Author: No One
•joi, iunie 26, 2014
Zilele trec repede, weekendurile si mai repede. O sa treaca anii repede pe langa mine.

La munca e ba de munca, ba de stat degeaba, ba o interactiune cu un nebun sau cu o dambla, ba plictiseala

Visez la lucruri ptr care nu am bani. Lucruri fizice se intelege. Nu prostii de alea sufletesti and what not.

A murit actorul Eli Wallach (Ze good. Ze bad, Ze not so handsome) si cumva m-a intristat gandindu-ma la mortalitate, si indirect la el.

Stau intr-o noua camera. La etaj. Cu fereastra :P :)). Cu mobila alba. Birou care-mi place. Si miros de mobila noua (E si miros de mobila veche?).

Cred ca eu si camera asta o sa ne iubim multe nopti (si zile :P) de acum incolo.

Timpul meu e job si weekend.

Imi da cineva bani, macar de monitor? :P

Am o fosta prietena, si vecina la Cta, care va avea un bebe. They grow so fast*

Viata mea e linistita. Cumva o rutina.

Sunt, sau am fost, sau habar n-am. non existent pe feisbuci. Si m-am gandit astazi in autobuz (fac naveta pana la munci) la o persoana de acolo. Nu, nu o stiti. Adica nu stiti despre cine vb si nici eu nu o sa zic cine este. Oricum, I feel like she is slipping away asa cum mi se intampla de obicei cu oamenii pe net (dar si in real life). Conversatiile devin mai rare, offline-urile mai putine, pana nu mai e nimic decat tacere. Si apoi uitare pe principiul "somebody that I used to know" (care mai apare in minte din cand in cand)

Nu sunt inclinat sa mai iau legatura cu colegii mei (dupa reuniune). Stiti cum e? 10 ani nu i-am vazut si nu am luat legatura unii cu altii, reuniune (ei, ce mai faci?), pe urma pauza ptr inca 10 ani. Nu am nimic in comun acum cu ei si nici ei cu mine.

Dar ma gandesc sa profit de o promisiune facuta de un coleg si sa-i cer ceva. Nu-mi sta in fire sa profit de situatii de astea (nici cand se ofera persoana - simt ca as fi un profitor) dar imi doresc acel ceva incat sa... profit. Pe ideea, why not hai sa incercam?

La mine pe oficios e doar act de prezenta la Friends. Nu tin legatura cu nimeni de acolo. Cei veniti din contul astalalt ii consider legati de contul acela. Oficiosul e ptr restul lumii, relatii cu publicul adica, asta cu JC e ptr voi, ptr viata mea on world wide web.

I feel like I'm in a corner watching life. Ma refer la ideea ca sunt prin excelenta (cel putin in viata asta la timp prezent) un observator. Un personaj retras intr-un colt de camera. Anonim chiar si printre cei ce ma cunosc in real life. Viata mea e numai de mine stiuta.

E trist sa fii "trist" si sa le scoti altora ochii cat de "tristi" sunt (nu ma refer la mine in prima parte).

Astept ca maine si ca Portugalia sa fie eliminata oficial. Asa, cat sa facem de o grupa.

*ma refer la toti oamenii de varsta mea, pe care-i cunosc, ce se casatoresc si au copii

This entry was posted on joi, iunie 26, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.