Author: No One
•sâmbătă, aprilie 19, 2014
Cand zic "uracios", ma refer la faptul ca nu mai caut activ prietenia oamenilor. Si astfel par uracios, neabordabil, uneori chiar rautacios. Inainte mai incercam (cu incercari stangace), dar acum nici nu mai am chef si nici nu-mi mai pasa sa creez o legatura cu cineva. Daca cineva trece prin fata mea si ne intelegem bine, fain, daca nu, nu. Tinem legatura pana uitam unu de altul si apoi cu asta basta. Cer initiativa repetata din partea celuilalt si nu o rasplatesc. Nu o fac din rautate, ca nu e asta scopul meu in viata, ci o fac dintr-o dezamagire generala si personala (desi mi-e greu sa o integrez, dezamagirea, ca idee, notiune, intr-o logica interiora) si din uzura. Si ptr ca incep sa ma indepartez cumva de oameni, cel putin in interiorul meu printre ganduri si resentimente. La fel e, intr-o categorie mai restransa, si cu femeile ce trec prin fata mea (ma refer pe plan posibil romantic ptr mine si sexual).

Si sunt senin cu asta si imi place ca sunt senin cu asta.

This entry was posted on sâmbătă, aprilie 19, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.