Author: No One
•joi, mai 01, 2014
De saptamana viitoare (pe la mijloc) ma duc la munca. .

Inca o data imi dau seama ca par copil si finut in fata altora. Dau imaginea asta, mai ales ca am tendinta sa ma port frumos, amabil si sa fiu rezervat.

Inca mai am de munca la mine (vb de ceva dif de ce am zis mai sus). Sunt teribil de iresponsabil si de delasator. Dezamagitor (ptr mine), dar deja stiu ca asta e tendinta mea permanenta asa ca dezamagirea mea nu mai are nici o intensitate. Stiu ca tot o sa fac asta desi imi zic de fiecare data ca nu o sa mai fac. Nu ma surprinde adica.

E posibil sa ma duc pana la urma la reuniunea aia de liceu. Posibil.

ps: stiu ca e "nicio", dar eu imi iau libertati artistice :))

ps: dap :D



De la tine e, Cătă , in caz ca ti se pare o coincidenta :P Nici un "edited" nu ma impiedica pe mine mai :)))

This entry was posted on joi, mai 01, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.