Author: No One
•luni, mai 26, 2014
As vrea sa scriu ceva dar sunt obosit si n-am chef sa ma pun cu efortul de a gandi ce si cum sa scriu aici.

Ma duc la munca, trag de timp ca sa treaca timpul. timpul trece greu, sunt obosit si somnoros acolo, imi zic ca trebuie sa dorm vreo 8 ore in fiecare noapte (ar insemna sa ma culc la 10), vin acasa si nu-mi ajung orele, trec repede, si a doua zi vine prea repede, si o luam de la capat. Pana-n weekend, care trece si el prea repede. Si o luam de la capat.

Nu e o revelatie, ci e o constatare pe acum propria experienta. Stiu ca voi (cei cu munci) stiti deja de asta.

Am fost la reuniunea de liceu si am ramas cu un gust amar. Nu am avut un entuziasm anume sa ma duc, desi am avut putine emotii inainte de a-i vedea, doar m-am dus din curiozitate. Si i-am redescoperit pe ei. Si m-am redescoperit pe mine. Amar.

Astazi am avut o stare asa... nu stiu daca de la amar sau de la obosoala. Poate de la amandoua.

Parca nu mai am scop in viata asta.

Tot ce vad e viata traita de la zi la zi, nepuntinta, inadaptare si posibile greutati.

As vrea sa castig bani din ceva si sa traiesc numai de capul meu. Si sa nu am nicio obligatie fata de nimeni. Si sa decid eu unde trebuie sa fiu. Daca as fi fost mostenitorul unei familii putred de bogate as merge de nebun, si singur, unde numai eu sa ma cunosc in locul ala. Asta m-ar absolvi de a trebui sa par/fiu sociabil.

Ma gandesc sa postez pe pagina mea de facebook cu numele real ca sa-i impresionez. De ce? Doar o sa ma simt ignorat. The odd one out here. Ma rog, e unu si mai odder acolo.

Culmea ma simt mai putin odd one pe facebookul cu pseudonimul asta. Probabil ptr ca imi permit, ptr ca lumea nu ma cunoaste si nu-mi pasa de consecinte. Nu e nevoia asa mare de a impresiona.

Dincolo sunt oficios si cuminte. Si fiind asa, si nevrand sa sar calul, imi dau seama ca ce am postat aici pe blog uneori a intrecut masura ptr anumite persoane. Acum mi se pare si mie de prost gust. Nu stiu daca e bun simt sau o reactie pudica.

Mi se lumineaza in minte ideea ca simt nevoia de a impresiona. Nu e ceva recent dar acum realizez cu adevarat. Dar cred ca e ceva mai mult in gandurile mele interioare decat ceva ce se vede la exterior.


This entry was posted on luni, mai 26, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.