Author: No One
•joi, aprilie 17, 2014
Cu titlu asta, ce trafic mult o sa mai fac :)) Cine naiba sa fie interesat sa vada trailere pe un blog? :)

Dar sa revenim la ale noastre. Imi place. Imi place. Lumea din el, tonul. Please be gud. Daca va fi, asta e genul meu de film.

Postez ptr ca vreau sa-l fac cunoscut (filmul) celor 2.5 oameni de aici :P


Si melodia din trailer (pe care o ascult acum in repeat :D). Daca nu va prinde din prima, putina rabdare. Refrenul e dumnezeiesc :D ("amazing grace" imi suna bine in ureche).


ps: De ce oamenii sunt asa de paranoici? Asa de suspiciosi si de "uuu nu stiu ce sa fac cu tine"? Ma cam face sa am o silaaa de oameni... Sau poate am eu un pitic pe creier cu metastaze. Cine stie, cel mai probabil. Ehh, pun de un repeat din nou si incerc sa-mi vad de viata (in all it's glorious boredom).

This entry was posted on joi, aprilie 17, 2014 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.