sa faca o relatie mai buna. parca-s copii tinandu-se de mana. dar cred ca si eu face la fel, daca as fi intr-o relatie :))

Recunosc ca mi-am "dezvoltat" un scepticism in care nu cred ca pot sa existe relatii bune, unite (desi realitatea imi mai da exemple, din cand in cand, de cupluri fericite si durabile - dar nu in jurul meu). Poate am asteptari prea mari de la ce vreau sa vad.

This entry was posted on vineri, martie 28, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.