Author: No One
•joi, mai 01, 2014
Recunosc ca sunt putin gelos pe tip. Imi place de tipa. Dar ma bucur de el ptr ca e tip simpatic. E rar sa gasesti o persoana cu care sa ai o chimie cat mai... completa.

Initial poate parea prostuta si sensibiloasa cu glasul acela subtirel, dar imi place expresia fetei ei (expresiile ce le face), felul cum se uita si simtul umorului (lui ii place sa se prosteasca si ea merge cu el si chiar participa - imi place asta, si eu sunt asa ca tip, ca el adica). Nu e neaparat genul meu (genul ala prea feminin, gen domnisoara - plus e mare fan fashion -stiti, genul ala de feminin) dar e simpatica, witty si pe faza.

Chimia dintre ei scoate ce-i mai bun din ei. El e suedez si ea e italianca. El e un foarte cunoscut youtuber, iar ea l-a cunoscut prin asta si apoi a devenit si ea youtuber (clipurile sunt pe canalul ei).. El e cu totul diferit pe canalul sau, aici e foarte calm si asezat.. Ea cred ca are aproape 22 (nascuta in '92), el e ceva mai mare (cred ca e o diferenta de cel putin 2-3 ani).

Imi place gagica. Genul ala de gasca cu care te poti intelege ca tip (nu-mi place atitudinea aia de genul "eu sunt femeie si sunt mai buna/matura ca tine maimutoiule" :)) ), desi daca as vedea-o fara sa stiu de ea nu as zice asta (as zice ca e genul de domnisorica, mica printesa, chestie care nu ma atrage).



Stiti, cateodata nici nu mai stiu ce gen de tipa imi place. Am o idee generala ce as cauta, dar sunt faze de astea cand gasesc ceva in tipe care nu sunt pe genul meu sau ma intimideaza tipe despre care imi zic ca asta e genul pe care-l caut.

ps: mii place gura ei, cum se misca. Cine zice ca tb sa ai buze pline ca sa fii atragatoare?

pps: fuxk me, n-ar tb sa ma uit din nou la clipuri :)) (o fac acum). Fuck you for beiing that cute :))

ppps: damn you (vad alt clip cu ea)

fuxk it

This entry was posted on joi, mai 01, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.